Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Stef_Winston schreef:lovefi schreef:Ja wel stom hoor die 3 sprongetjesdaaar gaat ze vast doooood aan
Nouja opzich snap ik het welWant ze weigerd wel redelijk vaak... Als ze even d'r dag niet heeft. Enja het is nou niet echt goed als een paard vanuit stilstand de sprong neemt... Krijgen die pezen wel een klap volgens mij..
Maaaar laten we maar geen discussie gaan beginnen
DJoysDesignz schreef:Stef_Winston schreef:Haha ja dat was inderdaad wel komisch! Hoeveel punten had je?
181 had je toch?
Monica24 schreef:Vond het wel super voor alle paardjes dat er geen echte dramagevallen meer bijzaten. Vorige keer had ik echt zoooon medelijden met een aantal paarden, die gewoon niet zo lekker terecht kwamen of waar op werd gebonkt (Paraat, Gup), ondanks wiens schuld het nu was. Nu kwamen de paarden er gewoon stukken beter vanaf. Dan is het voor iedereen leuk.
sambagirl schreef:FIEKE gefelicteerd!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ik vind dat Gup niet meer mee mag doen aan de vaardigheid, dat springen is alleen maar slecht voor hem, ze mogen wel wat zuiniger met hem gaan doen!
DJoysDesignz schreef:sambagirl schreef:Ik vind dat Gup niet meer mee mag doen aan de vaardigheid, dat springen is alleen maar slecht voor hem, ze mogen wel wat zuiniger met hem gaan doen!
Thalita mag ook niet meer mee doen omdat het niet goed voor d'r is.. dat zouden ze bij gup ook moeten doen.