Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Ik vind het vreselijk! Hahaha nee hoor, juist fijn dat je dat hebt gedaan
Tuurlijk dat Kim er nog even mee kan rijden vanavond. Ben benieuwd wat Henk gaat zeggen over dat aantikken! Thanks voor de soda! Het heeft niet echt haast hoor, maar stel dat ze wel een hoefzweer gaat krijgen dan heb ik het iig alvast
. Alleen in de spuitplaats zonder andere paarden vind 'ie al vreselijk
.
. 
Lijkt me erg leuk om een Lama avondje te doen op stal, we moeten idd maar even informeren wie wanneer kan!
), misschien kunnen we ook zoiets doen dan hebben we een grote stapel cadeautjes open te maken! Duurt het dan trouwens niet te lang om daarna ook nog het Lama spel te spelen?KimLittle schreef:Morning Ladies,
Ik zag een paar keer Sinterklaas langskomen... Als ik me er even tegenaan mag bemoeien:
Thirza en ik hadden ook al het idee opgevat om 'het dobbelspel' te gaan doen rond Sinterklaas. Kennen jullie dat? Da's echt zó lachen.Ik weet zeker dat iedereen dan helemaal los is voor een potje theatersport!
Is dat misschien een ideetje? Dus eerst dobbelen en dan Lama's?
San1978 schreef:Zondag wandelen is ook goed [***]! Ik moet uitmesten dus ben vroeg op stal. Wil wel graag om 3 uur rijden maar dat redden we dan wel toch?
Ik zal er dan ook gewoon zondag in de ochtend zijn. Dan kunnen we als je klaar bent even lekker gaan wandelen met de poownies
Miss_Montana schreef:San1978 schreef:Zondag wandelen is ook goed Beau! Ik moet uitmesten dus ben vroeg op stal. Wil wel graag om 3 uur rijden maar dat redden we dan wel toch?
Ja natuurlijk redden we datOk, ik zal er dan ook gewoon zondag in de ochtend zijn. Dan kunnen we als je klaar bent even lekker gaan wandelen met de poownies

Authentic schreef:Hoi!
Hoe kom ik erachter hoeveel een trailer (neem bijvoorbeeld de trailer van Sil) met 2 paarden (neem bijvoorbeeld -ik noem even wat hoor- Babe en Stace) weegt?
essiedepessie schreef:Kim gaat met Papa heen! Ik ga met Marjon mee als ik ga, en ik moet eerst werken, en Kimmie wil al vroeg heen!
Maar als we gaan blijven we daar misschien slapen, vorig jaar vond ik het een drama namelijk, was kapot aan het einde van die dag!
Ja, Rieneke, Rhea en ik gaan het weekend daarna naar de Quarter Horse Show of the year in Lier. Dat leek ons heel erg leuk om eens naartoe te gaan. En we plakken er natuurlijk lekker een weekendje shoppen in Antwerpen aan vast