Starnmeer Westernbokkerstopic deel 2!

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

marjolijn81

Re: Starnmeer Westernbokkerstopic deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-09 09:04

@beau...boots gingen goed maar nog niet helemaal verholpen, wel een beetje. je hoort haar nog steeds tikken.
Soda ligt in ons kastje Kim is vanavond vroeg dus die zie je vast. ik vraag haar wel even om de soda aan je te geven. Ik heb je boots voor de zekerheid in ons kastje liggen, vond het niet fijn ze aan de stal te hangen. Hopelijk vind je het niet erg. Zou Kim vanavond er nog 1 x tje mee kunnen rijden? Dan gaat Henk er even naar kijken...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-09 09:09

:oo Ik vind het vreselijk! Hahaha nee hoor, juist fijn dat je dat hebt gedaan :P Tuurlijk dat Kim er nog even mee kan rijden vanavond. Ben benieuwd wat Henk gaat zeggen over dat aantikken! Thanks voor de soda! Het heeft niet echt haast hoor, maar stel dat ze wel een hoefzweer gaat krijgen dan heb ik het iig alvast :)

Stormchaser

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-09 09:59

Nee hoor Beau, laten we het maar niet op de avond zelf doen. Het valt dit jaar op een zaterdag dus er zullen dan een hoop mensen thuis feestjes aan het vieren zijn. Misschien moeten we even overleggen wanneer?

Zou jij zaterdag trouwens tijd en zin hebben om zaterdag met mij en Storm een rondje om te gaan? Denk dat ik maar niet meer alleen ga, dat is nog even te heftig voor 'm denk ik :D. Alleen in de spuitplaats zonder andere paarden vind 'ie al vreselijk :P.

Boots.... trouwens ook een leuke naam voor een paard :D.

essiedepessie

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-09 10:07

Boots, zo heet het oude paard van Ilona... van de kalverhoek.

San, ik wil ook mee als ik niet naar Lier ga! ik ben om half drie op stal!

marjolijn81

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-09 10:12

thanks beau! ben ook benieuwd wat henk gaat zeggen. de bescherming helpt wel in gewone draf maar als je door gaat rijden tikt ze toch nog wel af en toe, je merkt ook dat ze er terughouden in wordt...in galop ook...kneusje...

B_a_b_e

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-09 10:12

@ Beau & Suus: is geregeld voor zaterdag!!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-09 10:13

Haha dus bij deze heet Storm geen Storm meer maar Boots? :+

Ja dat zal idd wel met Sinterklaasavond, zal lekker rustig zijn op stal dan := Lijkt me erg leuk om een Lama avondje te doen op stal, we moeten idd maar even informeren wie wanneer kan!

Hmm zaterdag word waarschijnlijk een beetje druk, zouden jullie ook misschien zondag eind van de ochtend ofzo kunnen? Dan hebben Whis en ik wel tijd vrij op ons drukke rooster _O-

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-09 10:16

B_a_b_e schreef:
@ [***] & Suus: is geregeld voor zaterdag!!

*\o/*

@Marjolijn: Mss moet je dan toch maar een Pleasure carriere gaan beginnen :D

essiedepessie

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-09 10:17

Als ik niet naar Lier ga is zondag perfect! Anders zit ik nog in Belgie! Maar dan kunnen jullie gezellig saampjes! haha.

KimLittle

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-09 10:52

Morning Ladies,
Ik zag een paar keer Sinterklaas langskomen... Als ik me er even tegenaan mag bemoeien:
Thirza en ik hadden ook al het idee opgevat om 'het dobbelspel' te gaan doen rond Sinterklaas. Kennen jullie dat? Da's echt zó lachen.Ik weet zeker dat iedereen dan helemaal los is voor een potje theatersport!
Is dat misschien een ideetje? Dus eerst dobbelen en dan Lama's?
Laatst bijgewerkt door KimLittle op 29-10-09 10:53, in het totaal 1 keer bewerkt

marjolijn81

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-09 10:53

Kim...goed idee!!! leuk! Ik ben voor! op de starnmeer hyves gewoon zo'n ich bin dabei ding doen?

KimLittle

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-09 10:54

Kan ik dat zelf doen?

Stormchaser

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-09 11:02

Ik vind het allemaal prima, zolang er maar chocoladepepernoten zijn... :9

Laten we eerst even aan Eef vragen of we de kantine mogen gebruiken die avond en dan idd maar een 'ich bin darbei' op de Starnmeer hyves doen ofzo. Wij hebben met een cluppie vrienden ook een keer dat dobbelspel gedaan en het is idd héél erg leuk! Wij hadden toen een bedrag van € 7,50 p.p. en daar moest je minimaal 3 cadeautjes voor kopen (het is verbazend waar iedereen mee aankwam :D ), misschien kunnen we ook zoiets doen dan hebben we een grote stapel cadeautjes open te maken! Duurt het dan trouwens niet te lang om daarna ook nog het Lama spel te spelen?

Zondag wandelen is ook goed Beau! Ik moet uitmesten dus ben vroeg op stal. Wil wel graag om 3 uur rijden maar dat redden we dan wel toch?

Es, with all due respect: zou je het héél erg vinden als ik eerst even met een bomproef paard een rondje ga lopen voordat wij samen gaan?

essiedepessie

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-09 11:05

Ook met Beau mee he, niet alleen met mij.

Maar vorig jaar heb ik met Josina het hele starnmeerse gebeuren gehad hoor.

De hele winter ieder weekend gewandeld.

B_a_b_e

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-09 11:05

KimLittle schreef:
Morning Ladies,
Ik zag een paar keer Sinterklaas langskomen... Als ik me er even tegenaan mag bemoeien:
Thirza en ik hadden ook al het idee opgevat om 'het dobbelspel' te gaan doen rond Sinterklaas. Kennen jullie dat? Da's echt zó lachen.Ik weet zeker dat iedereen dan helemaal los is voor een potje theatersport!
Is dat misschien een ideetje? Dus eerst dobbelen en dan Lama's?

JA VOOR! van dat spel wordt je lekker hebbering haha }>

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-09 11:09

San1978 schreef:
Zondag wandelen is ook goed [***]! Ik moet uitmesten dus ben vroeg op stal. Wil wel graag om 3 uur rijden maar dat redden we dan wel toch?

Ja natuurlijk redden we dat :D Ik zal er dan ook gewoon zondag in de ochtend zijn. Dan kunnen we als je klaar bent even lekker gaan wandelen met de poownies 8-)

B_a_b_e

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-09 11:09

Miss_Montana schreef:
San1978 schreef:
Zondag wandelen is ook goed Beau! Ik moet uitmesten dus ben vroeg op stal. Wil wel graag om 3 uur rijden maar dat redden we dan wel toch?

Ja natuurlijk redden we dat :D Ok, ik zal er dan ook gewoon zondag in de ochtend zijn. Dan kunnen we als je klaar bent even lekker gaan wandelen met de poownies 8-)

Vinden jullie het goed als ik ook meega???

Stormchaser

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-09 11:10

essiedepessie schreef:
Ook met Beau mee he, niet alleen met mij.

Maar vorig jaar heb ik met Josina het hele starnmeerse gebeuren gehad hoor.

De hele winter ieder weekend gewandeld.

Ok, dan maakt het mij niet uit !

essiedepessie

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-09 11:11

the more the merrier...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-09 11:13

Haha dan gaan we gezellig met z'n 4tjes toch? :D Dus zondagochtend hebben we een date :P

@Es: Volgens mij wou Kim ook nog naar Lier maar wist ze niemand die ook ging. Weet niet of ze al van jouw eventuele plannen op de hoogte was? :)

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-09 11:17

Hoi!

Hoe kom ik erachter hoeveel een trailer (neem bijvoorbeeld de trailer van Sil) met 2 paarden (neem bijvoorbeeld -ik noem even wat hoor- Babe en Stace) weegt? O:)

essiedepessie

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-09 11:20

Kim gaat met Papa heen! Ik ga met Marjon mee als ik ga, en ik moet eerst werken, en Kimmie wil al vroeg heen!

Maar als we gaan blijven we daar misschien slapen, vorig jaar vond ik het een drama namelijk, was kapot aan het einde van die dag!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-09 11:44

Authentic schreef:
Hoi!

Hoe kom ik erachter hoeveel een trailer (neem bijvoorbeeld de trailer van Sil) met 2 paarden (neem bijvoorbeeld -ik noem even wat hoor- Babe en Stace) weegt? O:)

_O-

Wat de trailer leeg weegt en hoeveel deze weegt met belading staat op het kentekenbewijs. Maar de trailer van René weegt 640kg leeg ;)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-09 11:51

essiedepessie schreef:
Kim gaat met Papa heen! Ik ga met Marjon mee als ik ga, en ik moet eerst werken, en Kimmie wil al vroeg heen!

Maar als we gaan blijven we daar misschien slapen, vorig jaar vond ik het een drama namelijk, was kapot aan het einde van die dag!

Oh ok! Dan ikke snappen :P Ja, Rieneke, Rhea en ik gaan het weekend daarna naar de Quarter Horse Show of the year in Lier. Dat leek ons heel erg leuk om eens naartoe te gaan. En we plakken er natuurlijk lekker een weekendje shoppen in Antwerpen aan vast 8-)

Stormchaser

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-09 13:14

Wat is het hier stil ineens? Allemaal aan het lunchen? Keb net bij Bagel & Beans gelunchd, een bagel tuna melt :9 :D