Ik ga zo sporten, dan terug naar huis omkleden, naar manege daar tijdje rondhangen en kariqje doen. Want het is weer heeeerlijk weer Dan nog wat kleine dingentjes doen... en dan zit de dag er al haast weer op.
Haha Ik kom staaakkss, zo even 2 uurtjes school, dan snel paardrijbroek aan, naar karin en door naar de manege
Esile
Geplaatst: 12-05-09 10:23
Goeiemorgen
Het is heerlijk weer! Jammer dat ik vanmiddag college heb, anders was ik in het park gaan zitten
Vanavond vergadering op mn werk, en ik moet wéér koken Is altijd toch enig stresspunt, als je met 1 chefkok en vier andere koks aan tafel zit...(is het wel te eten...?? )
Hahaha...nee dan gaan ze gillen Ik ga pasta koken...vegetarisch en vlees. De ene met courgette, doperwten, citroenzest (de schil geraspt van citroen), citroensap, geitenkaas en verse munt... De ander met kip, pesto, rucola, tomaat en olijven. En dan nog salade...
Twee ervan werken al heel de dag vandaag, dus die gaan dan ook nog niet eens voor ons koken. Iedereen wordt geacht een keer te koken, omdat we gewoon met best veel zijn (je kookt met zn 2en). Vorige keer was er zo'n gezeik.. Mn bedrijfsleider vroeg, wie wil er koken? Toen bleef het superlang stil, waarop 1 iemand zei, ik kook wel. Oké, wie wil er met Tommy koken? Weer een hele lange stilte. Ik had al aangekondigd dat ik de vorige keer had gekookt, maar het bleef stil. Dus ik zo, Tommy, ik kook wel met je. Maar hij moet nu ook werken vandaag, dus dat is een beetje onhandig.