ik heb scapa's binnen Natal.... die lichtblauwe en die raspberry... ik vind zelf die lichtblauwe het einde maar ik denk dat jij die raspberry inderdaad te gek vind! hij is donkerroze (tegen rood aan) zal rocky wel mooi staan
ik heb scapa's binnen Natal.... die lichtblauwe en die raspberry... ik vind zelf die lichtblauwe het einde maar ik denk dat jij die raspberry inderdaad te gek vind! hij is donkerroze (tegen rood aan) zal rocky wel mooi staan
Ik was vanmiddag weer op stal, en ik moet zeggen: Mijn complimenten voor Tonia en co! Ik herkende de stal bijna niet meer terug! Wat een positieve veranderingen, zeg!
Parasolletjes buiten, tijdens X-factor kijken nootjes op tafel Telkens mensen achter de bar! Toppie!
1e bij de pony's en 2e met alles bij elkaar! scheelde ook niet heel erg veel... ik vind het iig een mooi resultaat! we hadden dezelfde jury als toen we op Austerlitz wedstrijd hadden...en ik begreep dat we toen rond de 62 punten hadden! en nu dus 72.3! dus er is vooruitgang! ik ben iig heel erg blij met het resultaat!