Stal de Groene Meer

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

jarrah

Re: Stal de Groene Meer

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-08 12:02

Goedemorgen allemaal... voor mij geld hetzelfde als voor Lisanne, ik loop nu ook 4 dagen in de week stage op dezelfde tijden als zij, dus ook ik zal niet zo veel meer online zijn :p
@ Lisanne: hoe is je stage tot nu toe? Bevalt het?

Vandaag heb ik toevallig lekker een vrij dagje (oftands 'vrij', ik moet strakkies nog even werken van 13.00 tot 16.00 Tong uitsteken ) Maar ben vanmorgen al heerlijk op stal geweest, heb lekker uitgebreid gepoetst en geknipt enzo en nog even lekker flink gelongeerd, madam had er lekker veel zin in Tong uitsteken
Ik heb dr wel maar lekker een regendekentje opgedaan, ze had dr hele vacht overeind en wil toch wel een beetje proberen te voorkomen dat het straks een teddybeer wordt Tong uitsteken Heb dr nog nooit hoeven scheren en wil dat eigenlijk wel zo houden Tong uitsteken

Nou voor iedereen die nog naar stal gaat; veel plezier en ik hoop dat jullie mooi weer hebben!! Haha!

karleylover

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-08 12:37

@ Desyma, bedankt als je Tjeltje zaterdag even wat aandacht zou willen geven.. Een dagje rust voor hem kan geen kwaad, dus zoek dan verder niemand. Alvast bedankt in ieder geval!

@Jarrah, ja me stage is tot nu toe erg leuk, leerzaam en interessant! Mijn collega's zijn allemaal super aardig. Ben met open armen ontvangen en dat is wel heel erg fijn! Ik moet wel even aan de tijden wennen, want na stage is het gelijk doorracen naar stal en dan kom ik pas laat thuis. Gelukkig is de stage leuk, dus dan is het altijd makkelijker uit te houden! Hoe is het bij jou?? Waar loop jij stage??
Ik meot morgen een dagje naar school en ben dan vrijdag als het goed is vrij van stage en van school.

jarrah

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-08 12:45

Dat klinkt goed Karleylover! Is toch wel erg fijn als je een leuke stageplek hebt, vooral aangezien je er toch 32 uur per week/10 maanden lang moet zijn Tong uitsteken
Bij mij is precies hetzelfde verhaal, ook echt superleuk en met open armen ontvangen. Ik heb alleen enkel nog maar maandag meegelopen, en moet nu morgen en overmorgen weer, voor een keer dus even een extra dagje vrij (vind ik niet heel erg hoor Haha! ). Ik loop trouwens stage bij algemeen maatschappelijk werk stichting kwadraad in zoetermeer, ik kan nu al niet wachten tot wat me de rest van het jaar te wachten staat, vind het wel erg spannend, maar superleuk allemaal Haha!
Veel suc6 met je stage verder!! Lachen

karleylover

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-08 16:12

Dat klinkt ook goed!
Ik loop stage bij PsyQ (onderdeel van Parnassia). Ik zit op de afdeling Angststoornissen.

Over 3 kwartier vrij.. en dan snel naar huis en dan door naar stal Haha!
Misschien zie ik nog iemand Haha!

Woogy

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-08 16:44

Mijn Tag had het trouwens absurd koud, beven haartjes rechtop en ze keek alsof ze aan het doodgaan was. Heb d'r een jasje aangedaan en ze voelde zich gelijk al een stuk beter. Het hele grote nadeel van volbloeds is dat ze vrijwel altijd moeite hebben met de kou.
M'n Pony daar entegen is het absoluut niet eens dat ze een jas op heeft en keek er al goed link bij...volgend jaar krijgt die ze dus niet meer op, dus als iemand volgend voorjaar een waterdichte regendeken/zomerdeken en een waterdichte winterdeken maat 175 wil hebben tegen een milde prijs moet het maar roepen.

Flapdate: Flapske is vandaag de baan opgeweest na twee en halve baan draven vond ze het goed geweest en ging even goed in verzet. Terug gestapt en de buitenbak in waar ik echt fenomenaal heb gereden met d'r. Ze had er zoveel zin in gegaloperd zonder bokken en helemaal rond gelopen. Ze is er bijna klaar voor om verhuisd te worden. Zaterdag gaat ons Deesje foto's maken van de Flap en wordt ze aangeboden...

jSophiaF

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-08 16:48

Woogy schreef:
dus als iemand volgend voorjaar een waterdichte regendeken/zomerdeken en een waterdichte winterdeken maat 175 wil hebben tegen een milde prijs moet het maar roepen.

Ik ben wel intresse ... tegen die tijd ...

taverno

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-08 08:23

Goedemorgen.

karleylover

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-08 15:11

Goedenmiddag Haha!

jSophiaF

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-08 18:06

Goede avond

jSophiaF

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-08 18:07

hahaha, hoe is het hier ... ?

Vandaag weer Dior rijden, ze was gisteren super na het losrijden. Zelfs middendraf kon er vanaf gisteren, super gewoon.
Ben benieuwd of ze vanaaf ook zo is.

taverno

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-08 19:51

Vandaag naar het park geweest met Oberon,ging heel goed en het was een gezellig ritje!

Kimbaie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-09-08 08:14

Goedemorgen,

@ liset & lisanne: Welcome to the real world. Ik heb ook alleen maar s'avonds en in het weekend tijd voor mijn paardje. Daarnaast moet er toch echt geld in het laadje komen. Haha!

Woogy

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-08 08:35

same here, met tijd en wijlen heb ik op de dag tijd en daar geniet ik dan extra van.

Vanmorgen was een vroege morgen, twee beestjes op de baan gegalopeerd als ene idioot naar huis gefietst en zo aan het werk. Heerlijk ben helemaal fit en fris...maar ja half zes opstaan is zwaar werk.

Kimbaie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-09-08 12:43

Woogy schreef:
same here, met tijd en wijlen heb ik op de dag tijd en daar geniet ik dan extra van.

Vanmorgen was een vroege morgen, twee beestjes op de baan gegalopeerd als ene idioot naar huis gefietst en zo aan het werk. Heerlijk ben helemaal fit en fris...maar ja half zes opstaan is zwaar werk.

ik doe het je niet na. Zeven uur vind ik al zwaar.

Echo................ Nors opkijken

taverno

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-08 15:43

Woogy schreef:

O,je mag toch niet galopperen op de baan.Als jij het mag wil ik het ook wel maar ik hou me keurig aan de regels.Zo ga je wel scheve gezichten krijgen.

Woogy

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-08 16:43

op duindigt bedoel ik dan he voor ik gekke opmerkingen krijg. zie nu ook dat het er beetje raar op staat

taverno

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-08 19:18

O ,op duindigt. Haha! ja half 6 op staan is zeker vroeg.Ik vind 6.00u al niet zo fijn.Je fietst ook wat af hè,knap hoor.

Woogy

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-08 20:04

half zes was inderdaad best een beetje heftig. voornamelijk omdat ik pas na twaalven besloot dat ik toch best een beetje moe werd.
Morgen ook weer vroeg op. De Ed komt de pedicure behandeling van m'n ponies doen. zondag ook weer gaat moemsie weer op Splash rijden!!

Kimbaie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-09-08 09:57

Goedemorgen,

Gister voor het eerst weer gereden en ben weer helemaal verliefd op mijn paardje Lovers

Ik wil trouwens een nieuwe deken kopen voor Venga en daar heb ik een mannetje voor die altijd langs komt en waar de deken erg goed zijn en je ze voor een goede prijs kunt krijgen. Het zijn ook echt alleen maar bekende merken. Dus....... vroeg me af of jullie ook geintresseerd zijn. Kunnen we namelijk samen afdingen. Bloos

edit: Iemand die mijn naam ineens op 538 hoort roepen, pleassssssssssss contact me!!

Redlich

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-08 19:28

@Kimbaie; wat heb je dan gewonnen bij 538?

taverno

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-08 19:30

En wat is dat voor een mannetje wat langs komt met dekens.

Woogy

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-08 19:33

er zijn dus twee halve verhalen verteld Knipoog

taverno

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-08 19:39

Staat er bij jullie ook onder het onderschrift (waar ook je woonplaats staat)bij je avatar of je naar de horse event gaat?

Redlich

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-08 20:13

taverno schreef:
Staat er bij jullie ook onder het onderschrift (waar ook je woonplaats staat)bij je avatar of je naar de horse event gaat?

HUH! NEE!

Redlich

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-08 20:14

desyma schreef:
taverno schreef:

HUH! NEE!

hahahahahahahha nu ook!