Annemarie, gefeliciteerd met je verjaardag, ook voor je broer....
Annemarie_
Geplaatst: 12-02-09 10:50
Dankjewel,Kom jij vanavond ook?
mammaslamma
Geplaatst: 12-02-09 11:14
Annemarie_ schreef:
Dankjewel,Kom jij vanavond ook?
Nee,JL komt alleen, is met Cleo niet handig, is al gauw te laat voor haar......
Gypsy
Soort van gewaardeerd verhalenverteller
Geplaatst: 12-02-09 11:33
Annemarie_ schreef:
oh oké. Nou das een fijne opsteker dan. dankjewel.
Haha ja, vroeger deed ik altijd wel 10 dingen verkeerd.
Of moest ik op een pony met lange manen, en ik snapte niet meer hoe ik dan kon zien of ik op het goede been zat. Dus ik zat steeds verkeerd. Ik helemaal kwaad omdat hij zei dat ik dan 3 rondjes met m'n pony om de bak heen moest rennen.
irise456
Geplaatst: 12-02-09 12:08
haha Had ik vroeg toen ik klein was dat ik niet kon zien of ik goede been licht rij
we hebben weer een nieuwe aanwinst, sommig zullen t al weten aangezien hij van grol komt dit is echt delaatste want de shetjes staan nu bij de schapen, echt overvol haha
Wie is het Jow? Wie stond er te koop, die hengst waar Siebe wel eens op reed? Enne Annemarie gefeliciteerd hoor. He Marion, is alweer lang geleden dat we je hier gezien hebben, zo druk gehad?
shan, denk dat we t over dezelfde hebben hijs knaaaap
nee dat is zeno mariska, wij hebben zazou, die donkere
mammaslamma
Geplaatst: 12-02-09 21:58
[ He Marion, is alweer lang geleden dat we je hier gezien hebben, zo druk gehad?[/quote]
Nee hoor, zit een beetje in de meelees stand, en probeer een beetje af te kicken van de p.c, maar lukt maar matig.... Ik heb nog een 3tal zaterdag lesjes voor Edie, mocht ze willen, wedstrijd seizoen van de turbo's komt er weer aan... pb je nog wel even
irise456
Geplaatst: 12-02-09 22:15
Goldie staat inderdaad in die weg En is van de familie de vlieger ja
leuk, marleen liep pas stage bij mij ze gaan verhuizen toch?
irise456
Geplaatst: 12-02-09 22:19
als het huis word verkocht gaan ze verhuizen ja Eventueel zou ik goldie mogen kopen Maar ik liever toch een paard wil dan een pony Maar tot nu toe blijf ik hem verzorgen
Ik hoorde het Jow, leuk zazou is een mooi paardje, en hij zal het bij jullie vast veel beter krijgen, er zal niet meer zo aan z'n koppie gerukt worden,...hij heeft een geweldig koppie. Gaat hij voor de verkoop, of blijft hij? Enne Marion, is goed, laat maar even weten, maar Edie gaat vanaf maart ook werken, dus moeten we even kijken of het gaat passen allemaal.
Ja het is hier inderdaad overvol. Vooral die schapen, mennn ik liep binnen en ik dacht heeeelp! (Michiel vind het geloof ik wel leuk en gezellig. Mischien moet hij cowboypaard worden, en dan schapen gaan drijven. Koeien vind hij eng, dus dat is een mooie oplossing. )
En ze doen steeds beeeeehhhh naar me. Dat vind ik onbeleefd. Ze staren heel eng.
Tuppence, dat zal wel ja. Wat een muts is het ook hé. Snel het nieuwe topic naar Iris sturen, dan komt hij hier wel te staan. Rijden ging echt goed vandaag met Goldy.