Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
en toch is het een geweldig paard
En Ini heeft altijd alles in de gaten, hihi!

Buiten is 'ie inderdaad ook leuk
.
) Ik kon er zo mee wegrijden, reed echt heel fijn. Heel soepel en fijn in de hulpen. Vond het echt jammer dat hij niet van Ini was zeg haha 

En Kanjer ook niks geks zien doen? Pff de laatste paar keren dat ik erop zat heeft die iedere keer wel een sprint en bok gemaakt.
Maar gelukkig ben ik ondertussen dan wel op voorbereid dus blijf gelukkig wel zitten. ^^ (Even afkloppen voor de volgende keer
)
zal die bij de andere mensen vast niet doen.. _Yasmine_ schreef:denk dat kanjer het gewoon doet omdat jij erop zitzal die bij de andere mensen vast niet doen..
Maar ik heb hem wel eens bij een meisje op z'n achterbenen zien staan in de binnenbak en ook wel mensen erop zien vrijrijden en constant in de binnebak in de hoek waar de stoel etc staat de mensen er proberen af te bokken.
Maar oké, hijs ondertussen ook al bijna 20 jaar dus hij is al een stuk rustiger geworden, maar Kanjer is ook zeker wel in voor een lolletje. Maar dat maakt hem ook zo leuk, houdt het allemaal een beetje spannend. ^^ 

) en anders vind ik widuna wel leuk.. die kan heerlijk lopen als ze eenmaal lekker actief is! eehm ottoline lijkt me ook wel heel erg leuk voor een keer..
loveshadow schreef:Hihi. Als Kanjer bokt dan gooit 'ie z'n hoofd tussen z'n benen en maakt hij echt een balletje van zichzelf.
graag zelfs!
ze zitten heerlijk als een stoel. met melina had ik echt een klik, wanneer ik dacht deed ze het al. en dan dit jaar pommetje, heerlijk paard heb ik ook heel de week veel mee gedaan.. wil ook nog steeds weten hoe hij in het echt heet!
Het ging echt super lekker, vet soepel etc, netjes aangesprongen in de galop, galop ging voor de rest ook lekker, lekker ontspannen en opeens springt die opzij met een noodduik naja dat overleefde ik nog wel. Maar toen begon die met z'n hoofd te schudden en ging zijn hoofd tussen zijn benen en gaf die echt een super hoge bok en ik wilde me tegenhouden op zijn nek maja er was opeens geen nek meer en toen ging ik er met een halve salto af... maar viel ik echt vol op me hoofd. Echt, zag even allemaal sterretjes.. Kanjer was gewoon blijven staan en gaf me met zijn hoofd even zo'n aai van: hé je hoort op me rug te zitten.
Naja even zand van de cap en broek gehaald etc.. even paar keer knipperen om weer wat scherp te zien en er toen weer op. Maar ging niet helemaal lekker meer, was aardig door elkaar geschud daar boven in me hersenpan.
Daarna moest een ander klein meisje erop die het had zien gebeuren dus die was een beetje zenuwachtig en bang.. naja verteld dat het reuze meeviel en dat ze nergens bang voor hoefde te zijn.
Maar toen ik eraf was merkte ik pas dat me nek echt onwijs pijn deed.. naja naar huis gegaan gedouched en me nek is ondertussen wel over maar heb nog steeds enorme hoofdpijn. Ga zo maar even aspirientje nemen en me bed in. Maar voor de rest was het wel een leuke les dat weet je nu eenmaal bij Kanjer.. het gevaar zit in een klein hoekje bij hem.
Maar heb gewoon weer aangegeven dat ik over 2 weken gewoon weer op Kanjer wil, hij kan me er dan wel afgooien ik laat me niet zo snel bang maken.