RSC Ini slot

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

_Mara_

Re: RSC Ini slot

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-11 15:26

Whahahaha, ja ik had al het idee dat die niet helemaal klopte.. whahaha no problemo met verbeteringen hoor. ;)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-11 15:29

Hihi ja, zo ken ik PM ook nog wel ja, dankzij hem heb ik ook regelmatig de bak geproefd :P en toch is het een geweldig paard :j

Leuk dat het wel lekker ging! Gewoon vragen inderdaad! :j En Ini heeft altijd alles in de gaten, hihi! :D

JPitty
Lid Nieuwsredactie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-11 15:33

Ja idd, je zou haast zeggen dat ze er een zesde zintuig voor heeft!

_Yasmine_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-11 11:17

zo ken ik PM juist helemaal niet in de kampweken :oo
heb hem die twee jaar nog nooit gek zien doen!

en welkom in het topic :)

ik probeer alles nog trouw te volgen, spreek onno laatste tijd regelmatig, maar daar is op paarden gebied natuurlijk niet heel veel uit te krijgen :+

ottoline lijkt me nog steeds heel gaaf om te rijden, hoe meer verhalen ik erover hoor hoe fijner ze klinkt! :j
okke is inderdaad heel gaaf, mijn buitenritten ook super fijn te rijden!

Marijee

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-11 14:45

Okko is idd een heel fijn paardje! Heb er een keer op mogen rijden in de bak, een echte fries hoe ik hem wil hebben :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-11 16:20

Haha Okke is inderdaad een heerlijk paard. Vind het wel lastig als hij aan een kant zo vasthoudt, maar als 'ie eenmaal lekker los is dan is dat echt genieten! :D Buiten is 'ie inderdaad ook leuk :j .

Ben je er trouwens al uit, Yasmine? Ga je op kamp? :)
Moet wel zeggen dat PM door de jaren heen wat rustiger is geworden vind ik, logisch natuurlijk. :)

Marijee

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-11 18:39

Ik had daar totaal geen last van (maar dan moet ik wel eerlijk zeggen dat ik 2 jaar geleden voor het laatst op deze heer zat :D ) Ik kon er zo mee wegrijden, reed echt heel fijn. Heel soepel en fijn in de hulpen. Vond het echt jammer dat hij niet van Ini was zeg haha :D

PM kon aardig bokken, heb al wat verhalen gehoord toen op kamp. Tijdens kamp deed hij het nooit, stiekem best wel jammer, wou het altijd wel even zien hoe hij kon party'en in de bak :))

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-11 12:40

Haha voor mij is de laatste keer ook al bijna 3 jaar geleden. Maar wat een heerlijk paard, ben het helemaal met je eens! :D

_Yasmine_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-11 13:30

ja ik ben er wel over uit inmiddels, dit jaar sla ik kamp over.. heb er niet veel zin meer in :o
wil wel wat privé lessen nemen van de zomer, weet niet of dat gewoon kan ivm kamp?
zijn dit jaar trouwens 3 kampweken! *D
zielige zielige leiding!

_Mara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-11 13:42

Hahaha, nou ik ken PM toch echt als het paard dat wel van een lolletje houdt, samen met Kanjer. :P

En privélessen moet wel lukken denk ik. Gewoon zorgen dat je niet in de kampweken gaat en even horen wanneer ini op vakantie gaat. Volgens mij gaan die altijd de weken na kamp zelf op vakantie.. maar dat weet ik niet zeker. Maar moet je gewoon even bellen. Ik wil ook nog steeds een keer privéles op Kanjer! Moet dat ook maar eens een keer gaan plannen. :P

_Yasmine_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-11 14:38

PM timed het dus zo dat wij in de kampweken niets mee krijgen :oo
ik zal even van de week naar ini bellen! want zelf ben ik ook maar een aantal weken op vakantie redelijk in de buurt dus dat zijn de enige weken dat het voor mij zou kunnen.. 2,5 uur in de auto voor een les vind ik anders iets te veel :+

nu ik denk, kanjer heb ik ook nog nooit gekke dingen zien doen.. alleen RW op buitenrit die even "iets" harder wou en ging bokken etc.

_Mara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-11 14:54

Hahaha, ja maar kamp is tijdens de zomermaanden en dan is het veel te warm om gek te doen. :P En Kanjer ook niks geks zien doen? Pff de laatste paar keren dat ik erop zat heeft die iedere keer wel een sprint en bok gemaakt. :+ Maar gelukkig ben ik ondertussen dan wel op voorbereid dus blijf gelukkig wel zitten. ^^ (Even afkloppen voor de volgende keer :Y) )

_Yasmine_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-11 15:19

de hitte zal het dan inderdaad zijn :j
alle paarden zijn in de winter frisser..
ik heb ze inderdaad beide nog nooit gek zien doen!

denk dat kanjer het gewoon doet omdat jij erop zit :+ zal die bij de andere mensen vast niet doen..

_Mara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-11 15:24

_Yasmine_ schreef:
denk dat kanjer het gewoon doet omdat jij erop zit :+ zal die bij de andere mensen vast niet doen..

Whahahaha, ja omdat die mij zo lief vindt. :+ Maar ik heb hem wel eens bij een meisje op z'n achterbenen zien staan in de binnenbak en ook wel mensen erop zien vrijrijden en constant in de binnebak in de hoek waar de stoel etc staat de mensen er proberen af te bokken. :+ Maar oké, hijs ondertussen ook al bijna 20 jaar dus hij is al een stuk rustiger geworden, maar Kanjer is ook zeker wel in voor een lolletje. Maar dat maakt hem ook zo leuk, houdt het allemaal een beetje spannend. ^^

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-11 15:59

Hihi. Als Kanjer bokt dan gooit 'ie z'n hoofd tussen z'n benen en maakt hij echt een balletje van zichzelf. Als je daar niet op voorbereid bent, dan trekt 'ie je dus uit het zadel en dan krijg je nog een bok cadeau, hihi. Resulteerde wel bij twee mensen tot een keurige salto waarbij ze netjes op hun voeten landden :D

Ach, privelessen zijn ook fijn, Yasmine! Komt vast goed! Al een paard in gedachten? :)

_Yasmine_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-11 17:41

dat klinken als best wel gemene bokken :+
denk dat hij het met zijn leeftijd inderdaad wel een beetje verleerd is!

eehm een paard waar ik aan denk: melina ( :o ) en anders vind ik widuna wel leuk.. die kan heerlijk lopen als ze eenmaal lekker actief is! eehm ottoline lijkt me ook wel heel erg leuk voor een keer..
waar ik zeker niet op wil is PM, daar heb ik echt helemaal geen klik mee! :)

Marijee

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-11 17:51

Ik denk erover om ook privelessen te nemen, en als yasmine het goed vind ( :D) dan rij ik gewoon met haar mee :D Gewoon wat opfrislesjes zegmaar, niet veel, krijg dit jaar ook weer les op mijn eigen pony en anders word dat me iets te duur haha :+

JPitty
Lid Nieuwsredactie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-11 19:25

loveshadow schreef:
Hihi. Als Kanjer bokt dan gooit 'ie z'n hoofd tussen z'n benen en maakt hij echt een balletje van zichzelf.

Ja dat heb ik ook al eens mogen ervaren. Volgens Ini dreef ik hem te veel aan en had daarbij de teugels ietsje te los. Ben wel blijven zitten gelukkig!

Laatste keer dat ik van een paard ben gekukeld, was plm. 7 jaar terug *klopt ff af*. Mijn verzorgfjordje destijds. Paard struikelde in volle galop en ging er ffies bij liggen. En dan volgt toch de lancering van de amazone...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-11 20:15

Oeh, daar is geen houden meer aan inderdaad :P

Hihi, ook verslaafd aan de friezen, Yasmine? :D

_Yasmine_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-11 00:46

tuurlijk mag je mee marije *D graag zelfs!

met zo een struikel kan je ook niet echt blijven zitten! kan ik me heel goed voorstellen zelfs!

ik ben niet verslaafd aan de friezen! pommetje was dit jaar mijn favoriet (melina liep niet mee).
vind ze alleen verschrikkelijk gaaf *D ze zitten heerlijk als een stoel. met melina had ik echt een klik, wanneer ik dacht deed ze het al. en dan dit jaar pommetje, heerlijk paard heb ik ook heel de week veel mee gedaan.. wil ook nog steeds weten hoe hij in het echt heet!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-11 13:25

Haha ik heb geen flauw idee. Lijkt me wel een tof paard inderdaad, ken hem/haar niet helaas!

JPitty
Lid Nieuwsredactie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-11 16:38

Kun je het paard eens omschrijven? Misschien dat ik dan iets weet...

_Yasmine_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-11 21:36

onderin pagina 63 staat een foto van kamp!

voor de rest loopt ZE ook voor de kar, is ze niet van ini en was ze er alleen in de zomer, ze is moeilijk actief te rijden, maar is wel voorwaarst (maar dus niet op de achterbenen), ze is moeilijk rond te rijden (in dit geval buiging op een volte), pom is het er niet mee eens als je dit doet in de galop, galop is ook meteen een moeilijk punt, ze gooit hoog op. in de omgang is het ook een fijn paard dat netjes mee loopt en zich netjes gedraagt aan de hand.

JPitty
Lid Nieuwsredactie

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-11 20:12

Nope, dat paard is mij ook onbekend...

Morgen weer rijden, heb er nu al zin in! En rijd jij nou ook morgen _mara_?

_Mara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-11 14:09

We hadden nooit over Kanjers wilde buien moeten praten.... heb vanmorgen weer zand mogen happen. }:0 Het ging echt super lekker, vet soepel etc, netjes aangesprongen in de galop, galop ging voor de rest ook lekker, lekker ontspannen en opeens springt die opzij met een noodduik naja dat overleefde ik nog wel. Maar toen begon die met z'n hoofd te schudden en ging zijn hoofd tussen zijn benen en gaf die echt een super hoge bok en ik wilde me tegenhouden op zijn nek maja er was opeens geen nek meer en toen ging ik er met een halve salto af... maar viel ik echt vol op me hoofd. Echt, zag even allemaal sterretjes.. Kanjer was gewoon blijven staan en gaf me met zijn hoofd even zo'n aai van: hé je hoort op me rug te zitten. :+ Naja even zand van de cap en broek gehaald etc.. even paar keer knipperen om weer wat scherp te zien en er toen weer op. Maar ging niet helemaal lekker meer, was aardig door elkaar geschud daar boven in me hersenpan. :+ Daarna moest een ander klein meisje erop die het had zien gebeuren dus die was een beetje zenuwachtig en bang.. naja verteld dat het reuze meeviel en dat ze nergens bang voor hoefde te zijn. :P Maar toen ik eraf was merkte ik pas dat me nek echt onwijs pijn deed.. naja naar huis gegaan gedouched en me nek is ondertussen wel over maar heb nog steeds enorme hoofdpijn. Ga zo maar even aspirientje nemen en me bed in. Maar voor de rest was het wel een leuke les dat weet je nu eenmaal bij Kanjer.. het gevaar zit in een klein hoekje bij hem. :P Maar heb gewoon weer aangegeven dat ik over 2 weken gewoon weer op Kanjer wil, hij kan me er dan wel afgooien ik laat me niet zo snel bang maken. :Y)

En ging wel lekker op nini Jenny of niet? Zag er goed uit! :D