Nieuwe bladzijde
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

ik zie jullie zo wel op de manege!

Vickje was echt super braaf. Ze heeft echt voor het eerst in een jaar ofzo weer eens geweigerd haha, maar dat kwam door mezelf. Zat niet zo op te letten hahaha
Hij heeft echt lekker vakantie gehad, hij ziet er iig wel veel beter uit..
niet echt handig dus... 
Ben alweer een lange tijd klaar met school
Nu nog frans leren 
Wat voorn dierenarts hebben wij!!!?? 

Jimb0o schreef:Ja als het goed is moet Beauty daar toch tegen zijn ingeënt?![]()
Misschien waren Pjotr en Sam nog niet ingeënt.
Wel raar hoor dat de dierenarts die naar Beauty kwam kijken pas na 3 keer de juiste conclusie trekt
lieziej schreef:Hee! Een oude bekende!!
dat kan ik natuurlijk dubbel opvatten...... (zo oud ben ik niet hoor
)
rhijnauwen schreef:lieziej schreef:Hee! Een oude bekende!!
een oude bekende of een oude bekende?dat kan ik natuurlijk dubbel opvatten...... (zo oud ben ik niet hoor
)
jullie boffen maar met die binnenbak en het bos...dat hebben wij allemaal niet....

Ilsuuuh schreef:Jimb0o schreef:Ja als het goed is moet Beauty daar toch tegen zijn ingeënt?![]()
Misschien waren Pjotr en Sam nog niet ingeënt.
Wel raar hoor dat de dierenarts die naar Beauty kwam kijken pas na 3 keer de juiste conclusie trekt
Al zijn ze ingeent dan is de kans er nog dat ze t krijgen (die is wel klein maar hij is der wel!!)
En Pjotr en Sam waren nog niet ingeent, ze hebben tot 4 maanden wel de antilichamen die ze via de moedermelk mee hebben gekregen (als Sonja geent was, anders geld dat niet!!)
Daarna kun je ze pas enten tegen influenza!!
Dus ze kunnen heel goed tot 4 maanden ingeent zijn.. maar goed..
jammer voor hun. Als ze ingeent waren, hadden ze het in veel mindere mate gekregen...