Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
Imago01 schreef:Zo, ff snel tussendoor hahaha....
Het zit er voor ons alweer helemaal op. We hebben een goed rondje gereden maar voor het gevoel van sommige teamgenootjes ging het niet zo lekker als de vorige keer terwijl onze commandant zegt dat we véél beter reden dan toen.
Nou ja, persoonlijk heb ik een héérlijk rondje gestuurd en gedroeg mijn paard zich voorbééldig dus ik ben alweer helemaal blij. Alles is bij ons helemaal goed gegaan rondom de proef.
Ik hoorde wel dat Beukers dikke pech had omdat een ruiter een flinke trap van een paard kreeg. Wel toppie dat er zo snel al een invaller gekleed en wel klaar stond. Wij hadden ook een reserve-ruiter mee maar zij heeft nog geen eigen outfit dus dat had bij ons wel een probleem geweest. Goed gedaan hoor Beukers-team!
Ik ga rond 13 uur terug naar Schoorl en nog wat andere groepen kijken. Verder zien we het wel met de prijsuitreiking hoor. Jeetje wat wil je nou als net beginnende groep? Eerst die teamspirit erin, ruiters én paarden en dan komt het vanzelf wel goed hoor; oefening baart kunst!
Onze outfits zijn wel helemaal gelijk overigens. We zijn gesponsord door S&B Ruitersport en kregen dus het hele pakket met korting. We hebben allemaal dezelfde rijjasjes, caps, handschoenen, plastrons met speld, polo's met kraagje voor eronder, haarspelden, zwepen etc. De zwepen, sjabraks, bandages en hoofdstellen met martingaals zijn betaald door de manege-eigenaren en zijn dus hun bezit.
Enige waaraan we eigenlijk niet voldoen is allemaal dezelfde kleuren zadels...
Zwitsal schreef:Steenen kamer!! super dat jullie gewonnen hebben!!!
toen er nog 2 groepen over waren stonden wij met zn alle te duimen dat jullie zouden winnen haha ^^..
Een van onze ruiters had idd een half rondje voor begin van de proef een trap gekregen, gelukkig altijd een reserve ruiter klaar staan in tenue.
Ik zelf een vreselijke proef gereden, pff, heb nog nooit zo slordig gereden en zo veel foutjes gemaakt..
toen we de ring uitreden dacht ik ook...jeeetje! draaama...
maar gelukkig ging t bij de rest beter (heb er niet zo veel van meegekregen wat de rest deed, door mn concentratie)..tijdens de lunch terug op beukers ook gelijk de film gekeken (was gefilmd)..
Tijdens prijsuitrijking dacht de ene helft: ach, als we maar niet laatste zijn, en de andere helft: als we bij de eerste 10 zitten zijn we super tevreden..
Dus toen de 11e plek niet naar ons ging waren wij al helemaal blij..
en daarna kreeg iedereen trillende handjes omdat ook bij de 10e, 9e, 8e, 7e, 6e plek niet onze naam werd voorgelezen..
Dus 5e geworden, echt super trots op ons team en de paarden want al die tegenslagen waren natuurlijk wel een flinke hindernis waar we overheen moesten!!