Ja idd Iedereen te mokken in het gastenboek Dus heb er maar neer gezet; Jij zou toch ook liever vakantie hebben dan dat je naar school moet? Zo zie ik het iig Hij krijgt het nou een stuk makkelijker
Ja was gister uit in de Drie, Hoppe. Laat meestal m'n jas slingeren ergens maar had 'm nu hele tijd meegenomen omdat 't zo druk was en dan raakte ik 'm sowieso kwijt, had ik 'm achter me op een trap gelegd en stond daar in de buurt met een groep vrienden, uurtje later wouden we naar andere bar is dat ding gewoon weg! Overal gezocht enzo, naar Hotel De Doelen geweest, daar gaan alle jassen altijd heen namelijk, vandaag nog gebeld erheen en naar politie. Maarja is gewoon gejat dus. Moest ik met n vet dun vestje naar Haren fietsen, of nouja ik hing ook nog aan bij 'n brommer dus nog kouder Maar gelukkig sliep ik bij m'n batsslet dus dat was wel lekker warm
Woah ik had vanaaf een geheime aanbidder Die inmiddels niet meer geheim is maar oké Haha, ik kreeg ineens smsje van onbekend nummer met; hej leuke vakantie gehad?xx Dus ik terugsmse; wie ben jij.. Anoniem; je geheime liefde, maar durf mn naam niet te zeggen...
Dus ik denken dat ik in de zeik werd genomen en al... Was paar week terug namelijk gebeurd, toen vond een jongen die mij altijd zit te etteren het leuk om dat te doen...
Maar toen bleek het dus geen gein te zijn En nog mooier, het blijkt dus iemand te zijn waar ik de laatste tijd meer naar toe trok op school Dus mooi meegenomen ja Nu maar kijken hoe het allemaal loopt...
Heb ik nie En opzich issie ook niet knap ofzo Maar hij heeft iets... Heb trouwens wel een ONWIJS lekkere jongen bij mij int lokaal zitten Is 4e jaars van mn opleiding, ik ben 1e jaars... Maar die is echt om te smelten Moet je maar op mn hyves kijken (superlottah.hyves.nl) en dan bij mn krabbels, 1e of 2e pagina en dan Wietse... echt praise the lord dat er zulke jongens op deze aardkloot lopen
Argh hoe frustrerend... Jongen die ik dus vet leuk vind.. Die dus die smsjes stuurde... En mij ook leuk vind... Die is nu gestopt met zn opleiding... Opzich niet heel erg, zie ik m ook niet elke dag, is denk ik ook wel fijn Maar hij gaat nu in het buitenland werken, en dan in September begint hij hier met nieuwe opleiding.. Little problem; hij kan geen mensen missen, en daarom moet ie er over nadenken of hij wel met mij wil afspreken, omdat hij het naar eigen zeggen niet zou overleven als hij mij ook nog moet gaan missen... Nouja opzich wel lief... En nouja, hij heeft wel eerlijk gezegd dat hij vrij wil zijn als hij naar het buitenland gaat... Maar dan denk ik; ik weet waar ik aan begin ja... Maar hij moest er over nadenken... Nou vind ik eindelijk iemand leuk die mij ook ziet zitten(meestal komt het van mijn kant ) en waar ik niet bij op hol sla(ga vaak heeeeeel veel smsen) en dan gebeurt dit Argh!
jahh ik heb gezegd dat ik volgende week op vakantie ga, en hij maakte er geen probleem van maar toch.... is eigenlijk niet goed natuurlijk maar wel leuk!
ja bij denneoord (heet nu Lentis), maar daarbinnen heb je weer verschillende gebouwen/huizen binnen de psychiatrie en ik zit dan in de forensische psychiatrie (dus ook met mensen met TBS en rechtelijke machtiging enzoo)
Kom wel in de zomer, weet alleen nog niet echt wanneer... Maar ik denk (en dan echt nog een DENK) 5/7 - 11/7, 12/7 - 18/7 en 2/8 - 8/8 maar niets is nog zeker, want ik ga het morgen ff met een vriendin over frankrijk hebben... Dat is nl. wrs tot 1/8, maar kweet niet of ik het dan red om 2/8 in Glimmen te zijn...... Maarja, dat ga ik morgen dus overleggen, en dan volgende week de Bongerd nog ff bellen over de zomer