Iedereen te mokken in het gastenboek
Dus heb er maar neer gezet; Jij zou toch ook liever vakantie hebben dan dat je naar school moet?
Zo zie ik het iig
Hij krijgt het nou een stuk makkelijker
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Iedereen te mokken in het gastenboek
Dus heb er maar neer gezet; Jij zou toch ook liever vakantie hebben dan dat je naar school moet?
Zo zie ik het iig
Hij krijgt het nou een stuk makkelijker
Jezus... Idd, dood aan diegene
Waar issie gejat dan?

Die inmiddels niet meer geheim is maar oké
Haha, ik kreeg ineens smsje van onbekend nummer met; hej leuke vakantie gehad?xx
En nog mooier, het blijkt dus iemand te zijn waar ik de laatste tijd meer naar toe trok op school
Dus mooi meegenomen ja
Nu maar kijken hoe het allemaal loopt...
En opzich issie ook niet knap ofzo
Maar hij heeft iets... Heb trouwens wel een ONWIJS lekkere jongen bij mij int lokaal zitten
Is 4e jaars van mn opleiding, ik ben 1e jaars... Maar die is echt om te smelten
Moet je maar op mn hyves kijken (superlottah.hyves.nl) en dan bij mn krabbels, 1e of 2e pagina en dan Wietse... echt praise the lord dat er zulke jongens op deze aardkloot lopen

Mooie he
Dies mooi
Maar hij gaat nu in het buitenland werken, en dan in September begint hij hier met nieuwe opleiding..
) en waar ik niet bij op hol sla(ga vaak heeeeeel veel smsen) en dan gebeurt dit
Argh!
zijn dr niet zo heel veel meer. maarja wou dat k ook vakantie had vorige week, nu elke dag stage

kon je ook niet gewoon vrij krijgen van je stage?
s_uzanne schreef:hahaha toe maar weerkon je ook niet gewoon vrij krijgen van je stage?
maar ik loop stage in de forensische psychiatrie in zuidlaren