Starnmeer Westernbokkerstopic

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

schumiegirl

Re: Starnmeer Westernbokkerstopic

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-06 19:04

ziet er goed uit zegWEn ja hetkriebelt......

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-06 19:59

Thnx, moet d'r binnenkort ook maar weer een keertje gaan meten, kijken of ze nog een beetje is gegroeid. *LOL*

Enne, westernstal daar in de buurt ken ik niet, sorry, misschien een keertje langsgaan bij een paar stallen in de buurt? Lachen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-06 09:08

Wow, mij benieuwen welke kleur Stees krijgt als ze eindelijk eens klaar is met toverballen Nagelbijten / Gniffelen Mooie foto's hoor!

Ik ken eigenlijk ook geen stallen daar in de buurt, maar er zullen er vast wel heel wat zijn. Aangezien 50% van de westernbokkers uit die omgeving komt.

Bah. Ben ziek Verdrietig Ik heb echt zwaar pijn in mijn hoofd en ben kotsmisselijk. Ik heb me al afgemeld voor school maar ik heb wel zometeen nog autorijden. Het liefst wil ik het afzeggen maar dan moet ik tot vrijdag wachten en dan heb ik maar 1 keer gereden deze week. Nouja, ik zie wel hoe het gaat. Ik hoop iig dat ik morgen wel weer beter ben voor paardrijden!

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-06 09:31

Nou als 't geneticatyp dat ik op Stees heb gezet gelijk heeft weet ik 't al, heb op internet ook al flink gegoogeld en 't lijkt tot nu toe wel redelijk te kloppen, maar dan moet ze wel hard verder kleuren hoor... *LOL*

Da's kl*te dat je ziek bent, je moet niet teveel doen anders kan je morgen niet meer op 't paard klimmen.

Nou ik ga weer een paar koppen caramelthee drinken Vingers aflikken , heb een zere keel, aangestoken door een vriendin, maar die kon niet meer praten en ik kan dat nog wel. Nagelbijten / Gniffelen

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-06 11:21

Haha we hebben een boom gekocht *LOL*
Ik mocht de kleur voor de versiering uitkiezen. Nagelbijten / Gniffelen

Nu hebben we een roze boom Nagelbijten / Gniffelen

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-06 11:21

Sorry dubbel *LOL*

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-06 15:11

Hahaha cool een roze boom! Wat vinden je ouders ervan? Worden die al scheel door de kleur? Clown

De Flaxen Liver Chestnut ziet er idd erg mooi uit, vooral die hele donkere paarden met witte manen zijn om te kwijlen. Spannend hoor met Stees!

Balen dat jij ook aangestoken bent, maarja er is niet veel aan te doen. En je hebt een excuus om de hele dag thee te drinken. Net zoals ik het excuus heb om de hele dag DVD's te kijken Nagelbijten / Gniffelen Net POTC2 gekeken en jawel: Spirit Haha! Echt een leuke film is dat joh!

Cassidy

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-06 15:18

Spirit is zeker leuk, loop me alleen te ergeren dat er in die film zoveel gehinnikt wordt.

Ik heb mezelf afgelopen week ook op POTC2 getrakteerd. Heb nog een hele sloot aan Parelli DVD's liggen en gisteren wat DVD's van Clinton Anderson gekregen...ik heb voorlopig wat te doen.

Wie moet er helaas ook tot half zeven doorhalen?

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-06 15:39

Spirit heeft wenkbrauwen. Clown Vind Spirit ook een leuke film ja. Ja

Ben trouwens weer thuis, had vandaag vrij maar we zouden vandaag aan ons profielwerkstuk gaan, we hebben een stuk of 90 leerlingen een kleurenblindheidstest laten doen op internet en nu moeten we de resultaten nog verwerken... Nagelbijten / Gniffelen 2 tweede klassen die heeel druk waren en 1 vierde klas die zich wel konden gedragen. Kan geen koters meer zien "mevrouuuuw, wat moet ik nu doen?", ik ben geen mevrouw. Scheve mond

Heb net kerstboom in elkaar gezet, vrees alleen dat de lichtjes 't niet helemaal naar behoren doen maar ik ga 'm echt niet meer uit elkaar halen... Nagelbijten / Gniffelen Vanavond werken van half 7 tot half 10, morgen om 8 uur al naar school, bah... Nagelbijten / Gniffelen

Cassidy

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-06 17:07

Nog anderhalf uur te gaan...

Ik hoop dat ik vanavond op Rejoice kan rijden...

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-06 18:27

Ik moet nu beginnen. Clown

Cassidy

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-06 18:49

En ik mag nu naar huis. Kreeg net nog een leuk telefoontje voor mijn kiezen, maar daar ga ik nu niet meer aan beginnen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-06 19:41

Hahaha hij heeft idd wenkbrauwen ja! En dat gehinnik is soms ook behoorlijk irri. Maar al met al is het een lieve film Lovers

Fijn dat het singelplekje al bijna weg is. Ik hoop voor je dat je op Rejoice kan rijden!

Hahaha gelukkig heb je het allemaal overleefd Suus *LOL* Die bruggers zijn echt zoooow irritant Nagelbijten / Gniffelen Werkse Clown

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-06 20:05

Had net een koter aan de telefoon voor m´n werk...

´Mevrouuuuw? Hoe heten uw kinderen?´

Frusty

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-06 20:38

Pfff hahaha! Wat zei je? "Wil je ze alle 20 horen?" Clown

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-06 21:34

Nee ik heb 50 kinderen. Clown

Cassidy

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-06 23:08

Ik heb vanavond niet gereden, wilde toch nog een second opinion, en er groeit nog geen haar op. Beter een dag langer wachten dan er te vroeg opstappen en daardoor misschien weer terug bij af te zijn. Toch?

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-06 11:19

Groot gelijk hoor. Ja

Heb nu weer een mediatheekuur, daarna tussenuur dus dan ga ik op kantoor eten, daarna heb ik Nederlands op m'n rooster staan maar ik gok zomaar dat ik dan weer naar huis mag. Scheve mond

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-06 14:59

Idd Cassidy, goed dat je nog even wacht.

Zo, net terug uit A'dam, lekker geshopt voor kerst voor mijn ouders. Heb bij de Fame op de gok 4 cd's gekocht. Twee voor mams en 2 voor paps, kom ik er net achter dat de 2 cd's die ik voor mijn moeder heb gekocht dat ze die al heeft Boos! Nouja, gelukkig had mijn vader ze allebei nog niet en heb ik ook nog andere cadeautjes voor mijn moeder.

Hmm vind het toch best jammer vandaag dat ik niet in de VS woon. Anders hadden mijn vriendin en ik nu best wel veel geld. We waren bij de mac en we staan te wachten op ons eten, zien we zo een muis door de keuken rennen! Wij gingen echt helemaal stuk daar want we keken elkaar echt zo aan van: Zag jij wat ik zag Verward Hahaha! Maar jammer dat we niet in de VS wonen, anders had de McMuis nu een mooie lawsuit aan zijn broek. Reken maar dat je hier veel geld uit kan trekken Nagelbijten / Gniffelen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-06 15:55

Woow dat topic met die ramp op stal is nu gesloten. Heb het even bijgelezen. Er is een of andere mafkees die beweert dat op 25 februari om 22.48u dezelfde stallen in de fik zullen vliegen Nagelbijten / Gniffelen

Cassidy

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-06 15:59

Die hebben dus duidelijk ruzie met iemand. Heb het topic niet gevolgd, maar lees net dat het bloed wat gevonden was al ouder was?

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-06 16:02

Ik was op school begonnen met lezen van 't topic maar ben nog niet klaar, heb ook begrepen dat 't oud bloed was ja.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-06 16:03

Ja het was heel vaag, er is dierenbloed gevonden maar daar weet ik eigenlijk niets van of het oud of vers was. Er word gezegd dat het een niet grappige pesterij zou zijn. Ik vind het iig een heel raar verhaal, vooral door die mensen die ineens over geesten beginne. Er staan ook foto's bij van het bloed, geen fijn aanzicht

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-06 16:18

En dat ene mens werkt op een school? Ben benieuwd welke school want ik denk dat ik daar uit de buurt van wil blijven... ;=

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-06 17:38

Ja, je kind zal maar zo'n juf hebben OMG Maar ik blijf het echt een heel vaag verhaal vinden. Jammer dat het gesloten is. Ik had graag meer willen weten, maar mss word het binnenkort heropent. Maarja, dan zal er wel weer een ruzie uit voortkomen. Zoals dat nou eenmaal altijd gaat op bokt. Dat is nou zo jammer! Eigenlijk zou die TS weer een topic moeten openen maar dan alleen met posts over hoe de stand van zaken zijn en wanneer er updates zijn dat ze die dan erbij zet. Maar dat zal niet kunnen.

Pff, die westernbokkers laten zich weer van zijn beste kant zien zeg. In het topic van Vrolijk gingen 2 bokkers echt ontzettend offtopic. Over dat de ene bokker vind dat een andere (die ook een hoofdstelloos filmpje geplaatst had) niet goed zat en dat haar paard ook niet goed liep, daar werd echt ontzettend over doorgezaagd. Al 1 pagina om precies te zijn. Dus ik vraag heel bescheiden met een zin in de richting van: Dit topic gaat over Vrolijk dus mag het weer ontopic. Krijg ik meteen een andere bokker over me heen die helemaal niet in dat topic actief is geweest 'dat ik eens wat beter moet gaan lezen'. Djeez keer op keer bewijzen de westernbokkers maar weer dat sommige van hen gewoon een stelletje licht aangebrande zeikerds zijn Nagelbijten / Gniffelen Sorry hoor maar zo zie ik het echt...
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 14-12-06 17:49, in het totaal 1 keer bewerkt