Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Mooie foto's hoor!
 Mooie foto's hoor! Ik heb echt zwaar pijn in mijn hoofd en ben kotsmisselijk. Ik heb me al afgemeld voor school maar ik heb wel zometeen nog autorijden. Het liefst wil ik het afzeggen maar dan moet ik tot vrijdag wachten en dan heb ik maar 1 keer gereden deze week. Nouja, ik zie wel hoe het gaat. Ik hoop iig dat ik morgen wel weer beter ben voor paardrijden!
 Ik heb echt zwaar pijn in mijn hoofd en ben kotsmisselijk. Ik heb me al afgemeld voor school maar ik heb wel zometeen nog autorijden. Het liefst wil ik het afzeggen maar dan moet ik tot vrijdag wachten en dan heb ik maar 1 keer gereden deze week. Nouja, ik zie wel hoe het gaat. Ik hoop iig dat ik morgen wel weer beter ben voor paardrijden!                                                         

, heb een zere keel, aangestoken door een vriendin, maar die kon niet meer praten en ik kan dat nog wel.
 , heb een zere keel, aangestoken door een vriendin, maar die kon niet meer praten en ik kan dat nog wel.  

Net POTC2 gekeken en jawel: Spirit
 Net POTC2 gekeken en jawel: Spirit  Echt een leuke film is dat joh!
 Echt een leuke film is dat joh!                                                         

Vind Spirit ook een leuke film ja.
 Vind Spirit ook een leuke film ja. 
 2 tweede klassen die heeel druk waren en 1 vierde klas die zich wel konden gedragen. Kan geen koters meer zien "mevrouuuuw, wat moet ik nu doen?", ik ben geen mevrouw.
 2 tweede klassen die heeel druk waren en 1 vierde klas die zich wel konden gedragen. Kan geen koters meer zien "mevrouuuuw, wat moet ik nu doen?", ik ben geen mevrouw. 
 Vanavond werken van half 7 tot half 10, morgen om 8 uur al naar school, bah...
 Vanavond werken van half 7 tot half 10, morgen om 8 uur al naar school, bah...  

Die bruggers zijn echt zoooow irritant
 Die bruggers zijn echt zoooow irritant  Werkse
 Werkse  

Nouja, gelukkig had mijn vader ze allebei nog niet en heb ik ook nog andere cadeautjes voor mijn moeder.
 Nouja, gelukkig had mijn vader ze allebei nog niet en heb ik ook nog andere cadeautjes voor mijn moeder.  Hahaha! Maar jammer dat we niet in de VS wonen, anders had de McMuis nu een mooie lawsuit aan zijn broek. Reken maar dat je hier veel geld uit kan trekken
 Hahaha! Maar jammer dat we niet in de VS wonen, anders had de McMuis nu een mooie lawsuit aan zijn broek. Reken maar dat je hier veel geld uit kan trekken  

Maar ik blijf het echt een heel vaag verhaal vinden. Jammer dat het gesloten is. Ik had graag meer willen weten, maar mss word het binnenkort heropent. Maarja, dan zal er wel weer een ruzie uit voortkomen. Zoals dat nou eenmaal altijd gaat op bokt. Dat is nou zo jammer! Eigenlijk zou die TS weer een topic moeten openen maar dan alleen met posts over hoe de stand van zaken zijn en wanneer er updates zijn dat ze die dan erbij zet. Maar dat zal niet kunnen.
 Maar ik blijf het echt een heel vaag verhaal vinden. Jammer dat het gesloten is. Ik had graag meer willen weten, maar mss word het binnenkort heropent. Maarja, dan zal er wel weer een ruzie uit voortkomen. Zoals dat nou eenmaal altijd gaat op bokt. Dat is nou zo jammer! Eigenlijk zou die TS weer een topic moeten openen maar dan alleen met posts over hoe de stand van zaken zijn en wanneer er updates zijn dat ze die dan erbij zet. Maar dat zal niet kunnen.  Sorry hoor maar zo zie ik het echt...
 Sorry hoor maar zo zie ik het echt...