waar heb ik dat nou vaker gehoord
Mogguh allemaal
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
waar heb ik dat nou vaker gehoord
naadje24 schreef:ow hahaha ik lig in een deuk! door mijn enthousiasme ben ik vergeten neer te zetten.....rijden helemaal los![]()
dus zonder "veilige"longeerlijn eraan
dus onder de man![]()
en uiteraard heb ik netjes gevraagd aan de andere ruiter dat ze nogal moeilijk te sturen is en of diegen er even om heen wou sturen![]()
ik vind m wel grappig mijn schrijffout
AnneOmie schreef:Dat klinkt me bekend in de oren... 'stuurloos'waar heb ik dat nou vaker gehoord
![]()
![]()
Mogguh allemaal
Wou dat ik lekker vrij was... maar helaas... je hebt werkpaarden en luxe paarden... mijn luxe paardje staat nu lekker in de wei en ik zit hier op het werk
AnneOmie schreef:Mogguh Shir![]()
Wat een prachtige dag vandaag heWou dat ik lekker vrij was... maar helaas... je hebt werkpaarden en luxe paarden... mijn luxe paardje staat nu lekker in de wei en ik zit hier op het werk
haha wat ben je weer scherp op de vroeg ochtend.
ShirleyA schreef:Zwembad, zwembad?? En .....?![]()
Vandaar dat jullie er vanmiddag niet waren, ongezellig hoor!
We gaan nu weer donderdag avond als t goed is 
Stomme dancer!

bloempie186 schreef:hallo!!
ik kom net trug van de paarden in de wei zetten
pfff...word zo moe van mijn luxepaardje......hij heeft gister zn vliegenmasker dus afgegooid in het weiland....mocht ik vanmorgen door dat zeiknatte gras om n vliegenmasker te zoeken...... dus toen had ik n broek die nat was tot op mn knieën......maarja....kep m wel weer gevonden
danifur schreef:wat dacht jij
Dat heb ik al aan m gevraagd![]()

steeds dat gegooi met dat jongetje in t water
heel vervelend vindt ie dat

jullie zijn vast jaloers als ik t vertel komt ie:
heb pascha en bodyguard weer lekker op het land gezet en bella en raisa ook
Azzaro schreef:mogguh
naja ik was om 7 uur al wakker! Jullie hoeven picas niet meer buiten te zetten ik vraag t wel aan klaske dat ze taams moet bellen en anders moet ie maar binnen blijven
net me rooster gehaald! Te riantjullie zijn vast jaloers als ik t vertel komt ie:
Maandag: VRIJ
Dinsdag: 9:00 uur tot 10:30 uur
Woensdag: 9:00 uur tot 12:15 uur
Donderdag: 15:45 tot 17:15 uur (beetje laat beginnen)
Vrijdag : VRIJ
Oftwel een weekend van 4 dagen yeah yeah
beter toch
van bodyguard
In het gras zitten heel veel eiwitten op het moment, is dat niet schadelijk dan 
bloempie186 schreef:haha ja dat is ergens wel te begrijpensteeds dat gegooi met dat jongetje in t water
heel vervelend vindt ie dat
AnneOmie schreef:Bo mocht toch voorlopig 4 wkn niet op het land BrenIn het gras zitten heel veel eiwitten op het moment, is dat niet schadelijk dan
Waarom hebben ze je topic gesloten??