Ohh Karin (shet die ook van de eigenaar van Floris is) heeft een veulentje gekregen, een merrie En de nieuwe pony die binnenkort op stal komt (Ilse) heeft ook een merrieveulentje gekregen
Bij timeless wel Bij Joffer sowieso niet Maar Timeless ben ik de laatste tijd zo gruwelijk vaak geweest, nooit ID hoeven laten zien Als ik maar eenmaal binnen ben
Ik ga morgen met Maaike naar het festival en 's avonds waarschijnlijk naar Peter. Balen dat je overdag moet werken Lotte maar dan kan je 's avonds mooi losgaan hehe. Hoe gaat t nu met de foto's?
Lin; Hoe wou je vanuit de stad 's nachts/'s avonds weer terug gaan dan?
edit; mijnalbum is aant uploaden Ga nu naar bed, dus morgenochtendvroeg(uur of 8 ) Kan ik ze er hoop ik op zetten Moet het niet misgaan, dus onder voorbehoud
edit2; Lin; kunne we niet naar Leeren Lampe gaan ofzo? Ben ik iig verzekerd van binnen komen Want wat nou als ik bij timeless etc. niet binnen kom Dan kunnen jullie wel gaan, maar ben ik alleen Whaha miss maak ik me ook veel te druk
Als jij zo gestersd doet om alleen binnen te komen dan pikken ze je er altijd uit Ik vraag me papa wel of die me op wil halen. maar denk niet dat die zin heeft op me op en neer naar raalte te brengen.. Lies ga je ook gezellig mee
Hij was echt super braaf, hij had eerst zoiets van huh, maar daarna sprong die echt vet braaf Pony is echt te braaf voor woorden.. hij lag in de box, kon er op gaan zitten enzo.. Daarna halster om, had me vader m vast. ik der gewoon op, hij vond t allemaal best.. kon rondje erop draaien, achterste voren op zitten, alles.. en daarna afstappen dmv aan de 8erkant via zijn kont eraf laten glijden.. Hij vind t allemaal best
Wauw da's wel beter Lin! Foto's zijn wel leuk Lotte maar ben dr niet weg van, voortaan wat later in de les de foto's maken hahahaha. Vanavond blijf ik lekker thuis, heb de hele dag opt festival rondgewandeld en ben nu wel n beetje moe:)