Maar van dat voeren daar schrik ik wel even van zeg, dat is echt balen. Ben benieuwd of zij het aan de pensionklanten ook nog gaan vertellen. En wat als het problemen opleverd kunnen we dan de rekening van de DA doorsturen. Denk het niet.
Dat van de FNRS, de manege krijgt geen goedkeuring het formaat van de staldeuren is niet goe.
even over die discusie: ieder heeft een andere mening over de paarden dus daar kan je heel lang over discusieren en tuurlijk de schimmel was niet goed als manegepaard. maarja iedereen daar zijn eigen mening over.
oja ik heb een nieuwtje voor iedereen: er is een nieuwe PONY op de manege heb ik gehoord is vandaag gekomen. de maat van tanja en de kleur van guusje maar dan iets lichter heb ik gehoord dan.
Je moet geen discussie over een manegepaard voeren, wat de een een geschikt paard paard zal vinden, daar zal een ander het niet mee eens zijn en andersom. Laat toch iedereen zijn eigen mening hebben. Voor mij is Salvador geweldig en een ander zal er niets aan vinden. Prima toch, daarom zijn er zoveel verschillende mensen en paarden op de wereld. De nieuwe pony daar heb ik nog niets van gehoord, klinkt wel leuk.
Jep nieuwe pony is geariveerd, lief beestje, maar meer de maat van Rambo. F heeft er vandaag in de les meegereden, heeft ook paar sprongetjes meegesprongen want we hadden vandaag springles! Ging echt héél goed, NL was super rustig. Heb zelfs géén een echte noodsprong gehad, en ze gaf niks om die westernhoeken. Mooimooi dus, iemand nog nieuwtjes
Klinkt erg leuk die nieuwe pony, is al weer een tijdje geleden dat we een nieuwe pony gehad hebben hé? Als je dat privépony'tje bij Bonjoura niet meetelt (kan even niet op d'r naam komen). Altijd leuk voor de kindjes
Olypus eet het op als die de kans krijgt, maar da is zon simpele die schrikt bijna nooit (ff afkloppen) Die nieuwe heb ik niet zien lopen, maar het is gewoon een iets te grote shetlander vind ik.. wel een leuke om te zien hoor
haha dat gaat waarschijnlijk voor geen meter want ze reageert heel erg op alle paarden in de bak en als die dan ook nog eens zo versierd is.. Daarbij heb ik er nog niet echt vaak opgezeten, maar Chrissy is ziek en Annemiek vond het wel fijn als ik 'm deed. Aangezien ik zelf nu mn eerste werkweek achter de rug heb die heel zwaar was ga ik morgenochtend ff een beetje langer blijven liggen en dan is het wel handig dat ik Manirma in de les pak want daarna ga ik weer naar Anita. En das ook fijn voor Generaal want die hoeft dan lekker een uurtje minder
Of niet.. want stephanie zit nu op unzipped maar M. wist niet of W. hem zelf deed..Anders stephanie op generaal Unzipped heeft btw schimmel dus ff mee oppassen het is niet meer zo erg maar dan nog..
heey miek, heel fijn dat ej manirma wilt doen!!! Ze kijkt als het goed is een beetje in het begin ernaar maar zal er niet tussenuit sprinten. Alleen als ie egt moet werken doet ie alsof het eng is. Baal echt dat ik ziek ben maar ja... heel veel plezier allemaal!!
toestraks op hugo gereden haha, hij blijft zo groot. Vooral aan mijn eigen houding gewerkt en zorgen dat ie niet over zijn buiternschouder wegloopt. Leuk ding die nieuwe.
ik zat eigelijk op bonte, maar iemand uit mijn les kwam niet dus toen moest ik op rambo het ging echt super goed ik had mijn zweep aan de kant gelegd, want die had ik toch niet nodig.
die nieuwe is echt heel leuk.
oja als iemand angelique ooit kwaad wilt zien moet je een keer meegaan met de bus en dan een paar Bitches erin zetten maarja sorry was even offtopic.
Snap ik dat ze boos werd. Wat een asociale mensen zeg.. echt snap echt niet hoe je het in je hoofd haalt om zo zielig te doen. Bah bah, ik hoop dat ze er ooit achter komen dat ze gewoon zelf lelijk en alles zijn en dat we ze gewoon nooit meer tegen hoeven te komen!!! Pff sorry moest er ff uit hoor iedereen zal wel denken waar hebben die het nou weer over
Vandaag wel weer een oké dagje met een stomme afloop. Vanmorgen waren we op de manege en heb toen van Amarie even op Salvador mogen rijden. Had wel een krukje nodig om op te stappen, maar goed . Toen ik er eenmaal op zat vooral heel voorzichtig gereden, maar het was wel echt super leuk. En hij rijdt ook echt wel fijn met een heerlijk zadel. Vroeg mezelf alleen af waar die spastische benen van mij allemaal heen zwaaiden . Even de les van 10 uur gekeken en om 12 uur weer lekker zelf gereden. Legend voelde wel redelijk fijn aan. En het rijden ging dan ook wel redelijk lekker. Moet alleen mijn rechterbeen eens vastplamuren ofzo in de hoop dat die dan wel blijft liggen. Had ook het idee dat ik vandaag eindelijk mijn schouderpartij wat meer los kon laten sinds tijden dus die oefening van de fysio is er toch goed voor. Ook de privélesjes 's middags gingen wel weer redelijk alleen had ik bijna een euro in whitney en elgiza gestopt, je moest ze bijna aanduwen.
De terugreis in de bus was dus wat minder met hele trieste meiden
Vond de bak leuk aangekleed in western stijl gelukkig bleef het onderdeel rodeo voor mij achterwege Verder was Versace wel heel erg sterk en kijkerig maar er zaten af en toe wel fijne stukjes tussen. Volgende week ben ik er weer op zaterdag om hopelijk weer eens op Paris rond te hobbelen aangezien zus lief al heeft gezegd wel een keer te willen ruilen
Hoezo spastische benen, ze lagen toch mooi stil. zeker op Salvador is dat heel knap omdat het best grote bewegingen maakt. Moet je maar eens op mijn benen letten. En de volgende keer niet voorzichtig rijden, hij is best wel iets gewend (ahum ahum mij namelijk). Heb vanavond weer een aantal aanbiedingen gehad voor Salvador (om mee te rijden dan he) dus daar ben ik heel blij mee, het gaat helemaal goed komen.
Voor wat betreft het 1 keer per dag voeren van hooi/kuil dat is bij wijze van test, maar er is geloof ik al veel commentaar op gekomen dus hopelijk wordt het snel terug gedraaid.
haha ik hoop het ook amarie.. Ik heb vandaag Olly weer gereden, mo kon niet, en die was ook weer superbraaf.. Hij begint steeds fijner over zijn rug te lopen en echt helemaal te ontspannen..
Ja echt leuk die pony's geven volgens mij ook bijna nergens niks om.. en dan die dressuur ruiters die zelfs al miepen als je niest (wat vaak gezegd wordt haha)
Nou ik wil D. (germus @ bokt) heel veel sterkte wensen.. even het verhaal.. Gister met springen is ze op hindernis 5 met haar pols op Germus zijn manenkam geklapt. S mee naar het ziekenhuis » gebroken.. Als ik iets kan doen hoor ik het wel, maar er is al hulp zat hoor ik dus Sterkte