wel stom als je niet bij je vrienden zit.. maarja... middelbare school: ieder uur een andere klas (soms dan)
jaa weet ik maar groep 8 is wel leuk ga je op kamp schaatsen etc maar ja ik stel me ook een beetje aan
hoi hoi wist helemaal niet dat er een topic over manege venlo was. Heb er ook een aantal jaren gereden, was altijd wel gezellie.
HA die Dennis!Zo in de loop van de tijd kom ik jou echt overal tegen he.Wanneer kom je nou ns een keer buurten?
sans6 schreef:dennis heeft ook bij ons gereden, bij mij en bij Claudia in de les.ow die het is trouwens wel erg vroeg.... maar ik stap zo op mn fietsje en ga dan leker studiebollen tot 12 uur ofzo op school
pffff en ik heb nu al geen zin meer en vandaag is het gewoon nog super mooi weer en heb je al gezien wat voor weer het van het weekend wordt ...
minder... ik had gehoopt morgen avond lekker te kunnen bbq-en Maar dat zit er niet in.. helaas.Verder nog plannen voor het weekend ? (behalve dat concours)
zaterdag ga ik lesgeven, ik hoop dat het droog is en zondag is het moederdag , maar hiervoor nog geen plannenga jij nog iets leuks doen? hoe is het met het oog van loekie?
concours begint donderdag tot zondag, had ik gezegd het weekend?ze zijn alles nu aan het opbouwen, springringen, stallen enz. er liepen gister allemaal half blote mannen in de zon tenten te zetten, best een leuk uitzicht