Daar kan je ook fototechnisch comentaar krijgen enzo. Zitten nu best veel 'prof' fotograven. (ook veel niet profs, maar daar kan je omheen kijken) Ik weet niet of je dat wat vind hoor

Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
Fenn schreef:Heb je het hele toppic doorgelezen?
In elk geval reed ik een keer op Cavel toen hij nog niet zo lang op Smit stond. Ik kon het stuur vinden, maar de rem was af en toe zoek. Samen raceten we door de bak en Aad werd half wanhopig van ons. Ik kon toen ook helemaal nog niet goed genoeg rijden voor een 'zo goed als nieuw' paard met karakter. Op stal was het bij ons wel altijd een schatje
antoinetje schreef:haha, nou ik heb op een kruising tussen een shire en een clydesdale gezeten, hij wordt veel gebruikt voor gehandicapten omdat hij zo vreselijk braaf is. Ze zeiden 'als Windsor voelt dat je van zijn rug afvalt zou hij het liefst een stap opzij zetten om je op te vangen. toen ik eenmaal gereden had en het het einde van de les was vroegen ze of ik een sprongetje wilde maken, ik had zoiets van waarom ook niet. Het stelde verder niets voor, het was een kruisje van 30/ 40 cm denk ik maar voor mij is het wel heel wat.