Manege Bruin!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Goldie

Re: Manege Bruin!

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-05 11:59

Ilzas schreef:
Begrijp ik nu de de zusjes Bethlehem allebei op school zitten te Bokken ? Ook best stout.
@Goldie: ja zo hebben we helaas allemaal wel iemand in onze omgeving waar we ons aan irriteren he ? Van wat voor boek moet je verslag maken ?

Ja, slecht he, het in de familie denk ik

En idd zal iedereen zich wel aan iemand ergeren... maar tis toch vervelend... Sinds geweldige Raymond in der leven is gekomen ben ik ineens niet meer goed genoeg...
Was met profielwerkstuk ook zo... Ik had in de derde al afgesproken dat we samen ons profielwerkstuk zouden gaan maken, maarja toen kende ze Raymond nog niet Ze zit nu trouwens een computer naast me dus ik moet opassen dat ze niet stiekem meeleest...

Ik moet een boekverslag maken van 'Kaas' een boek van Willem Elsschot... en moet zo in als ik les heb maar weer eens in m'n volgend boek gaan lezen (Supertex van Leon de Winter)

Nog 10 min. en dan heb ik weeeeeeeer nederlands....
Die laarzen zijn echt te erg ja

Ilzas

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-05 12:09

Die laarzen vind ik wel geinig (niet dat ik ze zou willen hebben...). "Supertex" vond ik wel een leuk boek. "Kaas" heb ik nooit gelezen.
Ik heb de hele dag om huis schoon te maken en ben ook vast van plan er de hele dag over te gaan doen...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-05 12:13

Ik heb beide boeken nooit gelezen..
Ik had wat van Harry Mülisch, Renate Dorrestein - Buitenstaanders , Tessa de Loo - De tweeling en verder weet ik het zo niet meer.

Oh en ik weet zelfs nog een paar titels van duits * help*
natuurlijk Christiane F. wir kinder von bahnhof zoo , en euh, Jugend ohne gott en London, Liebe und al das

* wauw *

Ilzas

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-05 12:19

Ik heb veel van Harry Mulisch gelezen: Twee vrouwen, De elementen, de ontdekking van de hemel. Van Renate Dorrestein Verborgen gebreken en Het perpetuum mobile van de liefde en van Tesse de Loo heb ik ook De tweeling gelezen, daar heb ik ook de DVD van. Christiane F heb ik gelezen en ook het Verrotte leven van Floortje Bloem. Ik weet zo uit mijn hoofd niet meer van welke schrijver dat boek was.

Laatste tijd neem ik mijn toevlucht echter tot flutromannetjes...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-05 12:28

Och ja, Verotte leven van Floortje Bloem, ook nog gelezen!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-05 12:33

En ach flutromannetjes zijn ook geweldige literatuur!
Ze geven je de perfecte kijk op de ideale relatie, de ideale man en vooral het ideale happy end.
Soms geeft het de aanleiding tot een mooi stukje zelfreflectie, waarna je gaat overdenken wat je moet doen om ook aan zo'n bruin gebronsde, gespierde macho, doch gevoelige en begripvolle cowboy te komen
En na 10 minuten in deze droomwereld gezeten te hebben, te concluderen dat het een onmogelijke opgave is en je uiterst gelukkig bent met je huidige leven

Ilzas

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-05 12:58

Vooral mooi zijn en onderdanig en mooie grote blauwe ogen hebben en daarmee van onder je lange wimpers heel zoetgevooisd naar het object van je affectie kijken. Niet voor mij weggelegd dus...

Llover

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-05 13:03

Ilzas schreef:
Llover die steken onder water als we niet allemaal heel spontaan met je meeleven ben ik schijtzat. Je laat ons ook niet eens de kans om te zeggen: "aaaahhh zielig" want voordat je me daar de kans voor geeft heb je zelf al gebruld dat we niet meeleven en bovendien: wie kwamen je weer redden gistermiddag ? (nadat jij op MSN tegen mij zegt: "stik er toch in") Nou dan. En daarnaast: ga eens een foutloos tikken !

Ik ben ook nog steeds hele ambitieuze carriereplannen. Het schort ook nog wat aan de uitvoering.

@Lizzjuh: je hebt driftig gepost zeker ? Gezien het feit dat je nu ook mee kan praten ! Goeie hoor !

Persoonlijke gesprekken verder niet op BOKT zetten..gaat niemand wat aan verder...en dat sms je was pas savonds laat en nee je vroeg er niet naar en REDDEN?? Neel ja!! Neel heeft me gered...niet jij...en inderdaad stik erin!! Als je t dan toch per BOKT per see uit wil vechten ( wat ik niet vind kunnen ..t enige wat ik tik is..dat je me sterkte kon wensen niet meer en niet minder...en discussieren heb je het altijd over..dat stik erin..dat ging over een heele andere kwestie he)

Llover

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-05 13:05

oja en over foutloos tikken..sorry ik ben nou eenmaal niet zo foutloos als jij!!

Ilzas

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-05 13:16

[quote="Llover: Persoonlijke gesprekken verder niet op BOKT zetten..gaat niemand wat aan verder...en dat sms je was pas savonds laat en nee je vroeg er niet naar en REDDEN?? Neel ja!! Neel heeft me gered...niet jij...en inderdaad stik erin!! Als je t dan toch per BOKT per see uit wil vechten ( wat ik niet vind kunnen ..t enige wat ik tik is..dat je me sterkte kon wensen niet meer en niet minder...en discussieren heb je het altijd over..dat stik erin..dat ging over een heele andere kwestie he)[/quote]

Jij begint zelf met het persoonlijk maken op Bokt. Wie heeft Neel naar de linie gereden dan ? Ik toch ! En wie heb jij zelf gebeld ? Mij en niet Neel. En na overleg met jou, mij en Neel zijn wij samen gekomen en hebben jou samen geholpen. Nu niet ineens doen alsof alleen Neel je is komen helpen. Ik liep net zo hard mee.

Ilzas

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-05 13:18

Llover schreef:
oja en over foutloos tikken..sorry ik ben nou eenmaal niet zo foutloos als jij!!

Je zou tenminste een poging kunnen doen...

Napie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-05 14:21

Leuk van deze ruzies... daar snap je als buitenstaander helemaal niets van

_Kimberley

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-05 15:05

Ik zit lekker ookk op schooll... geweldig, van half 9 tot half 4.. maar ja me laatste uur ben ik lekker aant bokken jeah
Ik zei btw al dat ik nog niet cker wist of ik naar Deurne wou, ik wilde het wel altijd maar nu niet meer denk ik Ik doe btw havo.. zooooveel kan je daar nou ook weer niet mee..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-05 15:13

Met HAVO kan je zoveel Hasten...
Plenty HBO opleidingen en als je je propedeuse hebt, kun je doorstromen naar de Uni....
En je hebt vast nog wel meer intresses dan paarden?

gomir

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-05 15:15

Ik was nog vrij toen ik zat te bokken hoor

balen van Laaf zeg Hoop dat jullie snel terecht kunnen op de kliniek als het nodig is.

Wat is er met Jort aan de hand?

Ik ben ook benieuwd of Robin al verkocht is. Weet iemand iets?

Bedoel je dat je met Havo niet veel kan Hasten? Er zijn ontzettend veel leuke HBO-opleidingen hoor! En eventueel kun je met je propedeuse doorstromen naar de universiteit.
(of bedoel je dat je niet veel kan met Deurne?)

Meiden; geen ruzie maken onder het vechten hè

_Kimberley

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-05 15:15

Ja duh
Als het iig maar veel verdient
En nog steeds is het banketstaaf dat ik hier op school zit en melissa uit is.. grr

gomir

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-05 15:16

Gamma

Ik was iets langer bezig met tikken, toen ik begon stond de reactie van Superlenie er dus nog niet

_Kimberley

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-05 15:17

Maar ja ik wil iig geen leraar worden ofzo, ben ik eindelijk van school af en dan ga ik er werken.. da's best wel dom hihi, maar heb geen idee wat ik anders moet doen.. mss dierenarts ofzo hou ook van dieren gewoon..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-05 15:17

Ahum juist Gomir, dat zei ik

Jortje heeft HKO en het ging eventjes goed met hem en nu gaat het weer slecht.
Vandaag moesten ze weer naar de kliniek om te kijken hoe nu verder.

En ik ga mezelf ook nuttig maken, wederom een slaapdienstje draaien.
Dus tot morgen!
En ondertussen allemaal lief zijn voor elkaar hè!

_Kimberley

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-05 15:18

Gamma? wat bedoel je daarmee?
iedereen tikt btw doorelkaar heen ..

_Kimberley

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-05 15:19

Altijd toch
wat is HKO ???

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-05 15:26

koefkatrolontsteking.

Ilzas en llover,
gaarne persoonlijke ruzies buiten bokt houden. Dit is niet leuk voor de andere chatters hier.

gomir

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-05 15:27

Hoefkatrolontsteking Hasten.
Kan wel even kijken of ik ergens een uitleg in het normaal nederlands kan vinden voor je

Dat is niet zo mooi voor Jort en Anita...

Gamma; roep ik eigenlijk altijd als ik hetzelfde zeg als iemand anders. geen idee meer hoe ik daar aan kom

Ik zal me gedragen Superlenie

gomir

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-05 15:31

_MelisS

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-05 15:32

hasten schreef:
Ja duh
Als het iig maar veel verdient
En nog steeds is het banketstaaf dat ik hier op school zit en melissa uit is.. grr

haha ik ben niet al uit maak ik heb lekker de hele dag vrij en ik ga zo naar de manege om te rijden