ken je Nikita van Terminator, die stond eerst nl met haar vorige paard jordan's Majestic Max tegenover mij op manege Kalverhoek, daar stond ik tot 2 maanden geleden zelf ook. Doe haar maar de groetjes als je d'r ziet.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
sjorsie schreef:@ Miko: sterkte, dit soort dingen went nooit helaas![]()
ken je Nikita van Terminator, die stond eerst nl met haar vorige paard jordan's Majestic Max tegenover mij op manege Kalverhoek, daar stond ik tot 2 maanden geleden zelf ook. Doe haar maar de groetjes als je d'r ziet.
l0rdJ schreef:ik kan het me voorstellen, het is zwaar stinkmodder.
ik hoop dat je meer succes heb met je vorige paardje,
maar dat gaat denk ik wel lukken ik duim voor je!
Voor niemand is het natuurlijk leuk om zoiets mee te maken,
het doet gewoon veel pijn, maar je weet dat ze het zo beter heeft
dus daar denken we dan maar aan...................
LIQUITA schreef:Heey Bregje...wat lees ik nu, heb je Varuña moeten laten inslapen? Wat erg voor je....ik lees in je profiel dat je er alles aangedaan hebt, daar heb ik veel bewondering voor. Ik wens je dan ook heel veel sterkte met dit verlies.
Miko schreef:Dank je wel. De dierenarts heeft nadat ze overleden was nog een scan gemaakt van de pees. Was al 2x eerder gebeurd, maar nu kon hij echt zien dat de pees helemaal doorgescheurd was. Dit zou nooit meer goed gekomen zijn... Dat maakt wel dat ik beter achter de beslissing kan staan.
Gaat alles goed met Liquita? Je bent al M zie ik, echt stoer!
. In het begin van de L2 lukte het mij helemaal niet om een winstpunt te rijden. Het ging best lekker, maar ik kon er gewoon niet meer van maken. Maar in eens had ik het door
en haalde in de ene winstpunt na de andere. Nu maar weer zien wat de M1 ons brengt. Ik ben in ieder geval al heel trots met dit resultaat en we gaan gewoon door zolang ik er plezier in heb.
) reactie's:
l0rdJ schreef:haha dat was snel, er waren aardig wat paginas bij,
we hebben even een stilte gehad maar het manege veldt topic is weer terug:)
We worden weer lekker actief, ik heb lekker vakantie, en sanne vanaf morgen dus dat word weer lekkere lange dagen naar de paardjes toe!
Ik moet de kleine van mij even in de gaten houden ivm het andere veulentje die onstoken oogjes heeft. heb geen zin dat ik die ook nog eens moet behandelen 1 is wel genoeg!
Zijn plekken zijn trouwens helemaal over! Het was waarschijnlijk veulenhaar wat niet los wou laten, en hij heeft het toen maar eraf gekrabt vandaar de wonden, paarden wat moet je er mee haha
Verder nog iemand wat leuks mee gemaakt?

l0rdJ schreef:Pallieter vind dit vreemde weer maar niets,
en gaat er maar bij liggen
ik heb trouwens van de week even al me moed bij elkaar verzameld,
en zonder hoofdstel op shari gereden best eng! Maar wel heel erg gaaf, super gevoel echt een vrijheid! (foto volgt)
Iedereen heeft op dit moment een veulen(tjes) Ik wil er ook 1!
*droom maar door joyce
Sanniiy16 schreef:hoooi iedereen:D
zo hele avond gewerkt
en nu weer een boel bij gelezen
Miko: sterkte met het verlies ( en ik zie je vast wel weer een keer in de supercoop? )
enne annique we hebben de tickets binnen gehad alleen mist jou terugreis :S
Dus daar moeten we maar wat mee doen anders woon je in portugal ook leuk