Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
.
)
*dacht in t allereerste begin van mn pdoes carriere dat Vera ván Nel was
*
*weet ik zeker dat ie met de goede kleur trug komt* Mag hij ook meteen gaan onderhandelen met de lieve aardige mensen op de markt (Allemaal boven jullie budget! Grrr
)
.
*hoe kan je nou iets anders te doen hebben, dat kan tog niet!
*
Jaja, maar ik vind Idols te min als start voor mn carriere. En ze hebben gwoon geen gevoel voor mijn soort zang en... (wat voor smoesjes verzinnen de mensen die afgewezen worden nog meer?)
Citaat:geloof niet dat iemand vandaag behoefte had om uit te gaan, nu Thirz er niet is, jammer hoor.......
) iig Bianz en ik kwamen tot de conclusie dat meer dan de helft van de gang niet kwam. En ik ben gister naar mn opa en oma gweest. We waren om 8 uu thuis en van dat reizen wordt je zo ontzettend gaar!
Maar volgende week op t arduin-feest gaan we t allemaal inhalen hoor mariek!
en zaterdag kunnen we dan tog ook wel gaan stappen?
* Beetje jammer was de grote hoeveelheid mist die rond goes enzo hing.
heel raar ineens zag je niets meer... (uhum, heb dus ook even een auto van rechts gemist.. Tja, dat heb je als je ergens komt waar je nog nooit bent gweest, stikke mistig en dan een auto die ineens uit de mist van rechts op komt doemen. Toen ik hem zag stond ik al midden op t kruispunt dusja.. doorrijden dan maar
)Citaat:- Thirz, je gaat gewoon voor de jongen van de kapper, vond de jongen van de tuinkamer niet echt een tof type voor je.......enne je weet het, ik heb er verstand van hahaha......(hij had ook niet echt een kont, die van de kapper trouwens ook niet, is dan wel weer een minpuntje........)

Citaat:Heb trouwens Joyce gemaild en alles er in gezet wat we vanmiddag hebben besproken, komt dus goed hoop ik.....
Citaat:Nel, lukt het al met de muziek, kom je dr een beetje uit........? Heb je m dinsdag af denk je of niet, want dan kan ik m stiekum al luisteren.
De show vind ik nu iig al toppie! *heb al helemaal zin om de show te oefenen
*
Haha dat had je moeten zien, was best moeilijk! Maar Cis heeft de foto's dus ze moet maar even opschieten met ze hierop zetten en naar mij sturen! Huphup!
!
zag ze net bij t reelaer staan, maar ik vond t leuker om hier te reageren (tja kan ook 2 keer posten, maar das ook zoiets...)
egt die ena laatste foto, daar staat ze egt met zo'n hoofd "Mot dit
" haha maar wel een lekkre warme (waterdichte?) deken voor t naakte huidje van Shaar!
)
!
Je zou denken dat ik geld te veel heb nu!
Geldt het ook als je spaart voor minstens 1 van de 3?

)
En anders gaan we gewoon voor de kapper, we zullen snel eens een afspraak maken he Marieke? Citaat:Onze nieuwe bewoner Beer (= een kat) is al helemaal ingeburgerd bij ons thuis, alleen Simba en hij moeten nog wat aan elkaar wennen, maar dat zien we postief in! Zal zo ff kijken of hij fotomodel wil spelen zodat ik hem aan jullie kan voorstellen!
ben wel benieuwd hoor *Thirz heeft iedere keer iets om te laten zien, eerst Sim, dan de jas, dan de laarzen en nu Beer
Spannie! Citaat:Zo, vrijdag dus het Arduin feest, let's party, ik heb er al zin in hoor! Gaan we eens ff kijken of arduin nog toffe types in dienst heeft, haha! En anders gaan we gewoon voor de kapper, we zullen snel eens een afspraak maken he Marieke?
heb er ook al super zin in! Whieie!
*stel dat er nou geen toffe types zijn en jullie besluiten om toevallig even naar de kapper te gaan.. wil ik wel een zeer gedetaileerd verslag
Citaat:Geldt het ook als je spaart voor minstens 1 van de 3?