manege Paardoes

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

voicenel

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-05 14:46

Ik heb vera 3 jaar verzorgd, leuke pony was dat!
Axel vindt ik niet leuk, hij is toch van tinka?
Hij heeft voice heel hard geschopt, toen ze eerst daar bij axel op stal zou komen staan, maar dat ging niet in de wei, met die ruinen.

Bianz

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-05 14:50

Ik denk al: Axel komt me ook bekend voor, maar nu weet ik t ook weer! Tinka is weer een vriendin van Jud en toen Nicole nog van haar was reden ze ook vaak samen. En Voice schoppen, dat kan niet he... welke haflinger doet nou zoiets???

_Marjon_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-05 14:57

Klopt Tinka is de eigenaar .
Het klopt ook dat er alleen maar ruinen op stal staan daar, en had eens contact gehad met de boer en hij zei ook dat er alleen maar ruinen konden staan.
Goed niet netjes van Axel dat hij Voice geschopt heeft, maar zal wel instinct zijn ofzo.

Bianz

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-05 15:00

Mijn opmerking: "welke halfinger doet nou zoiets" zei ik niet zomaar hoor. Mijn verzorgpony Nero (staat bij Nathalie en Chuwaz op stal) heeft namelijk ook al eens zijn hoefjes richting Voice laten vliegen... gelukkig hadden ze toen allebei lelijk naar elkaar gedaan he Nel!

Anne_87

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-11-05 15:06

Geen één! Ja Halloooo, dat doe je tog niet, voice-je schoppen. en zeker niet als je een Haffie bent!
Maarre hier ergens aan t begin van t topic zijn ook nog wel wat foto's van lady te vinden hoor (stel dat je egt niet kan wachten tot Cis weer thuis is )
Vera ken ik wel *dacht in t allereerste begin van mn pdoes carriere dat Vera ván Nel was *
Nou thirz en mariek, de stof is weer netjes bij leenbakker trug. En dan stuur ik donderdag mn pa om zuurstok-roze-stof *weet ik zeker dat ie met de goede kleur trug komt* Mag hij ook meteen gaan onderhandelen met de lieve aardige mensen op de markt (Allemaal boven jullie budget! Grrr )

_Marjon_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-05 15:06

Aha ok .

Mariekje22

Re: manege Paardoes

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-05 20:33

zo ik liep maar liefst 2,5 pagina achter......weet nu alleen al niet meer zo goed wat er op de eerst pagina's stond die ik heb gelezen.

- Nel, lukt het al met de muziek, kom je dr een beetje uit........? Heb je m dinsdag af denk je of niet, want dan kan ik m stiekum al luisteren.

- Annemijn, echt superleuke foto's, nu nog leren zingen en je kan zo meedoen met Idols........enne stuur je pa er maar op uit voor "goedkope" stof......

- Thirz, je gaat gewoon voor de jongen van de kapper, vond de jongen van de tuinkamer niet echt een tof type voor je.......enne je weet het, ik heb er verstand van hahaha......(hij had ook niet echt een kont, die van de kapper trouwens ook niet, is dan wel weer een minpuntje........)

- Bianz, we spreken snel af hoor, maar ben idd druk, moet volgende week ook weer werken en ben s avonds ook veel weg, dus denk niet dat het er dan van komt....waarom ga je ook niet mee naar het arduin feest???? Nog bedankt voor die advertentie, maar het is niet echt wat, want het is ook maar voor 1 lokatie, en dan heb ik weer hetzelfde verhaal als bij V V, dat ik ook bijna niet kan werken..

- Ciska, gezellig dat je nog ff langs kwam op de manege vandaag, zo zien we je nooit en zo ineens 2 weekenden achter elkaar.......

- Barbara, vind het kleurtje van sjaar ook erg mooi, staat idd wel een klein beetje "gek" met die ongeschoren beentjes, maar ach, jij hebt toch ook niet graag koude voeten in de winter hahahaha......

nou geloof dat ik nu tegen iedereen wat heb gezegd, ben weer helemaal bij......geloof niet dat iemand vandaag behoefte had om uit te gaan, nu Thirz er niet is, jammer hoor.......
Heb trouwens Joyce gemaild en alles er in gezet wat we vanmiddag hebben besproken, komt dus goed hoop ik.....
Straks weer lekker lachen bij Idols........
Was trouwens nog op kraamvisite geweest bij een oudcollega van Chris, echt een superschattig kindje, had haar zo mee naar huis willen nemen, was helemaal verliefd

Bianz

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-05 21:05

Hahaha nou ik heb gewoon geen behoefte om in mijn toestand nu uit te gaan, da's alles hoor. Want samen Smoothies drinken gaat anders toch ook prima Mariekje? Jammer dat je 't zo druk hebt, maar is ook een goed teken, want dan heb je werk! Ik wacht nu gewoon ff af tot jij laat weten wanneer je tijd hebt, no problem. En van die vacature; ik dacht dat ie interessant was omdat er in stond dat het om meerdere vacatures ging, dus ik dacht; wie weet zit er nog meer tussen.
Ow en ik ga niet mee naar het Arduinfeest, omdat ik dan een personeelsuitje heb tot heel laat in Terneuzen; tegen die tijd dat jullie uitgefeest zijn kom ik ook pas thuis, dus jammer genoeg kan ik niet alles tegelijk... Zou wel leuk zijn geweest! Ga nu "Congo Mana" doen; iemand enig idee wat dat voor moet stellen??? Toch niet eng op trommels slaan enz?! Hihihi, nou ik ben heel benieuwd wat jullie bij dat woord denken!

Anne_87

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-11-05 11:44

NOu bianz, ben dus nie de enige die zich afvroeg wrom je nou nie mee ging naar t arduin feest *hoe kan je nou iets anders te doen hebben, dat kan tog niet! *
Enne mariek ik kan al super goed zingen Jaja, maar ik vind Idols te min als start voor mn carriere. En ze hebben gwoon geen gevoel voor mijn soort zang en... (wat voor smoesjes verzinnen de mensen die afgewezen worden nog meer?)
Ik zal mn pa om Goedkope-betaalbare-zuurtstok-roze stof sturen ok? haha, nouja hij haalt wel eens meer stofjes op de markt *net zoals voor mn vleermuis-pak* en dan komt ie meestal wel met t goede thuis, dus het zal wel goed komen.
Citaat:
geloof niet dat iemand vandaag behoefte had om uit te gaan, nu Thirz er niet is, jammer hoor.......

thirz was er nie, en bianz kon nie en Nel had geen zin ofzo? (hoe zat t nou bianz? ik kan nie meer tellen gloof ik ) iig Bianz en ik kwamen tot de conclusie dat meer dan de helft van de gang niet kwam. En ik ben gister naar mn opa en oma gweest. We waren om 8 uu thuis en van dat reizen wordt je zo ontzettend gaar! Maar volgende week op t arduin-feest gaan we t allemaal inhalen hoor mariek! en zaterdag kunnen we dan tog ook wel gaan stappen?
Tja en nu ik nie ben gaan stappen, was ik vanmorgen lekkr vroeg wakker en kon ik nog ff in alle rust door zeeland crossen in de auto *vroemmm * Beetje jammer was de grote hoeveelheid mist die rond goes enzo hing. heel raar ineens zag je niets meer... (uhum, heb dus ook even een auto van rechts gemist.. Tja, dat heb je als je ergens komt waar je nog nooit bent gweest, stikke mistig en dan een auto die ineens uit de mist van rechts op komt doemen. Toen ik hem zag stond ik al midden op t kruispunt dusja.. doorrijden dan maar )

Citaat:
- Thirz, je gaat gewoon voor de jongen van de kapper, vond de jongen van de tuinkamer niet echt een tof type voor je.......enne je weet het, ik heb er verstand van hahaha......(hij had ook niet echt een kont, die van de kapper trouwens ook niet, is dan wel weer een minpuntje........)

Tja dat kan natuurlijk niet... Nou thirz, dat wordt dus toffe types spotten op t arduin-feest. Als je daar niets beters vind kan je altijd nog over stappen naar de kapper

Citaat:
Heb trouwens Joyce gemaild en alles er in gezet wat we vanmiddag hebben besproken, komt dus goed hoop ik.....

Heel Goed!
Citaat:
Nel, lukt het al met de muziek, kom je dr een beetje uit........? Heb je m dinsdag af denk je of niet, want dan kan ik m stiekum al luisteren.

Spannend! ben wel benieuwd naar de muziek De show vind ik nu iig al toppie! *heb al helemaal zin om de show te oefenen *

Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-05 17:39

Zo Cis heeft lekker op Shaar gereden gisteren, Shaar was best heftig want ze had 2 dagen niet gelopen...
Het ging hardstikke goed en ik heb allemaal actie foto's gemaakt vanaf de fiets! Haha dat had je moeten zien, was best moeilijk! Maar Cis heeft de foto's dus ze moet maar even opschieten met ze hierop zetten en naar mij sturen! Huphup!
We hebben n rit gemaakt van 2 uur en shaar was niet eens bezweet, lang leven het scheren!
Ik zat wel helemaal onder de blubber want de berm was nogal nat en ja ik fietste midden in de spetterregen... jammergenoeg was t foto toestel leeg toen Cis een foto van mij wilde maken met mn groen met zwart gestipte jas!

Hier nog wat foto's van vandaag:
Even een paar foto's die ik vandaag heb gemaakt in Shaar dr bucas deken jurk !
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Wat n schatje he?!
Afbeelding
Hier is goed te zien wat een jurk het voor haar is!
Afbeelding

Anne_87

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-11-05 17:51

zag ze net bij t reelaer staan, maar ik vond t leuker om hier te reageren (tja kan ook 2 keer posten, maar das ook zoiets...)
* leuke foto's egt die ena laatste foto, daar staat ze egt met zo'n hoofd "Mot dit " haha maar wel een lekkre warme (waterdichte?) deken voor t naakte huidje van Shaar!
Zeg Bar, heb je nou een nieuw halster? ik dacht dat je eerst een roze halster had? (zie nu een blauwe, waar is de roze gebleven? )

Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-05 17:55

Haha ja dit halster is nieuw, ik heb mn roze met grijze ook nog hoor!
Maar deze heb ik gekregen van de vrouw waar shaar gestald staat, omdat zij een ander blauw halster van mij gebruikte en dit los moest snijden toen markie ermee achter de deur bleef hangen... (tsja erg slim is markie niet!)...
Dus toen heb ik deze gekregen en die deed ik maar ff aan omdat t wel mooi stond bij dr deken !

Afbeelding

voicenel

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-05 19:23

Nou umm de muziek ben ik mee bezig, weet niet of ie dinsdag af is, ga het proberen!

Ik had za geen zin om uit te gaan, maar niet omdat thirz er niet was maar omdat ik niet elke week uit wil.
Is niet goed voor de portomonee, heb een huis en een paard en een man.

Dus vandaar.....

Maar heb wel zin in a.s vrijdag.
Hoop dat ik jullie veel tegenkom, want ik ga daar heen met mijn ouders en vriend, maar kan daarna zonder ouders verder en bij jullie komen hangen!!!!

Nou doeiiiiiiiiii

Bianz

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-05 21:51

Hahaha Nel, wat voel ik me ineens zielig; heb geen huis, geen paard, en geen man! Tsjonge... had het nog nooit zo bekeken...

Bianz

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-05 21:53

En dan wil ik ook niet eens elke week uit... Je zou denken dat ik geld te veel heb nu! Geldt het ook als je spaart voor minstens 1 van de 3?

Ladylada

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-05 22:00

ja ik ga nu de foto's op de compu zetten. en dan nog uploaden naar internet dus ik ben nog even bezig...ik doe er maar een paar hoor.

Ladylada

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-05 22:05

ehm het duurt nog even want ik moet eerst mn accu opladen voor ik de foto's van mn toestel kan halen...

_Marjon_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-05 22:05

Neline, heb jij misschien ook een foto van Vera???

Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-05 12:01

Mariekje22

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-05 14:37

Wat een drukte zeg om een opmerking van mij......dacht dat er vorige week zaterdag was gezegd, volgende week weer uit, nou prima, maar als het op deze manier moet, dan niet hoor.......het is geen moeten dat uitgaan....en ben het trouwens ook beu dat er steeds onenigheid is als we naar huis moeten.......heb daar echt geen zin meer in........

Heb mail terug van Joyce en ze wil precies weten hoelang de show duurt en wil hem lezen, pas dan kan ze zeggen wanneer we hem mogen rijden want de paarden hebben maar 1 uur pauze tussendoor om te eten en te drinken en er worden 4 shows gereden van verschillende manege's ofzo.........het bonnetje van de stof mogen we declareren, dus annemijn, je pa moet wel even een bonnetje vragen, en niet duurder dan 16 euro, want dat had ik in het mailtje gezet.......

voicenel

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-05 14:46

o o o, zo was het niet bedoeld hoor
Het nadeel van chatten is dat je niet hoort op welke manier iemand iets zagt.
Nou over uitgaan was niet boos gezegt hoor, ik wilde alleen even vertellen waarom ik niet uitging, zodat er geen misverstanden ontstaan....sorry!
Ik weet alleen dat ik annemijn had horen zeggen over volgende week weer uit? maar verder niet over gehad...

Mariekje22

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-05 15:01

t maakt mij verder ook niet uit dat we niet uit zijn gegaan en wat de reden daarvan is, maar door alle opmerkingen hier van iedereen komt het echt zo over dat ik per se elke week uit wil, maar dat is helemaal niet zo, en ik heb daar eigenlijk ook geen geld voor..........

Thirz

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-05 15:47

Zo, ik ben ook een tijdje niet geweest, wat kletsen we hier toch wat af! Geen idee wat ik nog allemaal wil zeggen tegen iedereen, dus dat laat ik achterwege...owja, alleen dit: arme Voice, gelukkig is het nu opgelost en kan je weer lekker rijden (en ik wil het aan-de-teugel-rijden dan nog wel een keertje testen zonder die haken op dr kiezen )

Ik had zaterdag helemaal niet het gevoel van zaterdagavond toen ik aan t werk was.....en zondag om 6.30 opstaan was ook wel ff anders dan ik gewend was! De kids mochten hun schoen plaatsen en het was zondagmorgen dus extra spannend of er wat inzat...... wij naar benee sluipen en jawel: sinterklaas was langsgeweest!! Die reacties van de kids waren geweldig, leuk om te zien dat ze ook lief kunnen zijn, haha

Onze nieuwe bewoner Beer (= een kat) is al helemaal ingeburgerd bij ons thuis, alleen Simba en hij moeten nog wat aan elkaar wennen, maar dat zien we postief in! Zal zo ff kijken of hij fotomodel wil spelen zodat ik hem aan jullie kan voorstellen!

Ok, en het laatste nieuws: Denice kan de show niet meer met ons meedoen, dus we gaan Hannah vragen! Probeerde er net te bellen, maar ze neemt niet op. Hoopt dat ze me zo terugbeld!

Zo, vrijdag dus het Arduin feest, let's party, ik heb er al zin in hoor! Gaan we eens ff kijken of arduin nog toffe types in dienst heeft, haha! En anders gaan we gewoon voor de kapper, we zullen snel eens een afspraak maken he Marieke?

Mariekje22

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-05 15:57

even kijken of ik nou ook foto's kan plaatsen.....met de aanwijzingen van Thirz moet het vast lukken........
Afbeelding
Afbeelding
ff checken of ze het doen hoor......

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-11-05 16:01

Citaat:
Onze nieuwe bewoner Beer (= een kat) is al helemaal ingeburgerd bij ons thuis, alleen Simba en hij moeten nog wat aan elkaar wennen, maar dat zien we postief in! Zal zo ff kijken of hij fotomodel wil spelen zodat ik hem aan jullie kan voorstellen!

Huphup, wat doe je nog op msn dan... ben wel benieuwd hoor *Thirz heeft iedere keer iets om te laten zien, eerst Sim, dan de jas, dan de laarzen en nu Beer Spannie!

Citaat:
Zo, vrijdag dus het Arduin feest, let's party, ik heb er al zin in hoor! Gaan we eens ff kijken of arduin nog toffe types in dienst heeft, haha! En anders gaan we gewoon voor de kapper, we zullen snel eens een afspraak maken he Marieke?

heb er ook al super zin in! Whieie!
Tja, die toffe types das ff afwachten. Maar ik wil best helpen zoeken hoor *stel dat er nou geen toffe types zijn en jullie besluiten om toevallig even naar de kapper te gaan.. wil ik wel een zeer gedetaileerd verslag

Citaat:
Geldt het ook als je spaart voor minstens 1 van de 3?

ben ik eens benieuwd, waar spaar je voor? de man, t paard of t huis

hé zie ineens foto's! nu snel posten en kijken!