Ik heb vandaag weer even de stevigheid van de muren gecheckt. Gismo gebruikt ze als bumper Boem is Ho bij hem en dat neemt hij vrij letterlijk. Ach dat jonge spul, wat moet je er soms mee
Ik zou mee doen met Dylan, gewoon voor de ervaring 9hij is nog niet B klaar ), maar helaas wegens gezondheidsproblemen van hem vanaf gezien. Plus nog andere afspraak die dag.
Ik ga kijken bij t springen maar niet meedoen Vandaag mijn eerste B cross ooit gereden. Welliswaar indoor maar wel foutloos de finish gehaald met m'n witte monster!
Ik ga donderdag en vrijdagavond sowieso, verder weet ik het nog niet zeker. Misschien kan ik bandjes krijgen waardoor ik elke dag kan, maar dat weef ik nog niet.
Ik zou ook mee doen aan de onderlingen alleen heb ik mij uitgeschreven, hopelijk volgende keer. Donderdag ga ik met Maxime naar jumping
Manon_vdv
Geplaatst: 25-01-16 01:16
Jammer dat je je hebt uitgeschreven Tanja! Ik doe zelf ook niet mee, trouwens. Ik ga in ieder geval vrijdag en zaterdag naar Jumping met Maxime, zondag misschien.
Geryon
Geplaatst: 18-02-16 00:25
Ik meld me! Maakte een wennekers topic aan maar die bleek dus al te bestaan. Fijn! Ik sta er met een pony en paard bij de uitloopstallen. sinds een paar maandjes.
silversomali
Geplaatst: 18-02-16 10:14
Leuk! Ik kom waarschijnlijk in het voorjaar in een pony uitloop en 24/7 op de dijk
Edit: mijn pony bedoel ik natuurlijk , ik slaap thuis
Ik wilde hem 4x per week binnenhalen voor zijn hooi. Waarschijnlijk gaan we in september weer weg, of hij gaat op stal in de winter. Mei-Augustus moet dat te doen zijn toch?