Iemand nog interesse in dekjes? Heb ook veel Ankydekjes. (2 witte, een gele, zand, blauw, turquoise, paars en nog een paar) Heb ook nog dekens maat 175 en 185 en een nieuw zwart hoofdstel maat Cob en een gebruikt bruin döbert hoofdstel maat cob met K&K bit 11,5 cm.
@anous: Ik denk zelf niet dat er iets mis is maar de verloskundige denkt van wel. Het kindje was bij de 20 weken echo veel groter als normaal.. Zelfs qua hersenen al. Dat kan 3 dingen betekenen:
1. Of ik ben eerder uitgerekend.. 2. Of het kindje had toen net een groeispeurt gehad en was daarom groter en dit trekt weer bij of hij blijft groter tot de bevalling. 3. Of ik heb zwangerschapssuikerziekte want daarbij is het een kenmerk dat kindjes groter zijn.. En suikerziekte zit veel in mijn familie.. dus vandaar dat ik bloed moest prikken.. krijg 21e de uitslag..
Heb geen foto's nee. Alle spullen liggen bij mijn vader nu en ik heb trouwens geen computer om ze up te loaden. Dat hoop ik volgende week weer te hebben.
Kendera
Geplaatst: 15-09-10 21:20
Nog gecondoleerd liesje, sterkte voor jou en steef!
Ineke2
Geplaatst: 16-09-10 07:51
Ik ga volgende week zaterdag bbq ' en in een restaurant in Apeldoorn haha... Ik had vorig jaar een veiling "gewonnen" op vakantieveilingen.nl Ben benieuwd
Banjer
Lid Nieuwsredactie
Geplaatst: 16-09-10 08:06
jij "wint" nogal eens wat he Ineke... leuk man! hoe gaat dat eigenlijk, de afhandeling? wil ook wel eens bieden, maar durf niet zo goed
zat pas ook te kijken! vind t wel leuk! maar meest loopt t bod in de laatste minuut nog aardig op!
Gister gewoon les gehad maar we hebben te lekker relax gehouden.. veel overgangen van draf naar stap en overgangen naar t halthouden.. Dingen die toch heel belangrijk zijn maar waar je anders vaak minder aandacht aan besteedt.. Dus we hebben goed ons best moeten doen en Donna was niet bezweet erna dus dat was mooi alleen een klein beetje warm maar voor ze op stal stond was ze gewoon weer afgekoeld en ook onder t zadel niet nat..
Ineke2
Geplaatst: 16-09-10 10:36
De afhandeling gaat goed hoor. Ik heb inderdaad al een paar keer iets "gewonnen" Ik kijk altijd eerst op de site van de aanbieder wat iets normaal gesproken kost en dan bedenk ik een prijs waar ik niet overheen zal gaan met bieden.
Soms pech hebben dat een ander dan net hoger bied in de laatste secondes, maarja dat is het "spel" en soms moet ik lachen dat een ander dus meer gaan betalen dan dat de aanbieder het normaal gesproken aanbied
Je bied en dan lees je in je mailbox als de veiling afgelopen is of jij hebt gewonnen. Dan betaal je via paypall en krijg je een paar minuten later de waardebon in je mailbox.
Banjer
Lid Nieuwsredactie