Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Gina schreef:Veerle, ga jij ook morgen op instructie week? Dat wist ik helemaal niet

Juul schreef:Ohja haha! Nooouu.. We waren dus de duin af, en het was behoorlijk vloed. Oililly was de hele tijd bezig met die zee, hele tijd kijken, aan de kant springen, stuiteren etc.. Maar op een gegeven moment gallopeerde de rest aan, en zij bleef bezig met die zee en wilde terug naar huis rennen. Dus ik trok haar om en wilde dr achter de rest aan laten gaan, maar ze bleef stuiteren en rondjes draaien enzo. En toen raakte ze in paniek omdat ze besefte dat ze alleen was en ging ze bokken. Nouja met een paar bokken was ik m'n beugels kwijt en toen heb ik me min of meer laten vallen omdat ik er toch al bijna af lag. En toen galoppeerde de idioot alsnog achter de groep aanEcht, weet niet wat ze had ineens.. Terugweg ging ik vooraan met Caro en toen ging het wel goed. Blijkbaar moet ze gewoon niet achteraan ofzo.. Maar ik had niks hoor, alleen een blauwe plek