Noah2006 schreef:Lotja, mooi beestje heb je hoor! Hij liep gister met ons mee uit het land. Mijn paard staat bij hem in de groep, de kleinste Fries Noahhij ligt graag lepeltje lepeltje met Venga
![]()
.

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
lotjaa93 schreef:nou ja zeg, gister heeft me moeder een vent betrapt op het eraf halen van vriendlief zn auto zn kentekenplaten, maar die waren gelukkig niet weg omdat ze ze hebben laten liggen..
en kom ik net beneden, hebben ze ook proberen in te breken in de berging! dus kan nu niet bij mn fietsje want het slot is geforceerd :S
lotjaa93 schreef:Haha ja Venga heb ik ondertussen ook herkendwie staan er nog meer daar die actief zijn op bokt? hopen dat t weertje zo blijft, vanmiddag lekker rijden
trouwens.. er zijn toch ook iets van 4 instructeurs die les bij jullie geven? hoe gaat dat?
Coby10 schreef:Mooi hoofdstel, Kim! Jammer dat hij niet past. Zoek je een waterdichte zomerdeken of gewoon een katoenen? ik heb volgens mij nog wel een katoenen liggen, die mag je zo hebben. Blauw met gele biezen. De voorkant is wel dicht, dus hij moet over zijn hoofd.