Weer of geen weer, nog een keer, De Groene Meer !

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Kimbaie

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-10 12:46

Noah2006 schreef:
Lotja, mooi beestje heb je hoor! Hij liep gister met ons mee uit het land. Mijn paard staat bij hem in de groep, de kleinste Fries Noah =:) hij ligt graag lepeltje lepeltje met Venga }:0 :+ .

:= <3

Coby10

Re: Weer of geen weer, nog een keer, De Groene Meer !

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-10 13:20

Tjonge, wat zit er weer een tempo in!

Je had wel ontzettend mazzel met het weer op de farm field dagen, Marlon! Misschien zelf iets te warm, maar beter dat dan een hele dag regen. Wel balen van je auto. Daar heb je de laatste tijd wel heel veel pech mee!

Mooi hoofdstel, Kim! Jammer dat hij niet past. Zoek je een waterdichte zomerdeken of gewoon een katoenen? ik heb volgens mij nog wel een katoenen liggen, die mag je zo hebben. Blauw met gele biezen. De voorkant is wel dicht, dus hij moet over zijn hoofd.

Lotja, ik zal je paard donderdag nog wel zien, als ik voor de laatste keer Venga doe. Ben benieuwd. Het is een Criollo, toch? ik ben ooit een keer, lang, lang geleden in Oostenrijk op paardenvakantie geweest. Daar reden we ook op Criollo's omdat het makkelijke en harde paarden waren. Ik was bijrijder van Venga, maar ben samen met iemand anders op zoek naar een eigen paard. Vandaar dat ik ben gestopt.

Vanmiddag kom ik met een vriendin en haar kinderen ponyrijden op de pony van Cathy. Ben benieuwd hoe dat gaat!

Splinter

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-10 13:23

he coby :wave: , hoe staat het met de paardenjacht?

Coby10

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-10 13:29

Het is even jachtpauze. Degene met wie ik zou gaan delen heeft deze weken geen tijd om te kijken en volgende week ben ik een weekje op vakantie, dus na de vakantie gaan we weer verder!

nikkielvis

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-10 13:33

He Coby,

Ja dat is een beetje jammer inderdaad.
Maar je kan niet alles hebben helaas.

Voor de laatste keer Venga doen! :(:)
Je zal hem wel gaan missen.
Heb je al een leuk paardje op het oog?

Lotte ik vertelde aan mijn carpool persoon Brenda dat wij ook een Criollo op stal hebben sinds kort.
Zei kon mij gelijk vertellen dat dat Hope was.
Zij heeft ook een Criollo haar boktnaam is Gaucho.

jarrah

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-10 14:54

Ik ben trouwens benieuwd: wat gaan jullie trouwens stemmen, en waarom?

Ik ben er nog niet helemaal uit, wordt altijd gek van dat moddergegooi en ben altijd op zoek naar overzicht waar elke partij nou voor staat.
Ik heb zelf iig baat bij de gezondheidszorg en onderwijs, vanuit mijn beroep en intentie om straks verder te studeren, dus ben nog even aan het neuzen welke partij het beste bij mij past. Hypotheekrenteaftrek en kinderbijslag heb ik allemaal niet zo heel veel mee :n

Ik ga nog even speuren :)

_baxter_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-10 14:56

lotjaa93 schreef:
nou ja zeg, gister heeft me moeder een vent betrapt op het eraf halen van vriendlief zn auto zn kentekenplaten, maar die waren gelukkig niet weg omdat ze ze hebben laten liggen..

en kom ik net beneden, hebben ze ook proberen in te breken in de berging! dus kan nu niet bij mn fietsje want het slot is geforceerd :S

Ik heb je paard gister zien lopen, mooi beestje hoor :D
Ik verzorg een kleine witte pony, met hier en daar een stipje. Staat naast Hope. :)

Splinter

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-10 14:57

ik weet het nog niet, ik vind geen enkele partij bij mij in aanmerking komen :7
misschien stem ik daarom wel niet

_baxter_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-10 14:59

OOh zie net dat ik e verkeerde heb gequote :P
Even veranderen xD

_baxter_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-10 15:02

lotjaa93 schreef:
Haha ja Venga heb ik ondertussen ook herkend :P wie staan er nog meer daar die actief zijn op bokt? hopen dat t weertje zo blijft, vanmiddag lekker rijden :)

trouwens.. er zijn toch ook iets van 4 instructeurs die les bij jullie geven? hoe gaat dat?

Hier deze bedoelde ik :Y)

Heb Hope gistermiddag zien lopen, mooi paardje is het hoor :)
Ik verzorg een kleine witte pony, hij staat in het weiland naast Hope.

Ladyson

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-10 15:06

Hope is inderdaad een criollo & met gaucho/brenda heb ik wel is contact gehad geloof ik ja ;)
Heeft Noa een rood halster om? Er is een donker paardje wat de hele tijd achter zn kont aanloopt hihi.
Ja, 2 jaar geleden binnen een maand tijd zijn kentekenplaten & schuur ook al open gebroken.. beetje vreemd

Ik ga even een paardrijbroekie aandoen, want mijn lichte broek zal anders helaas niet dit kleurtje blijven. Tot zo!

Bijrijders: weet iemand hoe het zit met de WAverzekering? ben ik ook verzekerd als ik buiten rijdt, ik ben (nog) ruitersportpasloos, maar dan heb je ook weer een buitenrijdt certificaat nodig?

Die farmers trail ziet er trouwens gaaf uit! Lijkt me ook leuk om te doen zeg:D

En.. iemand boodt me een verzorgster aan van 27 die ook kon mennen? Ik ben alleen even kwijt wie dat ook alweer was ;(

Splinter

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-10 15:10

O qua intsructeurs mag je zelf kiezen wie je neemt, of zelf iemand meeneemt

er zijn bij ons op stal verschillende, ook van verschillende 'stromingen' zeg maar

Kimbaie

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-10 15:14

Coby10 schreef:
Mooi hoofdstel, Kim! Jammer dat hij niet past. Zoek je een waterdichte zomerdeken of gewoon een katoenen? ik heb volgens mij nog wel een katoenen liggen, die mag je zo hebben. Blauw met gele biezen. De voorkant is wel dicht, dus hij moet over zijn hoofd.

owh... graag :D

Ik was overigens ook vlakbij de pier, dus wellicht heb je het toch goed gezien.

cassandra84

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-10 16:08

Hoi Lotte
Ken je iedereen nu van boktnamen en op stal? Ik ben de eigenaresse van Abeltje kleine donkere appaloosa. Hij staat momenteel binnen, maar straks staat hij weer op het kleine stukje bij de drafbaan.

Kimbaie

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-10 16:19

cassandra84 schreef:
Hoi Lotte
Ken je iedereen nu van boktnamen en op stal? Ik ben de eigenaresse van Abeltje kleine donkere appaloosa. Hij staat momenteel binnen, maar straks staat hij weer op het kleine stukje bij de drafbaan.

owh... waarom staat hij binnen?

_Jen

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-10 17:04

Jaa wat is er aan de hand!?

Lotja; Mijn merrie staat overdag vooraan op het middelste land een vosje :). En kwa instructeur ja er zijn er meerdere gewoon gaan kijken zou ik zeggen :) Hoop dat jullie allemaal snel gewend zijn!

Btw ik zag van de week dat er nog een merrie bij veraantje in de groep staat iemand enig idee waar die ineens vandaan komt?

En me fysio had geen tijd donderdag pas...dus heb les afgebeld en stalgenoot gesmst of zij zich er aan durft te wagen. Vind het zo zonde om haar week stil te zetten, net nu we heel goed op weg waren een nieuwe "truuk" van haar op te lossen :)* :\

Marlon dat ziet er erg leuk uit!! Vind Elvis vast geweldig :D

jarrah

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-10 17:20

Zo welke dappere stalgenoot heb je gesmst om met jouw draakje te gaan rondsturen? :D

_Jen

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-10 17:25

Charlotte :)

jarrah

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-10 17:41

Ooohh daar heb je wel een goede aan, ik ben benieuwd :)

_Noah

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-10 18:37

En Tav heb je een lekkere buitenrit gemaakt vandaag?
@Lotjaa; nee dat is hem niet, dat is Thijs ;)
Morgen mag ik eindelijk mijn nieuwe laarzen aan die ik van mijn ouders en vriend voor mijn verjaardag krijg! Ben er zo blij mee, ze staan al te blinken in de kamer.

Coby10

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-10 19:26

Tav is naar buiten gegaan ;) (ik kwam ze tegen toen ik naar huis fietste). Het was echt wel heel leuk om te gaan ponyrijden. Ninke en de kinderen van mijn vriendin vonden het ook ontzettend leuk en Timon was ook superbraaf. Echt de goedheid zelve met die kinderen om de beurt op zijn rug. We waren heel enthousiast op de fiets gegaan. Dat was wel een behoorlijk eind, zeker met de bakfiets. Gelukkig is het geen vervelende route langs de Vliet en de Vogelplas.

_Jen

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-10 19:29

Charlot nog niet gehoord helaas dus instructeur komt alsnog morgenochtend om haar te rijden :) ben ik weer even uit de brand gelukkig. straks kijken of het me lukt om te longeren anders maar losgooien.

Tav vertel hoe was het? Westerpark of Buytenpark?

Leuk dat de kids het naar hun zin hadden.
En het was tenslotte best goed weer voor een stukje fietsen toch :)

taverno

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-10 20:22

Heb ik ergens overheen gelezen?Wat is er gebeurd Jennifer.
Die merie is het nieuwe paard van de eigenaresse van de Quartermerrie.

Lisanne en ik zijn naar het Westerpark geweest,het begon al goed want tence liep op de dijk al te snuiven en naar rechts te kijken.
Ik dacht nog dat gaat hem niet worden vandaag maar later werd hij wel rustiger.En bij de Intratuin en de rotonde(wat ik een vreselijk stuk vind)gebeurde niets bijzonders.

Eenmaal in het park was het heeeeeerlijk rijden.

_Noah

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-10 20:47

Fijn dat het goed is gegaan Tav! Gaan we volgende eens keer met zijn drieen een rit doen?
Op 6 juni nemen Matthijs en ik onze 2 neefjes mee naar stal, die mogen dan ook een ritje maken.

taverno

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-10 21:00

Coby10 schreef:
We waren heel enthousiast op de fiets gegaan. Dat was wel een behoorlijk eind, zeker met de bakfiets. Gelukkig is het geen vervelende route langs de Vliet en de Vogelplas.

Ik dacht nog,dat lijkt me lastig fietsen. :D