Maar kan er wel 3 bakken meevullen dus dat is wel fijn
Ik ben ook nog steeds snotverkouden, echt zo irri
en dan ook weer dat natte vieze weer met die gure wind
Heb vanmiddag wel lekker gereden met Biz, superkoud, maar gelukkig wel droog!
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
AnitaJoeri schreef:Binar schreef:haha Anit, je ziet toch wel verschil tussen bruin en vos
haha had mijn biertje nog geeneens op.
Nu met mijn biertje op zie ik het wel haha![]()
Nou dan weer eens wat anders er ligt weer een pak sneeuw.Het is echt om schijtziek van te worden.
Jetta schreef:Ireen_ schreef:Gaat nog niet zo geweldig![]()
Hier is het ook heel koud, zo stom ik maak me steeds nog druk of ze het niet koud heeft en of het buiten niet te glad is voor haar etc. maar dat hoeft allemaal niet meer..
Heb net de laatste foto´s bekeken die ik zondag heb gemaakt. Ik had nog steeds twijfel of ze echt geen kans meer had bij een operatie, maar deze foto maakt het eigenlijk wel duidelijk, ze had zo veel pijn.. Ik heb heel veel ook niet onthouden van wat de dierenarts vertelde, Frank gelukkig wel en als ik op internet lees dan was de prognose ook wel heel slecht, ze had sowieso zwaar spierbevangen uit de operatie gekomen en nog heel lang daar moeten blijven met dagelijkse spoeling via een neussonde omdat ze reflux had (maagoverspoeling) totdat de darmen het zelf weer zouden oppakken, als ze dat al zouden doen. Ze had ook al inwendige bloedingen en heel veel vocht in haar buik, ze moet zo veel pijn gehad hebben..
deze foto is gemaakt vlak voordat ze ingeslapen is
en deze nog maar 1 of 2 weken geleden, dat is de laatste foto van ons samen
en toen ze overleden was (vindt misschien niet iedereen fijn om te zien)
http://i606.photobucket.com/albums/tt14 ... lapen2.jpg
Dit is de allerbeste beslissing die je hebt gemaakt. Evita ziet er op de eerste foto niet uit als Evita, als je begrijpt wat ik bedoel. Ze is daarecht doodziek en weet dat ze gaat hemelen....Ik kan alleen maar zeggen dat je de juiste beslissing hebt genomen,
Heel normaal hoor, dat je op zo'n moment niet alles opneemt wat de dierenarts vertelt......gelukkig was Frank erbij. Ik wens je heel veel sterkte, het is vreselijk verdrietig je liefste vriendin te moeten missen.
amanda1980 schreef:Ik heb ook nog een foto van len, wyn en wan op een rij van achter genomen. Leuk joh, treintje.
ben normaal lekker vrij.
gesellie! Princesspres schreef:trouwens pressie is aan het werk vandaagben normaal lekker vrij.
Maaaar gelukkig heb ik dan zaterdag vrij en dan ga ik naar een feestje van mn vriendinnetje en natuurlijk lekker met woutjegesellie!

amber2202 schreef:Princesspres schreef:trouwens pressie is aan het werk vandaagben normaal lekker vrij.
Maaaar gelukkig heb ik dan zaterdag vrij en dan ga ik naar een feestje van mn vriendinnetje en natuurlijk lekker met woutjegesellie!
hej pres,
mijn verzorgster moet tot 4 uur werken en dan komt ze naar stal dus ze kan je helpen met de paardjes als ze nog niet weer weg is
gr

...nou dat had ze dus al snel gevonden ondanks dat ze er nog nooit in heeft gestaan,eigewijze tante...een bakje met voer deed wonderen
en een minuutje later stond ze weer veilig in haar box!

en over een weekie lekker lessen!!
heb dr helemaal zin in 
marissie170 schreef:Ik heb morgen ook les heb der ook zin in
en de 6de ook nog een keer!
hoe gingen de exames?
Hihih stoute mandy

ben weer helemaal beter!