Vandaag op stal was echt een ramp, had echt rodeo, ben afgestapt en wou hem gaan longeren, ging echt niet, werdt bijna gevaarlijk! Longeren kon niet, ik kon niet eens normaal zijn hoofdstel af doen en deken af doen, hij is 1x weggerent naar het weiland en heeft ie zijn teugels kapot getrokken! En het rare is dat hij gister bij Rianne heel rustig was en dan de laatste tijd bij mij echt vreselijk! Hij heeft er ook voor gezorgd dat er 6 nagels af zijn, jeetje wat een pijn zeg, dat doen echt pijn! Stond echt huilend daar, was zo boos! Daarna snel naar vriendin gefietst en net terug van fotografiecursus. Ben kapot en chaggerijnig, heb geen zin om te reageren, sorry.
Ah suuuuus. Ik had het al allemaal gehoort op msn, maar toch nog een keer mijn medeleven.. echt super vervelend voor je, ik vind 't echt zielig voor je!
Lisa, zit inderdaad in een grote dip, wordt echt gek! Ik wil ook nu eventjes de enige zijn die erop rijd tot ik weer gewoon kan rijden, ik vraag ook of Claire na mijn tentamenweek naar mij kan komen. Weet niet of het goed gaat om over het kanaal te rijden!
manon_king
Geplaatst: 19-01-10 22:00
Vervelend Suus. Hopelijk gaat het snel weer beter!
Tessa de eerste keer dat je bijna viel was geweldig om te zien 2e keer ging wat harder, maar ach je bent inmiddels een prof in het vallen dus dat ging weer goed
Shetjjee__x
Geplaatst: 19-01-10 22:08
josewoos schreef:
hoi
Tessa de eerste keer dat je bijna viel was geweldig om te zien 2e keer ging wat harder, maar ach je bent inmiddels een prof in het vallen dus dat ging weer goed
haha geloof ik graag 2e x had ik pech dat me beugels uit waren
@Suus: Wat balen zeg.. Misschien een paar dagen hem lekker verwennen. Losgooien, uitgebreid poetsen, wandelen. Gewoon even 2 dagen ofzo niks van hem eisen. Of anders alleen longeren. Even aan jullie 'band' werken laat maar zeggen. En dan rustig weer in stap beginnen, dan dat uitwerken naar eventueel een drafje. En dan de volgende keer weer iets verder? Ik heb dat zo vaak me Eros gehad. Je heb nou eenmaal af en toe een dipje. Ik ga dan vaak gewoon lekker uitgebreid poetsen en dan longeren of rijden maar dan een beetje lol maken met hem (stukje het maïsveld op of gewoon in de bak maar dan niet serieus, Eros vindt crossen geweldig dan). Heel veel succes! Ik duim voor je! Komt wel weer goed hoor. @Tessa: Yeah! Onze valkoningin doet haar naam weer eer aan, die lambo toch!