Elja schreef:Wow dat zijn er weinig
Wat lessen bedoel je?? We kopen gewoon steeds 10 lessen.
Ik zeg niet dat ik binnen 10 lessen stop of klaar ben of iets
Daarna kopen we gewoon weer 10 lessen en ga zo maar door
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
En elke week dus het komt wel goed.
Is een vrij grote bak hoor
Dit is hem:
Hij is echt super goed en super aardig!
Slechte ervaringen mee met mijn broer
Astor schreef:Okee okee, ja en ik rij 90 minuten per keer heEn elke week dus het komt wel goed.
Gelukkig hoef ik het allemaal zelf niet te betalen dus mijn stiefouders hebben dit besloten.
En ik weet toch wel dat we steeds 10 lessen blijven kopen totdat ik gewoon klaar ben
Ik les trouwens in een Toyota Verso.Is een vrij grote bak hoor
Dit is hem:
http://www.rijschool-peter.nl/images/fo ... foto18.jpg

Jane_ schreef:Annie_ schreef:Paarden hebben ook altijd wel wat zeg =(
Jas heeft onstoken oog en moet ik haar oogdruppels geven,
Naja voor de gene die jas niet kennen
Dat is dus ''bijna'' onmogelijk.
Met super veelgeduld en tijd krijg ik er een druppeltje in.
En dat moet dan 4 tot 6 maal per dag5 dagen lang
En ze heeft ook las van hoesten dus daar krijgt ze een spulletje voor 2 maal perdag... 10 dagen lang.
En dan mag ik ondertussen niet intensief rijden..
![]()
Meisje toch, ik snap je helemaal!
Maar oogonsteking is de tijd van het jaar, Phil en Zita hebben het al gehad, wij doen dan behandelen met watten en gekookt water helpt ook goed
Phil en Zit krijgen nu ook van mij foenegriek door hun voer, voor de luchtwegen, omdat er toch wel kou aankomt!
Maar komt wel goed hoor!
Astor schreef:Ga andere keer reageren op iedereen. Dus excuse meMaar normaal ben ik altijd wel diegene die op iedereen reageert.
Maar nu wil ik een keertje wat kwijt haha!
YES 1 NOVEMBER WEER WEDSTRIJD OP USHI.
Ben echt blij dat ik weer mijn wedstrijd op haar mag rijden! En hopen dat ze mijn vaste wedstrijdpaardje gaat worden!
En vind het ook super dat ik zo snel weer aan de beurt ben!!
Iris, Ik had een vraagje, zou ik 1 november weer met jullie mooie zadel en witte dekje mogen rijden met Ushi?
Want ik en je moeder zitten er allebei weer op 1 november en ook weer vrij kort achter elkaar! Echt super leuk
Net wezen auto rijden en het ging echt zo goed!! Ben echt helemaal happy en heb er nu echt vertrouwen in!
Heb al gestuurd, gas gegeven en vandaag voor het eerst geschakeld. En dat pikte ik zo goed op.
Ik vond het ook totaal niet moeilijk en het ging me super af eigenlijk! En mijn rij-instructeur zij ook ik ben echt trots op je.
En je doet het echt super netjes en je pikt alles super snel op, echt super. En na afloop gaf hij me een high five omdat het zo goed ging.
Echt vet schattig! Maar het ging gewoon echt goed!!En de moter is geen 1 keer uitgevallen of iets. Alles liep op rolletjes.
Sorry moest het gewoon even kwijt!!
Gaat helemaal goed komen!
Vind het echt super lief dat ik hem weer mag lenen.