Tytje schreef:Wanneer gaan jullie weer op paardenvakantie?
over anderhalve week!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! oh nee twee enhalf hihihihihi
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
mntj schreef:Ze is 1.43. kleur zomers richting palomino dus wat geel en in de winter wat donkerder een vosje met lichte manen en staart.
helaas ik heb nog geen foto"s. Dom he. mike heeft hem ook nog niet gezien. toen ze er af was bedacht ik dus ook dat ik geen foto's gemaakt had.
ze staat in westzaan dus niet zo ver weg.
Nicole1995 schreef:mntj schreef:Ze is 1.43. kleur zomers richting palomino dus wat geel en in de winter wat donkerder een vosje met lichte manen en staart.
helaas ik heb nog geen foto"s. Dom he. mike heeft hem ook nog niet gezien. toen ze er af was bedacht ik dus ook dat ik geen foto's gemaakt had.
Mooi zo richting een palomino apart.Wanneer gaan jullie weer?
mntj schreef:Ze is 1.43. kleur zomers richting palomino dus wat geel en in de winter wat donkerder een vosje met lichte manen en staart.
_sandra schreef:leuk mntj, zo zie je maar, kan in ene allemaal snel gaan!!!! kinderen zijn snel over verdriet heen!
mntj schreef:_sandra schreef:leuk mntj, zo zie je maar, kan in ene allemaal snel gaan!!!! kinderen zijn snel over verdriet heen!
ach zover is het nog niet he.
Er zijn nog geen knopen doorgehakt.
zij wel dat het een leuke maat is voor een pas de deux met roan. kunnen ze als bruid en bruidegom.
raar maar ze zij in ene allemaal rare dingen tegen me. en trok een koppie als een gympy. wat hebben die kinderen op die leeftijd. zij nog dat ze dan misschien wel konden zoenen.