Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
XladyX schreef:phoe, even makkelijk uitleggen, dat is makkelijker gezegd dan gedaan![]()
ik zal een poging doen tot;
Heb je een spiegelreflex? zo ja welke? dat is namelijk even wat makkelijker uitleggen.
als je een spiegelreflex hebt; als je de stand op AV zet, staat er F met een getal erachter of meerdere getallen. Als je deze F lager zet (meestal kan je die omlaag draaien tot zo'n F5.6) dan komt er meer scherptediepte in je foto omdat er meer licht in de cameralens kan vallen. waarschijnlijk zal de foto dus ook lichter worden, tenzei je camera dit automatisch compenseert.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Diafragma_(optica)
hier een duidelijkere uitleg over diafragma
Talida schreef:Dat zou ik dan wel weer grappig vinden! Maar dat gepruts met sierraden, ik hou niet van smuck en bling![]()
Wij zouden met mijne chocolade gaan maken (dat was pas ene goe dplan) wastie dubbel geboekt. Hebben w enog snel in de buurt keramiek beschilderne kunnen regelen. Ook niet helemaal mijn ding maar wa suiteindleijk wel grappig en heb nu 2 mooie vazen als aandenken staan, volgekliederd met iedereen zn kunsten
DaphneHeros schreef:Nou anniet, heb ook nog even gezocht, maar kom er ook niet uit!!! Veel is gewoon bij mensen thuis en dat vindt ik toch minder leuk voor n vrijgezellenfeestje!!
Jo we zullen weer heel hard duimen!!
Ik ga zo maar vast even lekker naar stal, onverwacht een dagje eerder vrij, geen straf met dit weer!!!
DaphneHeros schreef:Nou anniet, heb ook nog even gezocht, maar kom er ook niet uit!!! Veel is gewoon bij mensen thuis en dat vindt ik toch minder leuk voor n vrijgezellenfeestje!!
Jo we zullen weer heel hard duimen!!
Ik ga zo maar vast even lekker naar stal, onverwacht een dagje eerder vrij, geen straf met dit weer!!!
JoNew schreef:Wat een geld he voor zo n feestje! Maarja als je dan iets gaat doen wat je leuk vind dan maakt t niet zoveel uit.
Lekker Daf een dagje eerder vrij! Zeker met dit weer!
. Jammer genoeg nooit een vrijgezellenfeestje voor mij, maar weet genoeg leuke dingen voor mezelf te verzinnen hoor
.