Stal Jasper deel 4, op Almelo was er veel plezier!

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

JoNew

Re: Stal Jasper deel 4, op Almelo was er veel plezier!

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-09 08:22

Vaak is iets wat je vooraf niet zo leuk vind dan juist wel leuk!

Ach kite surfen was wel leuk, maar zou t anders nooit gedaan hebben. Mij te sportief haha

Talida

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-09 08:29

Ja dat had ik idd ook als opdracht gedaan, geen rare verkleedpartijen en ook geen zwaar sportieve dingen. Ze hadden braaf geluisterd, denk dat de meeste me ook wel goed genoeg kennen om te weten dat ik dan echt rechtsomkeerd maak :+

Lauraaa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-09 08:31

JoNew schreef:
Veearts net maar weer gebeld omdat New zijn been nog niet helemaal dun is.. Moet nu morgen langskomen om een foto te laten maken. Kijken of het een aanhechting is ofzo.

Duimen dus maar weer!

Balen :(:) !
Ik duim weer voor jullie!

sniesie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-09 08:41

JoNew schreef:
Veearts net maar weer gebeld omdat New zijn been nog niet helemaal dun is.. Moet nu morgen langskomen om een foto te laten maken. Kijken of het een aanhechting is ofzo.

Duimen dus maar weer!

Tjee Jo, dat is vervelend. Ik duim ook hoor!

sniesie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-09 08:44

XladyX schreef:
phoe, even makkelijk uitleggen, dat is makkelijker gezegd dan gedaan :Y)

ik zal een poging doen tot;
Heb je een spiegelreflex? zo ja welke? dat is namelijk even wat makkelijker uitleggen.
als je een spiegelreflex hebt; als je de stand op AV zet, staat er F met een getal erachter of meerdere getallen. Als je deze F lager zet (meestal kan je die omlaag draaien tot zo'n F5.6) dan komt er meer scherptediepte in je foto omdat er meer licht in de cameralens kan vallen. waarschijnlijk zal de foto dus ook lichter worden, tenzei je camera dit automatisch compenseert.

http://nl.wikipedia.org/wiki/Diafragma_(optica)
hier een duidelijkere uitleg over diafragma ;)

Die is heel duidelijk hoor! Dank je wel. Ga het zo meteen proberen.
We hebben trouwens een Canon 1000D.

kohtje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-09 08:58

Ik ben gek op sieraden maken!
Echt balen Jo ik hoop dat het mee valt.
Ik ga vandaag de frontriem passen . Heb hem op mijn andere gelegd en die was even groot dus moet het toch goed komen .
BlingBling is mijn ding *\o/* _O- *D

annitavier

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-09 09:12

Talida schreef:
Dat zou ik dan wel weer grappig vinden! Maar dat gepruts met sierraden, ik hou niet van smuck en bling 8-)

Wij zouden met mijne chocolade gaan maken (dat was pas ene goe dplan :9 ) wastie dubbel geboekt. Hebben w enog snel in de buurt keramiek beschilderne kunnen regelen. Ook niet helemaal mijn ding maar wa suiteindleijk wel grappig en heb nu 2 mooie vazen als aandenken staan, volgekliederd met iedereen zn kunsten

We hebben ook gekeken voor chocolade/bonbons maar dat was tot januari 2010 volgeboekt! Ach nu zijn we denk ik ook rond de €100,00 kwijt maar ja goedkoper lukt haast niet!

Maar idd het is wel belachelijk veel geld.... maar idd dat zou ik ook niet voor iedereen doen!

Balen Jo, dat zijn been nog steeds wat dik is!

kohtje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-09 09:23

100euro :oo wat een geld! Zeker omdat het dan vrijgezellefeest heet. Heb je Things in Nieuw Vennep al geprobeerd?

annitavier

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-09 09:28

Ja, heb ik ook gekeken!

Bij deze kunnen we zelf hapje/rose en wijn etc mee nemen en zij is wat flexibeler qua tijd etc. en daarna gaan we ook nog uit eten.

DaphneHeros

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-09 09:30

Nou anniet, heb ook nog even gezocht, maar kom er ook niet uit!!! Veel is gewoon bij mensen thuis en dat vindt ik toch minder leuk voor n vrijgezellenfeestje!!

Jo we zullen weer heel hard duimen!!

Ik ga zo maar vast even lekker naar stal, onverwacht een dagje eerder vrij, geen straf met dit weer!!!

kohtje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-09 09:32

DaphneHeros schreef:
Nou anniet, heb ook nog even gezocht, maar kom er ook niet uit!!! Veel is gewoon bij mensen thuis en dat vindt ik toch minder leuk voor n vrijgezellenfeestje!!

Ik ga zo maar vast even lekker naar stal, onverwacht een dagje eerder vrij, geen straf met dit weer!!!

Bij Things is ook thuis maar wel op een leuke zolder.

kohtje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-09 09:33

Sommige komen ook thuis misschien een leuk idee om het dan in het Pannekoekenpaveljoen te doen?

kohtje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-09 09:34

Of bij Trev en H thuis :D

annitavier

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-09 09:37

DaphneHeros schreef:

Bij mensen thuis vind ik ook niet leuk tenministen niet voor een vrijgezellen feestje.

JoNew

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-09 10:26

Wat een geld he voor zo n feestje! Maarja als je dan iets gaat doen wat je leuk vind dan maakt t niet zoveel uit.

Lekker Daf een dagje eerder vrij! Zeker met dit weer!

JoNew

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-09 10:26

Heb je de uitslag eigenlijk al daf?

annitavier

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-09 10:30

JoNew schreef:
Wat een geld he voor zo n feestje! Maarja als je dan iets gaat doen wat je leuk vind dan maakt t niet zoveel uit.

Lekker Daf een dagje eerder vrij! Zeker met dit weer!

Gaat erom dat zij het leuk vind en ik ..... ach denk dat ik het leuk vind als ik daar ben en je bent met een groepje en doe het dan ook voor haar :D O:)

JoNew

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-09 10:52

nou ik vind t ook belangrijk dat ik t zelf leuk vind hoor. Vind 100 euro een hoop geld en als je daar dan met tegenzin zit vind ik t zonde. En tuurlijk is t t belangrijkste dat zij t leuk vind, maar als ik t toch moet organiseren zou ik iets doen wat we beiden leuk vinden haha

annitavier

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-09 10:58

Ik vind het wel leuk denk ik! Geen idee.. Vind het altijd wel leuk om het te kopen armbandjes, sieraden etc hihihihaha :)

JoNew

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-09 11:00

ja das waar! Ik ben gewoon niet zo crea dus vandaar dat ik denk dat ik t ook niet zo leuk vind. Zit eerst een uur te bedenken hoe ik t moet en zal doen :D

annitavier

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-09 11:01

Hebben net vergadering en instucties gehad voor de beurs!!
Ik ga het echt wel spannend vinden nu.... (bibber)

Marco gaat met het vrijgezellenfeestje naar DWD (wildwatervaren) of indoor skydiven!

JoNew

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-09 11:36

skydiven kan ik niet vinden hoor :o

Ziet er wel gaaf uit en die prijzen vallen dan wel weer redelijk mee.

Angelkisssss

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-09 11:57

Heeeey!

Jo hoe laat ga je morgen voor de foto?? Ik ben vrij misschien kan ik even mee?? Ben wel heel benieuwd namelijk....

Skydiven lijkt me echt super leuk om eens te doen, maarja ben ook wel sportief aangelegd natuurlijk ;) . Jammer genoeg nooit een vrijgezellenfeestje voor mij, maar weet genoeg leuke dingen voor mezelf te verzinnen hoor :D .
Sieraden maken vind ik ook wel leuk op zich, maar vind het wel veel geld zeg!! Hopelijk wordt het dan wel een super gezellige dag Anniet.

JoNew

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-09 12:03

Heb om 15.00 uur een afspraak. dus ga half drie laden en dan rijden en dan ben ik er nog ruim op tijd volgens mij. Max 10 min. rijden denk.

JoNew

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-09 12:05

Rijdt m vanavond trouwens nog maar gewoon een half uur en daarna graag ff koelen. Ong. 15-20 min :O