Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

. (moet tjumme maar even streng aankijken of ik m'n loon kan krijgen
)
(en de rest die van plan is te gaan rijden)
jemig anneke, wat een goede zeg. Arm dier
ladypaard schreef:net heeft dierenarts gebeld, t wordt nu doordat hij helemaal in dek staat + gesloten stal veelste warm, heb nu twee opties: 1.: paard naar texel verbannen en lekker in de schaduw en zeewind plaatsen, of paard naar utrecht brengen zodat hij daar een hypoallergeen dieet krijgt en in een betonnen bunker wordt geplaatst waar nog geen vlieg gesignaleerd is, om daar te ontgiftigen.
Maar me mams wil m niet naar utrecht hebben, (terwijl ik al had gezegd dat ik t zou betalen, wil t nu bespreken maar ze is natuurlijk weer eens weg)
kimmert schreef:Nathalie, balen dat je zo afhankelijk van hulp bent... hopen dat ze snel maar n beetje bijft staan.
Maar hoe warm wordt het nou Zaterdag? Want dan heb ik menwedstrijd met Paloma, 25 KM traject, en als het echt zo warm is ga ik helemaal niet rijden, kwil niet dat ze er zo dood bij neervalt, overhit of zonnesteek.
Is gelukkig thuiswedstrijd(in Nunspeet).
ladypaard schreef:lay gaat morgen naar utrecht
nee het is geen optie om lady steeds zomers naar de kust te brengen (wat heb je dan aan je paard???)