Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
incognito schreef:winnitou schreef:had gisteren een verjaardag en we zijn ons gigantisch aan het dessert te buiten gegaan.
Een hele schaal vol met lekker soesjes, soortminitompoesje, met chocolade mouse gevulde chocoladecake rolletjes en fantastaschische lekkere chocoladesoesjes met krokante dingetjes en een heerlijke vulling.
Gingen als beesten te keer en het werkte jammergenoeg heel aanstekelijk want iedereen ging meedoen, de schaal (en het was behoorlijk veel) is dus leeggekomen... wat een lol hebben zij gehad en wat zal sonja teleurgesteld zijn geweest.....
Chocoladeeeeeee![]()
![]()
![]()
incognito schreef:winnitou schreef:weet je hoe lang hij nog moet zwemmen.
Ik had geen vlaggetjes systeem in Akersloot.
Welk vlaggetje had Rowan ook al weer en hoeveel zijn er dan nog te gaan
winnitou schreef:en daarnaast is per 1 januari de prijs omhoog gegaan naar 59,20 per maand voor 2x 45 minuten zwemles, waarvan ze iedere les de laatste minuten mogen spelen, en die speeltijd wordt ook steeds langer. Laats al 12 minuten....daar gaat de lestijd...
winnitou schreef:heb net de droger weer geleegd met een tas vol vouwwerk. Dus als je komt kletsen mag je helpen vouwen morgen... Of anders leg ik het wel op je bureau, heb natuurlijk morgen meteen overleg om 9 uur. Moeten wel binnen een uur klaar zijn hoor.....
incognito schreef:Ik heb gehoord dat het best heel snel kan gaan. Ik weet niet meer wie het was.
Anne of Eva, die begon even voor Laris (die begon na de herftsvakantie) Voor de
zomer had een van de twee meiden al A en B. De ander heeft er wat langer over gedaan.
Zij zwommen wel twee keer in de week.
Laris heeft er ruim twee jaar over gedaan. Ze is een tijd veel ziek geweest en kon vaak niet zwemmen.
Ze hoefde nooit in te halen omdat ze het zo goed deed, maar afzwemmen ho maar en wij maar doo betalen. Maar andere groepen waren wel weer snel. Hangt een beetje af in wat voor groepje ze zitten. Het voordeel is wel dat je er bij kan blijven en dat moet ik wel bij Laris. Dat kon dus niet in Wormerveer en Zaandijk.
incognito schreef:winnitou schreef:heb net de droger weer geleegd met een tas vol vouwwerk. Dus als je komt kletsen mag je helpen vouwen morgen... Of anders leg ik het wel op je bureau, heb natuurlijk morgen meteen overleg om 9 uur. Moeten wel binnen een uur klaar zijn hoor.....
Leg maar neer hoor....
Uhmmm 9 uur.... Ik grijp eerst Peter bij z'n jasje....
Die laat ik niet gaan voor de papieren van Keke in orde zijn.....