maar wist ik al
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
maar weet niet of ze dan leid ik had haar vroig jaar als leiding !
maar Dion en ramon waren toch wel echt t allergeweldigst 
ik mag niet eens buitenrijden ! Moet eerst me ruiterbewijs hebben ofzo wil de eigenaar ivm verzekering maar ben al verzekert maarja nog een mandje dan heb ik het rb
Citaat:Haha, ja inderdaad.
Zomer is veel leuker je paard wassen, zwemmen met je paard.
Lange buitenritten.
Oft. lol![]()
De winter is altijd zo saai & lang.
Citaat:zo mooi.
ben blij als ik me paard weer kan wassen.
ze is 1 stofboel.
die straat en manen ziene r niet uit.
awh arm peerd![]()
mvs schreef:ik weet wel kwa leiding dat Jiske van toscane iin ieder geval in week 33 op stal ismaar weet niet of ze dan leid ik had haar vroig jaar als leiding !
saskia staat bij mij op stal in amsterdam en lijtk me echt super leuk kwa leidingmaar Dion en ramon waren toch wel echt t allergeweldigst
ik mag niet eens buitenrijden ! Moet eerst me ruiterbewijs hebben ofzo wil de eigenaar ivm verzekering maar ben al verzekert maarja nog een mandje dan heb ik het rb

maar idd heel veel mensen slagen, en het is ook lekker snel ! mvs schreef:ik weet wel kwa leiding dat Jiske van toscane iin ieder geval in week 33 op stal ismaar weet niet of ze dan leid ik had haar vroig jaar als leiding !
saskia staat bij mij op stal in amsterdam en lijtk me echt super leuk kwa leidingmaar Dion en ramon waren toch wel echt t allergeweldigst
Maar met elke leiding wordt het wel leuk dus ..

Maar het trailerladen, ben ik benieuwd naar hoe dat gaat

Liseef schreef:Veel mensen hier die hun ruiterbewijs ook bij 't Reelaer willen gaan halen
Komt vast wel goed met de leiding
Vandaag gaan we 't veulen van m'n paardje uit de opfok halen, overplaatsen naar dezelfde stal als waar staatMaar het trailerladen, ben ik benieuwd naar hoe dat gaat
mvs schreef:t boek wat ik heb gekregen om te leren is niet dun helaasmaar idd heel veel mensen slagen, en het is ook lekker snel !
Eef1400 schreef:Britt_Sisi schreef:hahaha
mijn ouders betalen mijn andere kamp
die is zowat 100 euro goedkoper
haha maarja
Ja jij gaat weer 2x op kamp he!
Waar is dat fjordenkamp eigenlijk precies?
Want oud teamgenootje die gaat daar volgens
mij ook heen.