Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
) 
Maaar gefeliciteerd Elies (en sis) 
Ze staat nu heerlijk de hele dag op het land en 's avond gaan ze weer naar binnen. gisteren weer even gereden en dan ging ook super. Echt een super chille bak om te rijden en ze staat er ook verder helemaal prima bij. heerijk zo met dit mooie weer het land op

linda2008 schreef:heel erg mooi dat jullie (en Vicky natuurlijk) het naar jullie zin hebben!
en inderdaad... precies zoals je zegt...
we zijn een ervaring rijker en we gaan gewoon vrolijk verder
mijn paard heeft trouwens weer even bewezen dat hij echt niet met andere paarden kan......
Tonia zegt: "ik heb nog nooit meegemaakt dat een ruin lelijk zou doen tegen een merrie..."
dat werd natuurlijk even bewezen... Adante bij Thorben in de grote paddock en JA HOORRR...
gelukkig kon Gertruud heel snel Adante weer weg halen. Ze trapten elkaar finaal in elkaar...
was stiekem best komisch om te zien, ze hebben er gelukkig beide niets aan over gehouden.
Maar Thorben en ik missen dus wel echt zijn maatje.... Riantha...
En dan zeggen ze dat de merries vervelend zijn, maar het zijn dus steeds de ruinen, met name Jim
, die de hele dag bezig zijn met hun 'meisje' verdedigen naar de andere ruinen
linda2008 schreef:haha dat is wel héél erg positief ingesteld... maar we gaan inderdaad gewoon vrolijk verder... volgende keer beter! (of die keer erop, of die keer daarop.... ooit komt het goed)
zat aan de binnekant.. dus lijkt me sterk!
Gekke peerden ook!
Maar ze kreeg alleen maar een roze pad
Kijken wat die wilt
Dus lekker relaxed dichtbij