Die bonte van van de week was een Gribaldi, vet grappig.Halfbroertje van Shadow, zou je ook niet zeggen Gribaldi x Sambertino = bont
owww was dat die ene waar nicole het over had? die stond te koop toch? was dat trouwens die in mijn groepje reed?
Hier even een berichtje van mij vanuit Gran Canaria! Het is hier super lekker weer, ongeveer 24 graden.Gaat het een beetje goed met Lyts? En hoe is het weer bij jullie daar?
oww met orlando ze fanclub gaat het goed!! hij gaat alleen wel een btje naast zijn hoefjes lopen hihihaha ik zei nog tegen lau vragen wat ie kost!! ze was met nina dus die zou je kunnen bellen.,ohh wat vervelend kell veel plz nog
inderdaad, die had echt een superdraf! ze mag nu L2 starten zei ze. ze is de eigenaar van de stal waar nina staat. wooow 24 graden... wil ik ook!! hoewel het hier nu opzich niet superslecht weer is. alleen jammer dat ik de hele dag binnen zit voor stage...
28 maart hengstenshow Stal Roelofs (www.stalroelofs.nl) wel end rijden, maar hebben gave beesten)5 april Stal Eurocommerce (www.staleurocommerce.nl)17 april Oldenhoff www.oldenhoff.nlWie gaat er mee???(eerste 2 zijn wel stukkie rijden, maar maken we er een road trip van misschien nog leuke ruitershops op de weg erheen? haha)
19 april is de hengstenshow van www.hanshorn.nl daar staat de hengst waar Tas door gedekt wordt! Maar dan kan ik niet, wel jammer!
nikje schreef:zullen we daar dan heen gaan las dat er ook nog een feestje op het end was Sgoed.Ik BOB NIET Oh chips, moet wel... wil iemand me naar Aalsmeer brengen?
ik wil best rijden hoor maar heb 3 plekken Of lief mams aankijken of ik hun auto mag hihi maar dat zal wel niet als ze zaterdag die nieuwe krijgen:P haha
_Angelique_ schreef:Ik ga de 17e ook naar Oldenhoff!Waar is die van Eurocommerce? Erg ver?In Lochem, uurtje rijden, Het is daar wel altijd erg gaaf, ook een kijkje door de stallen e.d.@ Tis, aah kleine chelsemiep al 6!! Zal dr ff wat lekkers brengen als ik er ben vanmiddag