Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
oberon schreef:Gave foto's Baxter !!! Vooral die van mijn oobjeWat een verassing om opeens een foto van hem te zien; ik wist niet dat jullie met z'n 3-en naar buiten waren geweest.
Kimbaie schreef:wie zit er op Oob eigenlijk? kan het gezicht niet plaatsen
Baxter schreef:Ja zijn leuk he![]()
We gingen ook met zijn tweeen en Isaura (als ik het zo goed schrijf) kwam achter ons aan... Toen zijn we met zijn 3e verder gereden. Zij was even bij haar eigen paardje geweest met Oob en kwamen haar op de terugweg weer tegen.. was heel gezellig en Oob had het ook erg naar zijn zin.. Op de heenweg was hij nog aan het kennismaken met 1 van de wilde poonies... hij vond ze wel leuk
taverno schreef:En Pop had er ook zin in hè,we zagen het al in de verte.
oberon schreef:Baxter schreef:Ja zijn leuk he![]()
We gingen ook met zijn tweeen en Isaura (als ik het zo goed schrijf) kwam achter ons aan... Toen zijn we met zijn 3e verder gereden. Zij was even bij haar eigen paardje geweest met Oob en kwamen haar op de terugweg weer tegen.. was heel gezellig en Oob had het ook erg naar zijn zin.. Op de heenweg was hij nog aan het kennismaken met 1 van de wilde poonies... hij vond ze wel leuk
Helemaal goed geschreven (de naam van mijn bijrijdster). Ik ben helemaal blij met haar, en oob ook![]()
Fijn Maar, dat Tencje weer braaf was
taverno schreef:Vandaag toch weer aangedurfd om een ritje te maken en het ging heel goed dit keer.Wel met Malvin erbij en we zijn zelfs langs een grote graafmachine gekomen.
m0_y0shi schreef:@Kimbaie : Ja we zijn op stal gelanceerd..
desyma schreef:@kimbaie; jee zeg! jij gaat lekker! Nu weer een keelontsteking. Heb je flink gefeest in je vakantie?