Stal de Groene Meer

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

oberon

Re: Stal de Groene Meer

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-08 15:21

Gave foto's Baxter !!! Vooral die van mijn oobje Vingers aflikken Wat een verassing om opeens een foto van hem te zien; ik wist niet dat jullie met z'n 3-en naar buiten waren geweest.

Kimbaie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-09-08 15:58

wie zit er op Oob eigenlijk? kan het gezicht niet plaatsen

Woogy

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-08 16:33

leuke foto's!! hey er staan twee nieuwe kinders in de wei zag ik, een zwarte bij de hengsten en volgens mij heb ik een bonte bij de merries gezien.
Als dat jouwe bonte merrie is wil ik je wel vast even waarschuwen voor m'n volbloed(te herkennen aan groen gestreept halster om een bruin paard, die andere met eenzelfde halster is makke meid) die wil namelijk wel een tikkie geven vooral naar nieuwe mensen en paarden.

Flapdate:
Gegalopeerd in de buitenbak!! ze doet vrijwel niet meer bokken meer een beetje huppelen, nou was ze vanmorgen ook fit na twee dagen alleen beetje buitenlopen.

DesireeK

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-08 16:37

oberon schreef:
Gave foto's Baxter !!! Vooral die van mijn oobje Vingers aflikken Wat een verassing om opeens een foto van hem te zien; ik wist niet dat jullie met z'n 3-en naar buiten waren geweest.

Ja zijn leuk he Lachen
We gingen ook met zijn tweeen en Isaura (als ik het zo goed schrijf) kwam achter ons aan... Toen zijn we met zijn 3e verder gereden. Zij was even bij haar eigen paardje geweest met Oob en kwamen haar op de terugweg weer tegen.. was heel gezellig en Oob had het ook erg naar zijn zin.. Op de heenweg was hij nog aan het kennismaken met 1 van de wilde poonies... hij vond ze wel leuk Lachen

DesireeK

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-08 16:48

Kimbaie schreef:
wie zit er op Oob eigenlijk? kan het gezicht niet plaatsen

Bijrijdster van Oob... Isaura (als ik het goed schrijf Knipoog )

taverno

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-08 20:28

Vandaag toch weer aangedurfd om een ritje te maken en het ging heel goed dit keer.Wel met Malvin erbij en we zijn zelfs langs een grote graafmachine gekomen.

oberon

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-08 20:34

Baxter schreef:
Ja zijn leuk he Lachen
We gingen ook met zijn tweeen en Isaura (als ik het zo goed schrijf) kwam achter ons aan... Toen zijn we met zijn 3e verder gereden. Zij was even bij haar eigen paardje geweest met Oob en kwamen haar op de terugweg weer tegen.. was heel gezellig en Oob had het ook erg naar zijn zin.. Op de heenweg was hij nog aan het kennismaken met 1 van de wilde poonies... hij vond ze wel leuk Lachen

Helemaal goed geschreven (de naam van mijn bijrijdster). Ik ben helemaal blij met haar, en oob ook Knipoog

Fijn Maar, dat Tencje weer braaf was OK dan!

taverno

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-08 20:41

En Pop had er ook zin in hè,we zagen het al in de verte. Knipoog

oberon

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-08 21:05

taverno schreef:
En Pop had er ook zin in hè,we zagen het al in de verte. Knipoog

Popje was helemaal super vandaag; die liep lekker door Cool

DesireeK

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-08 22:06

oberon schreef:
Baxter schreef:
Ja zijn leuk he Lachen

Helemaal goed geschreven (de naam van mijn bijrijdster). Ik ben helemaal blij met haar, en oob ook Knipoog

Fijn Maar, dat Tencje weer braaf was OK dan!

Het is ook een leuk stel... Ze doen het goed saampjes...

DesireeK

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-08 22:07

taverno schreef:
Vandaag toch weer aangedurfd om een ritje te maken en het ging heel goed dit keer.Wel met Malvin erbij en we zijn zelfs langs een grote graafmachine gekomen.

Top Lachen das wel weer helemaal goed he *LOL*

m0_y0shi

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-08 23:50

@Kimbaie : Ja we zijn op stal gelanceerd..Lachen

Kimbaie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-09-08 08:57

m0_y0shi schreef:
@Kimbaie : Ja we zijn op stal gelanceerd..Lachen

Ik heb je paard idd gezien gister. Dag en nacht in de merrie wei toch???

Gister eindelijk weer voor het eerst iets met mijn paard gedaan. Echter heb een keelontsteking en daar heb ik nogal last van en Ward (verzorger Wallie) zat langs de kant, dus.... uiteindelijk zat hij erop en heb ik ervan genoten langs de kant. Bloos

taverno

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-08 09:45

Goedemorgen,sterkte met je keelontsteking Kim.

Redlich

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-08 10:25

@kimbaie; jee zeg! jij gaat lekker! Nu weer een keelontsteking. Heb je flink gefeest in je vakantie?

Kimbaie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-09-08 10:29

desyma schreef:
@kimbaie; jee zeg! jij gaat lekker! Nu weer een keelontsteking. Heb je flink gefeest in je vakantie?

Helemaal niet zelfs!! Haha! Costa Brava staat bekend om zijn puber disco's en daar heb ik als midden 20er geen zin meer in Tong uitsteken . Dus ik moet het op het strand opgelopen hebben. Scheve mond

taverno

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-08 19:29

Het was echt lekker weer om te rijden vandaag. En er was ook erg veel animo om in de stromende regen de paarden binnen te halen.

jSophiaF

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-08 20:34

taverno

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-08 20:47

Ik zie Donna haar been bijna dagelijks. Haha! Maar als ik naar die foto kijk lijkt het mij vrij nette breuken,zou me niets verbazen als ze spontaan weer genezen.
Maar daar heb ik verder geen verstand van.

jSophiaF

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-08 21:02

De kans is vrij klein volgens de dierenarts omdat ze goed verschoven zijn. De tijd zal het uitwijzen, of hoe die gezegde ook gaat. Voordat er beslist gaat worden dat ze daadwerkelijk geopereerd gaat worden, gaat ze eerst nog een keer op de foto, want als het niet nodig is, dan laten we dat uiteraard niet doen.

Woogy

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-08 21:52

ziet er heel mooi uit hoor. volgens mij komen de stukjes ook niet in de buurt van vitale weefsels(pezen, bloedvaten en aders etc.) dus neem de tijd en geniet van je kind.

Flapdate:
Meisje is op zoek naar een nieuw thuis Verdrietig M'n meisje is zo zoet en zo lekker aan de arbeit dat het tijd is voor haar om te slagen voor d'r opleiding tot rijpaard. Dus als iemand iets weet roep je het maar naar Cees...

jSophiaF

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-08 23:04

Genieten doe ik zeer zeker van me meisje ...

Afgelopen weekend zat ik zo met haar in de buitenbak

Afbeelding

En de komende tijd zal dat wel vaker gebeuren. Had alleen de afgelopen 2 dagen bar weinig tijd , moest met me kat naar de dierenarts en die moet aanstaande maandag onder het mes. Wat een beetje stoeien / vechten buiten op straat al niet te weeg kan brengen.

jSophiaF

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-08 23:05

Helaas weet ik zo een,twee,drie niemand voor Flap. En voorloppig hou ik het er bij een,tot volgend jaar ... Wel super dat ze zo vooruit gaat

karleylover

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-08 08:51

Helloo mensen,
Van mij horen jullie niet zo heel veel meer in dit topic, loop nu 4 dagen stage per week van half 9 tot 5.. dus kan ook niet meer helpen met de paarden binnen zetten. Echt balen! Kan alleen nog maar 's avonds naar stal die 4 dagen...
Misschien dat ik er morgen een beetje op tijd ben want morgen moet ik naar school en dat duurt volgens mij maar tot half 4.
Dit weekend ben ik een weekendje weg.. vrijdagochtend Tjelle nog even verzorgen.. zondag middag kan ik ook weer...
Alleen nog even een slachtoffer voor zaterdag vinden Extreme duivel

Veel plezier allemaal bij de paarden vandaag..
Ik ben er vanavond pas!

Redlich

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-08 09:09

Hoi Karleylover
Natuurlijk wil ik zaterdag Tjelle wel poetsen, z'n hapje en knuffel geven.
ALs Tjelle echt beweging moet hebben is er misschien een ander stalgenootje die ook kan helpen.
Ik had het ook graag voor je gedaan maar het ik heb het thuis al zo druk. Je snapt het vast wel!