Maar je bedoeld denk Manno of Optimaal
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Maar je bedoeld denk Manno of Optimaal
Daar ga ik mijn proef op rijden
Hijs een groothoofd
Maar wel leuk
DJoysDesignz schreef:Eevj schreef:Ik heb het helemaal niet zo op van die grote paarden, maar dit is echt een mooi beest zeg! Vind ik ook van die ene met die brede blesManno ofzo?
hahaha dit is maar een kleintje hoorHij is niet zo groot
. Wij noemden hem altijd liefkozend Trollie....
. Twinklebel schreef:Hij is meer breed dan dat die groot is. Wij noemden hem altijd liefkozend Trollie....
Ik heb hem trouwens nog als eerste gereden toen hij op de manege aankwam, vrijdagavond in mijn les, en Ijs kwam kijken of het wat was. Toen was die nog dikker, en had totaal geen conditie. Moest na een half uur stoppen omdat het zweet er van af liep en hij alleen nog maar kon hijgen.
dat soort momenten heeft die nu soms ook
als het heel warm is.
Had nog wat leuke foto's gevonden (Van Manege Oranjehoeve):D

?
Eevj schreef:Ik heb trouwens net een heel gaaf wit showhalster gekocht voor als je foto's komt maken
DJoysDesignz schreef:
Man ik heb zere voeten :| Man maandag weer naar school! Echt geen zin gewoon
Dus weet niet of je nog geintresseerd was?
Anders zou je even moeten krabbellen op hyves
Stef_Winston schreef:Ik weet niet of ze hier nog kijktAnders zou je even moeten krabbellen op hyves

Die gebruik ik volgens mij altijd
DJoysDesignz schreef:@ Flurk
Jij wilde toch ook nog een fotoshoot van Flurk?
Ik ga namelijk volgende week inplannenDus weet niet of je nog geintresseerd was?
Stef_Winston schreef:Ik weet niet of ze hier nog kijktAnders zou je even moeten krabbellen op hyves
Eevj schreef:Hij is meer breed dan dat die groot is. Wij noemden hem altijd liefkozend Trollie....
Ik heb hem trouwens nog als eerste gereden toen hij op de manege aankwam, vrijdagavond in mijn les, en Ijs kwam kijken of het wat was. Toen was die nog dikker, en had totaal geen conditie. Moest na een half uur stoppen omdat het zweet er van af liep en hij alleen nog maar kon hijgen.
elke keer weer in volle galop door die buitenbak heen, moesten dan in grote bak rijden, anders was er voor de rest niet meer te rijden.. en koos was ook altijd erg vlug.. niks gewend