Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Mireille1970 schreef:Jaah dat klopt, errug heHoi hoi, gaan jullie samen met zijn allen weer vakantie vieren?
Ga je 3x op vakantie met paard? Zie ik dat goed in je onderschrift?
. Maar wel erg GEZELLIE, we hebben er erg veel zin in
. winnitou schreef:Ja, zo kan je het ook bekijkenTís toch iedere dag vakantie als je bij je paard bent
. Alleen jammer dat we geen bos om ons heen hebben
. 

Mireille1970 schreef:Ik ben al even niet geweest. Hoe is het op stal eigenlijk? Ik hoor verschillende berichten...
dat ik heb lopen sjouwen met hooi omdat Xandra honger heeft, en dat is ten strengste verboden!) 
winnitou schreef:Ik kom ook niet zo vaak, kan er dus niks over zeggen behalve dat ik het nog steeds een zooitje/rotzooi vind. Van opruimen hebben ze daar nog steeds niet gehoord.

winnitou schreef:zullen we toch moeten verhuizen van stal
xan schreef:Mireille1970 schreef:Ik ben al even niet geweest. Hoe is het op stal eigenlijk? Ik hoor verschillende berichten...
Nu ben ik heel nieuwsgierig. Wat voor berichten dan ???????????
(![]()
dat ik heb lopen sjouwen met hooi omdat Xandra honger heeft, en dat is ten strengste verboden!)
Niet allemaal zo positief... zeg maar... 

Mireille1970 schreef:xan schreef:
Nu ben ik heel nieuwsgierig. Wat voor berichten dan ???????????
(![]()
Ja ehm... gewoonNiet allemaal zo positief... zeg maar...

meelen schreef:Hoi Winnitou, tja ik had gewoon even geen zin in Bokt.
En zo te zien ben ik niet de enige geweest aangezien er niet veel blz. bij zijn gekomen.

xan schreef:Ik ben vanmiddag nog even bij Johanna in d'r nwe huis geweest. Jullie moeten allemaal de groeten hebben, want internet duurt nog even.