ikke niet heb zaterdag kampschap en zondag springen.
Yavanna
Geplaatst door de TopicStarter: 05-02-09 09:43
Dank jullie wel Enne Shan, ik ga toch Karel een keer om raad vragen, ik krijg die stomme knol van ons niet goed op de foto in de les, en dat wil ik toch wel een keer heel graag Dat zal hij toch niet erg vinden? Ik rijdt geen stroa dit jaar, mag even niet zoveel rijden ivm een vervelende knie, gisteren foto's gemaakt, en als daar niks uitkomt wil ik een mri laten maken, want ik ben de pijn zo zat.
acacia
Geplaatst: 05-02-09 10:16
mooie Londenfoto's Yavanna !!
Jow, druk weekend !!! En maandag ook nog erachteraan, maar dat is "loswerken"voor je ....peace of cake..... ....
Ik ben fervent straôrijder, maar wil nog even wachten met inschrijven. Dreamer loopt niet lekker.En om nou in mn eentje met Jasper te gaan ? Volgend jaar wordt mijn straôjaar !! Dan gaan we met een aardig cluppie Shires. Dan mag Junior ook mee, dan wordt ie bijna 5.
Wat een vies weer, wilde een rondje gaan doen...buienradar zegt dat het vanmiddag wat droger wordt
dacht ik al haha, dat was vroeger van liesbethe geweest toch??
karin: had t er met pa over, en dan ma nieuw, wo beide of alleen nieuwe en do incredible, want teun vd broek is dan op de kroo. moet allleen ff kijken wat t kost en of ik t red qua tijd
ja miss wel, maar moet ff kijken of ik t qua tijd enzo allemaal red. Met paar meiden die ik ken van concours. sieb heeft er ook weleens gelest toen hij nog bij knape zat
Haha leuk hoor! Ik had afgelopen zaterdag toevallig les van Mario! Echt leuk joh, had hem al zo lang niet gezien. Kende hem al vanaf Bru. (Was wel een opluchting na Wilma, wat kon zij gemeen tegen ons doen zeg. En Mario ging altijd spelletjes met ons spelen, en we hoefden niet in een rijtje. )
En hij had lekker niks op me aan te merken, de hele les niet.
heeft hij dan niks gezegd MM, of alleen complimentjes? Daar leer je toch niks van...
Gypsy
Soort van gewaardeerd verhalenverteller
Geplaatst: 12-02-09 10:21
Nou hij kon niet echt dingen ontdekken die ik fout deed. (En ik deed ook zomaar voor de gezelligheid mee.)
Nu reed ik ook op een onwijs lekker paardje. Tinkermerrie, rotbok als je zomaar zit te zitten, maar als je d'r aan het werk zet kan ze lopen! Op een gegeven moment waren we aan het galoperen, en ik roep zo: "Pas op! Hele hete tinkermerrie hier!"
Nouja in het begin wel dat ik haar wat strak hield. Maar anders krijg je haar niet aan de teugel, en dan steekt ze d'r hoofd tussen d'r knieën, rug bol, en bokken maar.