RSC Ini slot

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

_Mara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-11 16:25

Hmm, het wordt een beetje saai met mijn monologen die nu voor altijd over Kanjer lijken te gaan. :P Maar ook vanmorgen zat ik weer op Kanjer, alles was lekker fris en ini bleef maar gillen dat we harder moesten waardoor er constant wel een paar paarden-ponys aan de hobbel gingen. :P Maar voor de rest ging het lekker! Weer een stuk beter dan vorige keer, na een half uur had ik hem wel lekker (nagevelijk) aan het lopen dus dat was wel fijn. Alleen het einde, ini zo: Ja we gaan nog even 5 minuutjes in het zonnetje stappen! En ik dacht, OMG NEE! Want hij was al de hele les fris en ini deed de deur open en hij stond al te stuiteren. Maar uiteindelijk ging het ook niet door, voor mij, RW en Jelle dan. De andere 2 moesten nog lopen en naja ini zag ook wel dat Kanjer waarschijnlijk iets te hyper ervoor was op het moment. Want men... hij was echt niet te houden toen die deur open ging en de anderen naar buiten gingen. :+ Voor de rest wel chill gereden.. nu duurt waarschijnlijk weer 3 weken voordat ik kan rijden maar oké, ik weet dat ik volgende keer zowieso weer op Kanjer kom, ini weer met zo'n grijns: 'En op wie wil je nu de volgende keer' uhm.. Kanjer?! :') Blijft ook zo'n lekker ding he. :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-11 16:46

Hahaaa! :D Het wordt hoog tijd dat je weer jarig wordt of dat ik een ander excuus vind om weer een keertje met je mee te rijden. Voor ieder gehaald tentamen misschien? :')
hoewel ik dan momenteel niet zo ver kom, eerst maar eens herkansingen doen, hihi :o

_Yasmine_

Re: RSC Ini slot

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-11 17:27

kanjer kanjer kanjer.. lekkere orginele verhalen :+

klinkt wel erg leuk.. volgens mij zijn de paarden overal fris, hier gaan nu dagelijks paarden aan de kletter...

_Mara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-11 19:28

Whahaha, ja maar ik had helemaal geen tentamens deze periode, ja één herkansing (die ik hopelijk wel gehaald heb =P ) maar dat kan ook wel als reden dienen en anders.. 12 maart ben ik weer jarig. :P

En idd Yasmine... nu de winter opeens terug lijkt te komen krijgen de paarden het ook weer in hun bol. ^^

JPitty
Lid Nieuwsredactie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-11 15:41

Hey wat gezellig, een topic over Ini Slot!

Enkeling hier op Bokt zal mij wel herkennen, maar ff in het kort: ik rijd elke zaterdagmorgen. Momenteel van half 10 tot half 11 en in de zomer van 9 tot 10. Lievelingspaarden: Nini <3 en Okke *\o/* ! Rij intussen al weer 5,5 jaar bij Ini en nog steeds verveelt het niet!

Leuk dat we hier met elkaar kunnen kletsen over alles wat er gebeurt daar!

_Mara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-11 15:47

Hey jenny! Je hebt het topic ook gevonden! :D Welkom! Ik moet ook ini weer even bellen voor afspraak voor een nieuwe les.. wordt denk alleen weer op zaterdagochtend aangezien ik volgende week vrijdag nog college tot 5 uur heb. Maar vorige keer ook eenmalig van half 11 tot half 12 gereden dus moet denk ik wel lukken. Weet jij trouwens waarom de lessen een half uur later zijn? Of is dat alleen voor de winter ofzo aangezien je zegt: in de zomer van 9-10?

JPitty
Lid Nieuwsredactie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-11 15:50

Is alleen voor de winter idd. In de zomerperiode rijden er mensen in de buitenbak en tegelijk een ponyles binnen of in de andere buitenbak. In de winter moet alles iets inschikken, omdat alles dan in de binnenbak lest. Daarom de iets aangepaste tijden!
Succes met bellen naar de manege!

_Mara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-11 16:00

Ow oke, daarom. Naja, vind dit ook wel chill, half 11 ipv 10 uur, is toch weer een half uur langer slapen. :P Maar oké, 'normaal' gesproken rij ik op de vrijdagmiddag dus dan heb ik geen problemen met uitslapen en alles. :P

JPitty
Lid Nieuwsredactie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-11 16:02

Is ook wel lekker op vrijdagmiddag, fijn begin van het weekend lijkt mij!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-11 16:54

Hee Jenny, gezellig dat je hier ook meekletst! Dacht trouwens dat Jelle jouw favoriete paard was, maar ik ben vast in de war met iemand anders :o . Kun je Tamara helpen om mensen zoals ik een beetje op de hoogte te houden, hihi. :)

JPitty
Lid Nieuwsredactie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-11 17:01

Jelle was idd mijn favoriet, is bij de ruinen naar plaats 2 getuimeld... (met dank aan Okke) ;)

_Mara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-11 17:54

JPitty schreef:
Is ook wel lekker op vrijdagmiddag, fijn begin van het weekend lijkt mij!

Hahaha, inderdaad. Zekers nu ik eigenlijk altijd wel weet op wie ik rij: Kanjer :+: En haha, wil ook nog graag een keer op Okke rijden, hij ziet er zoo gaaf uit! :D Maar eigenlijk misschien ook nog wel een keer op Injoy en eigenlijk ook nog Partyman. Whahaha, maar als dat allemaal niet gaat, Kanjer is en blijft me favo en tis geen ramp om er wéér op te rijden. Haha

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-11 22:01

Aaaah ik wil ook weer! Tamara, word eens jarig.

_Mara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-11 22:36

Whahaha, nog een maand en 2 dagen ofzo. :+

JPitty
Lid Nieuwsredactie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-11 12:04

Hey Tamara, had je al gebeld met Ini? EN zo ja, als je morgen rijd, zitten we evt bij elkaar in de les. Inge had mijn naam opgeschreven als een keer extra rijden morgen (moet nog 1x inhalen)

_Mara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-11 12:11

nee het gaat om volgende weekend niet deze zaterdag... maar plezier morgen!

JPitty
Lid Nieuwsredactie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-11 12:14

Ok dank! Zal ik Kanjer knuffie geven van je?

_Mara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-11 12:29

Hahaha doe maar. ^^

_Mara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-11 14:09

En op wie heb je gereden Jenny? Het kan zijn dat ik volgende week bij je in de les rij, heb net gebeld en ik moet er om half 10 zijn, liefst wat eerder omdat het kan zijn dat ik of om half 10 of om half 11 moet rijden. Heb er zin in! Al 3 weekjes niet gereden, wordt vast weer spierpijn. :P

JPitty
Lid Nieuwsredactie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-11 14:24

Hey Tamara! Leuk dat je er volgende week ook bent +:)+ Heb zaterdag 2 uur gereden, les van half 10 tot half 11 op Ottoline :D , les van half 11 tot half 12 op Nini. <3

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-11 14:28

Leuk zeg! Hoe ging het?

_Mara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-11 14:37

Cool, ottoline! Wat gaaf! :D

JPitty
Lid Nieuwsredactie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-11 14:44

Ging wel lekker, alleen wel beide merries een keer aan de klepper...
En je kent Partyman, die doet dan lekker mee. 1e les lag ruiter er net niet af, 2e les moest amazone wel ff stofhappen...

Ottoline, was best fijn, maar ik was wat gespannen en dat merkte ze. Ini ook trouwens ;) Nini liep heerlijk en ik zat er ook erg ontspannen op. Je erg fijne lessen gehad. Wil zeker wel vaker op Ottoline als Ini dat goed vindt.

_Mara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-11 15:19

Whahaha, tja partyman laat een feestje niet aan zich voorbij gaan. :P Beetje jammer voor degene die er dan opzit. Hahaha en gewoon anders vragen aan ini of je er wat vaker op mag. Ja kan je hebben nee kun je krijgen. ;) (Wat een mooi gezegde toch weer)

JPitty
Lid Nieuwsredactie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-11 15:24

Nee idd, Partyman doet zijn naam eer aan! En ik zou wel eens vaker op Ottoline willen, maar dat is aan Ini idd. Gezegde is trouwens: nee heb je en ja kun je krijgen (sorry als je het vervelend vind gecorrigeerd te worden)