Maar ook vanmorgen zat ik weer op Kanjer, alles was lekker fris en ini bleef maar gillen dat we harder moesten waardoor er constant wel een paar paarden-ponys aan de hobbel gingen.
Maar voor de rest ging het lekker! Weer een stuk beter dan vorige keer, na een half uur had ik hem wel lekker (nagevelijk) aan het lopen dus dat was wel fijn. Alleen het einde, ini zo: Ja we gaan nog even 5 minuutjes in het zonnetje stappen! En ik dacht, OMG NEE! Want hij was al de hele les fris en ini deed de deur open en hij stond al te stuiteren. Maar uiteindelijk ging het ook niet door, voor mij, RW en Jelle dan. De andere 2 moesten nog lopen en naja ini zag ook wel dat Kanjer waarschijnlijk iets te hyper ervoor was op het moment. Want men... hij was echt niet te houden toen die deur open ging en de anderen naar buiten gingen.
Voor de rest wel chill gereden.. nu duurt waarschijnlijk weer 3 weken voordat ik kan rijden maar oké, ik weet dat ik volgende keer zowieso weer op Kanjer kom, ini weer met zo'n grijns: 'En op wie wil je nu de volgende keer' uhm.. Kanjer?!
Blijft ook zo'n lekker ding he.
en Okke
! Rij intussen al weer 5,5 jaar bij Ini en nog steeds verveelt het niet!
En haha, wil ook nog graag een keer op Okke rijden, hij ziet er zoo gaaf uit!