winnitou schreef:Hoi Xan, helemaal in de wolken!!!!!!!
HELEMAAL !!!!!!!!!!!!!!!!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

winnitou schreef:Hoi Xan, helemaal in de wolken!!!!!!!

Hackie schreef:Haha, mocht ik een winstpunt halen ( In me dromen) dan doneer ik hem aan jouwik ga toch alleen nog maar buitenrijden
winnitou schreef:Hackie schreef:Haha, mocht ik een winstpunt halen ( In me dromen) dan doneer ik hem aan jouwik ga toch alleen nog maar buitenrijden
Gaan we toch in plaats van een wedstrijd een leuke buitenrit maken, doe ik eigenlijk veel liever.
Hackie schreef:Wie is Hackie, tja,... dat ben ik

Hackie schreef:Wie is Hackie, tja,... dat ben ik

xan schreef:winnitou schreef:Hoi Xan, helemaal in de wolken!!!!!!!
HELEMAAL !!!!!!!!!!!!!!!!

xan schreef:Nachtbrakers ik duik mijn bed in![]()
![]()
![]()
![]()
en ga lekker![]()
![]()
![]()
![]()
Doei tot motgen, tot bokt

winnitou schreef:@Meelen, alvast welterusten!

Yinari schreef:Wow, allemaal puntenrijders hier!! Zeg Shenavallie.......heb ik jou niet eens horen roepen dat je niet durft, dat je het niet kan, en dat het toch niet gaat? Ehm, als ik het goed begrepen heb ben je tweede geworden??
winnitou schreef:@Hackie: Mocht je anders niet overzee gaan? voor hoelang ga je? Kunnen we daar geen buitenritje maken? Als bokt uitje b.v.

Sanniiy16 schreef:ik weet niet of ik gister iedereen gefeliciteerd heb met hun behaalde punten en prijzen
dus bij deze nog even
Enne Xan ik ben wel blij hoor heb ik toch weer goed voor gelezen hahaha (A)
?
LIQUITA schreef:Ik de derde(die zich hier meld)!!!
Promis, Shenavallie
en Xan
Hartelijk gefeliciteerd met jullie prijzen!!!!
.
Ik ga weer, want morgen gaat om 6:00 uur de wekker, mag ik weer lekker werken.
DUS......DOEIIIIIII
LIQUITA is een TOPPERTJE!!! .....Sorry, maar dat moest ik ff kwijt
![]()
Hackie schreef:Sanniiy16 schreef:ik weet niet of ik gister iedereen gefeliciteerd heb met hun behaalde punten en prijzen
dus bij deze nog even
Enne Xan ik ben wel blij hoor heb ik toch weer goed voor gelezen hahaha (A)
Heey slaapkop![]()
Nog een beetje kunnen slapen?
Ikke niet en nu ben ik moe
? Yinari schreef:Wow, allemaal puntenrijders hier!! Zeg Shenavallie.......heb ik jou niet eens horen roepen dat je niet durft, dat je het niet kan, en dat het toch niet gaat? Ehm, als ik het goed begrepen heb ben je tweede geworden??
ATE schreef:Yinari schreef:Wow, allemaal puntenrijders hier!! Zeg Shenavallie.......heb ik jou niet eens horen roepen dat je niet durft, dat je het niet kan, en dat het toch niet gaat? Ehm, als ik het goed begrepen heb ben je tweede geworden??
nou punten rijders ik niet hoor maar ben toch tevreden