Aniet: ik zei dat IK al rood wordt van nietsdoen...
Veel plezier vandaag, iedereen die naar het strand gaat. Nous, veel plezier met het zoeken/bekijken van dag zadel enne voor sommigen die ik zal zien: tot vanmiddag!
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
( en dat vond ik ook niet gek met zo'n paard als ko
) en dat vond ik geen probleem
uiteindelijk was zij degene die wegreesde met stoere ko
en je bent niet de enige nerd op het strand ik vond het ook een beetje eng hoor alleen ik lachte mijn angt uit
kim zou ik misschien jou pessoa mogen lenen
? en anders longeer ik hem "gewoon"
als ik niet al te lang blijf door bokken

En losgeooit met Pina en amarat 
Biesje, hij liep lief mee natuurlijk
!
Inderdaad, arme hoggie
...
en noes een baantje als foto model is niet zo gek...als je maar je vrienden op middendelf land niet vergeet

madelon31 schreef:mooie foto's dames..xeen dat wordt nog wel wat met jou en de fotografieen noes een baantje als foto model is niet zo gek...als je maar je vrienden op middendelf land niet vergeet
![]()
![]()
Vandaag toch mee gegaan naar het strand...het was echt heeeerlijk weer en alles is (wederom) weer goed gegaan..
Heli was eigenlijk wel de braafste van de drie...die moesten zonodig dribbelend het strand over ipv rustig stappen met een lang teugeltje![]()
![]()
![]()
![]()
Brave heli hoor en ook hij ging vandaag weer hard maar niet zo hard als mos en joepie want dat is voor geen 1 paard bij ons op stal bij te houden.
Dames het was gezellig met jullie en oke volgende keer ga ik weer mee![]()
![]()
Anietje bedankt voor het rijden met de trailer vandaag x
??????
.
Falli schreef:madelon31 schreef:mooie foto's dames..xeen dat wordt nog wel wat met jou en de fotografieen noes een baantje als foto model is niet zo gek...als je maar je vrienden op middendelf land niet vergeet
![]()
![]()
Vandaag toch mee gegaan naar het strand...het was echt heeeerlijk weer en alles is (wederom) weer goed gegaan..
Heli was eigenlijk wel de braafste van de drie...die moesten zonodig dribbelend het strand over ipv rustig stappen met een lang teugeltje![]()
![]()
![]()
![]()
Brave heli hoor en ook hij ging vandaag weer hard maar niet zo hard als mos en joepie want dat is voor geen 1 paard bij ons op stal bij te houden.
![]()
Anietje bedankt voor het rijden met de trailer vandaag x
??????
Ben je nu ineens geen nerd meer?!?!?!?
Xeen schreef:nou en ik vergeet ook niemand op sdm
johnvt schreef:MADJE, doe dat. LEKKER BADDEREN