Leeuwarder Manege stopt met (losse) lessen

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Sandra91

Re: Leeuwarder Manege stopt met (losse) lessen

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-07 10:15

Komen die er nog wel elke dag dan?
Misschien hebben die het ook via via gehoord?

Sandra91

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-07 10:16

Ze kwamen en komen er gewoon elke dag uit en dat kunnen wij wel weten want wij komen er sowieso 3 keer in de week.
En ik help zelfs af en toe de mensen die ze naar buiten zetten .

Sandra91

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-07 10:19

Maar laten we er maar over op houden. Lachen.
We weten allemaal wel beter en dit hoort een gezellig topic te zijn Haha!.

Sandra91

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-07 10:19

Dus wat is het volgende onderwerp Lachen.
Waar rijden jullie nu allemaal Haha!?

Sence

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-07 10:21

Jep, ben ik ook benieuwd naar. Lydia, wie ben jij? Haha! (misschien hebben we je wel eens gezien ofzo op de manege)

Jobbeltje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-01-07 10:21

Op zich bestaat er ook nog zoiets als een edit knopje Knipoog

Lied

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-07 10:21

Diegene waar ik het van gehoort heb die komt er ook minstens 4 keer in de week. Dusja.. wel betrouwbare bron hoor. En het kan idd zijn dat als die altijd smiddags komt en die paarden worden losgegooit sochtends, dat ie dat nooit ziet. Dus je moet het niet gelijk als een aanval zien. Jullie hebben mazzel dat jullie er nog zo vaak kunnen komen. Beetje respect voor de mensen die dat niet meer kunnen. Ik snap dat het voor jullie helemaal geweldig moet zijn. Eigen paard, rustiger op de manege. Maar toen ik er vrijdag was, was de sfeer wel totaal anders. Geen gezellige manege meer, geen leuke lessen meer. Alleen maar vaste mensen, met vaste paarden. Ik vind dat de sfeer een heel stuk verminderd is. Maar dat is ook maar mijn idee. Ik vind het in ieder geval heel jammer dat het allemaal afgelopen is. Maar goed.. ben wel blij voor jullie hoor.

Sandra91

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-07 10:22

Ja maar dat gebruiken we vandaag even niet Lachen.
Zoals ik al zei ander onderwerp Haha!.

Sandra91

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-07 10:24

Ja maar we moeten de helft ook zelf betalen Lachen.
Kom je zelf nog welles op de manege en de sfeer is inderdaad wel een beetje anders alleen is het ook wel lekker zo rustig ik zag het trouwens niet echt als een aanval maar ik help zelf welles die mensen dus ik weet wel dat ze naar buiten komen Haha!.

Sence

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-07 10:25

Ik vind de sfeer beter. Rustiger, gezelliger onderling ook. Mensen die niet leasen kunnen nog altijd komen op de manege om te kijken. Niet om te rijden en te poetsen helaas, maar toch wel om te kijken. Ik vind het prettig dat er vaste mensen zijn.

Lied

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-07 10:28

Ja, maar helaas geen manege sfeer meer. En voor de niet-leasers echt geen leuke sfeer hoor.

Lied

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-07 10:28

Jezus, wat gaan jullie snel. Ik was nog een ander bericht aan het typen:P Zoals ik in mn berichtje zei, iedereen denkt er anders over. Voor jullie is het super, voor degene die moesten stoppen een verlies:P maar laten we erover ophouden, ik heb mn standpunt duidelijk gemaakt:P haha..

Dus jullie zijn nieuwsgierig naar wie ik ben?:P Haha.. nou ik reed al ontzettend lang op de manege, ben begonnen bij Jolanda, dus das way back:P Maar ik ben altijd op de manege blijven rijden, omdat de lessen en paarden super waren!! Les gehad van Jolanda, Esther, Marisca, Dennis, Ria, Karin. Maar de laatste jaren reed ik altijd bij Marisca in de les, Super!! Ik reed de laatste 2 jaar in de zaterdagles 4-5. Misschien dat jullie me wel es gezien hebben. ik heb namelijk geeen idee wie jullie zijn:P ik heb ook nog een tijdje op vrijdag en zaterdagmiddag achter de bar gestaan. Misschien dat jullie me daarvan kennen... uhmm ik val wel op door mn lengte..Tong uitsteken even zien.. misschien herinneren jullie je nog een springwedstrijd, waarbij een meisje 2 keer met cindy in een hindernis is gevallen? Dat was ik:( En verder zou ik het niet weten:P

Sence

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-07 10:29

Hoebedoel je dan? Voelde het alsof je niet welkom was ofzo, of…?

Sandra91

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-07 10:30

Ik vind het sfeer nog wel leuk.
Ik vond vooral de vrijdag sfeer erg leuk met al mijn vriendinnen in de vrijdag les maar nu vind ik het ook heel gezellig en leuk sowieso een vriendin rijd in de les na mij.

Jobbeltje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-01-07 10:30

wow Lydia, ik ben ook nog begonnen bij Jolanda. Ooit.
Dat is idd heeeeeeeeeeeeeel wat jaartjes terug. Toen Johan nog achter de bar stond Haha! Geweldige vent.

Sandra91

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-07 10:32

Heb je geen foto's Tong uitsteken.
Ik kan me alleen nog rinus en lisanne achter de bar herinneren de rest bleef er volgens mij niet zo lang maar heb je een foto Haha!?

Sence

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-07 10:32

Heb je geen foto van jezelf ofzo, haha Haha! ?

Lied

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-07 10:33

Nee tuurlijk niet, maar je komt op een manege waar de paarden van 'iemand' zijn. Het zijn niet meer de paarden van iedereen.. En jullie hebben nu je eigen paard:P Jullie hebben het gezellig juist met vriendinnen en je hebt echt een vast groepje. Maar das juist niet echt leuk voor de niet leasers. En ik had vrijdag idd het idee dat ze zich wel wat beter voelden.. Maar dat kan natuurlijk ook aan die mensen liggen, want niet iedereen hoeft zo te zijn. Gewoon jammer voor ons en leuk voor jullie. Helaas voor ons niet meer hetzelfde:(

Jobbeltje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-01-07 10:33

Ik denk dat Lydia en ik ook al wat jaartjes langer op de manege rondlopen.

Kent iemand de pony Vicktor nog? Een kleine bruine pony met hele lange manen. Is nooit een manegepony geweest maar wel wat jaartjes daar gestaan (achterin in een stand gloof ik).

Lied

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-07 10:35

Woeeeee, Johan was echt geweldig!!!:D AL heeeeel wat jaren terug:P Ik weet nog wel een keer dat ie tegen een beginnertje zei: Je mag op dubbeltje. En dat jongetje liep toen naar de bak naar Ria en zei: Ik moet op dubbeltje.. Ria in een deuk:D Hij bedoelde Double:D Echt geweldig vent:D

Sence

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-07 10:36

Toen ik net 8 was kwam ik op de manege te rijden, ben nu 17. Zolang heb ik op de Leeuwarder Manege gereden. Kan me niet meer alle paarden en pony's herinneren.

Sandra91

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-07 10:36

Waar rijden jullie nu dan?
Weer op een manege of eigen paard.

Sence

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-07 10:37

Hoelang hebben jullie er gereden? Kan me nog wel Rinus ofzo herinneren achter de bar. Toen was ik 12 ofzo en ging hij gewoon sigaretten voor me halen Nagelbijten / Gniffelen Kan ik me nog héél goed herinneren.

Lied

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-07 10:38

Ja, rinus en lisanne ken ik natuurlijk ook wel. Maar ik heb daartussen door nog gewerkt. Toen Rinus weg ging heb ik samen met Tineke de vrijdag gedaan en samen met Harjo de zaterdag. Op een gegeven moment ben ik opgehouden en toen kwam Lisanne daar. Maarja.. het ligt er dus ook aan wanneer je altijd op de manege kwam. Was er alleen vrijdag en zaterdag:P

En natuurlijk kennen we Viktor:P Die stond daarna in Jelsum. Staat ie daar nog steeds??

Lied

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-07 10:38

Tsss ga geen fotos plaatsen hier op bokt:P haha miss komt dat nog wel es:P