Starnmeer Westernbokkerstopic

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: Starnmeer Westernbokkerstopic

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-06 18:47

Achja idd. Maar ik ga nu echt afsluiten hoor! Tot maandag!!! Pling

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-06 18:56

Haha doeiii, ik zorg voor roddels wanneer je terug bent Clown

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-06 22:06

Bloos!

Ik ben me vandaag toch dood geschrokken... Zat bij Lisette (lampjerulez) thuis, daar zitten we vlakbij de stal van Stees, en wij hoorden dus allerlei brandweerwagens voorbij komen en wij dachten naja zal wel. Belt volgens mij de moeder van Liset op ofzo "Ja d'r staat iets in de fik daar bij de Heemstederweg" (lees: Heemstederweg bestaat uit de kant voor 't spoor (boerderij, wormenkwekerij, vuilstort) en de kant achter 't spoor (boerderij waar Stees staat)), ze wist verder dus ook niet wát er in de fik stond, wij schoten zwaar in de stress, toen zeiden we van nouja dan fietsen we d'r naartoe. Zat bijna op m'n fiets, werd dus weer gebeld met "Ja 't is de wormenkwekerij maar"... Nou goed stress dus beetje weg, dus toch nog samen naar verjaardag van vriendin gegaan, op de heenweg zagen we 't gebouw inderdaad, was gewoon 1 grote vlam met gigantisch veel rookwolken. Bloos!

http://www.nhd.nl/nieuws/stadstreek/ken ... 241466.ece <- staat ook fototje bij

Heb echt nog nooit zo gestresst Bloos!

Cassidy

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-06 11:14

Kan me voorstellen dat je helemaal in paniek raakt.

Vrolijk heeft trouwens op Western Algemeen een topic gestart met een filmpje waarin ze brideless aan het rijden is.

En Blacky staat niet meer bij Evelien...was verkocht (drachtig van Chex) en daar is een heel mooi zwart merrieveulentje uitgekomen.

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-06 11:46

Heb 't filmpje gezien, gaaf joh, wil ook zeker een keer zonder hoofdstel rijden. Lachen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-06 10:52

Arme wurmpies Verdrietig

Kan me voorstellen dat je behoorlijk geschrokken bent. Dat filmpje is idd heel leuk van Vrolijk zeg!

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-06 11:36

Jah sielugh he, stond ook vet droog in de krant ¨miljoenen wormen verbrand¨. Toen ik gisteren naar Stees ging kwam ik wel erg veel ramptoeristen tegen btw.

Ik zit weer op kantoor tot 1 uur, heb dan 2 uur Nederlands, zal wel net zo gaan als de vorige keer ´hoi meneer, mogen we naar huis?´. Koe

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-06 13:11

Hmm wat een enerverende dag weer Nagelbijten / Gniffelen

Pff, moet vanvond om 19u bij mijn oppaskindjes zijn. Dan mag ik heel fijn tot 00u gaan oppassen Slapen Helaas is het helemaal aan de andere kant van de wijk dus ik hoop dat het weer een beetje mee zit.

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-06 13:48

Pffff, fiets ik terug naar school, ijskoud, vingertjes helemaal bevroren, mocht ik weer naar huis. Koe

Leuk joh oppassen, kids om 7 uur naar bed denk? Clown

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-06 13:49

Hmm nee, ik kreeg half 8 en 8 uur door dat ze naar bed moeten. Ook best Nagelbijten / Gniffelen Ik neem mijn seizoen 3 van de OC mee, ga ik een kleine marathon houden Clown

Hahaha wat een lange dag zeg! Lekker voor niets naar school.

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-06 13:52

Jah uiteindelijk heb ik vandaag maar 1 uur school gehad. Blond

Hmm half 8 en 8 uur is ook niet verkeerd. Tong uitsteken Da's haast geen oppassen meer da's gewoon kids eventjes vermaken en in bed gooien. Clown

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-06 13:56

Haha ja dat is het ook eigenlijk wel. Achja, ik kon kiezen vanaf 15.30u tot 00u of vanaf 19u tot 00u. Welke zou jij kiezen? Clown

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-06 14:09

Moet ik even over nadenken hoor Clown

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-06 09:19

Hahaha lijkt mij van niet Nagelbijten / Gniffelen Tss, gisteren lag internet er gewoon uit bij mij thuis! Kon dus de hele middag niet bokken. Nouja, ook weer eens wat anders Lachen

Het oppassen ging goed, om 20.30u lagen ze in bed en toen heb ik Legally blonde gekeken voor de 100ste keer. Ze hadden een maandje geleden 2 katjes gekocht. Echt superleuke beestjes, ze kwamen de hele avond bij mij liggen en ze wilden de hele tijd op mijn school. Meteen mijn kleren in de was gedaan toen ik thuis kwam, mijn moeder is echt onwijs allergisch voor kattenharen Clown

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-06 09:47

Da's balen internet dood, als mijn internet dood is dan heb ik altijd nog een reservenetwerk, en als die 't zelfs niet doet heb ik altijd m'n moeders pc nog. Clown

Katjes zijn lievvv he... Lovers Wij hebben 2 kattenzusjes (die btw heel verschillend zijn Clown ), allergisch voor kattenharen lijkt me echt k*t... Nagelbijten / Gniffelen

Ik droomde btw vanacht dat Stees een minishetlander was. Koe

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-06 11:15

Pff hahaha! Ik zou het haar maar niet zeggen als ik jou was Nagelbijten / Gniffelen

Ze zijn wel grappig ja katten, ik heb er niet zoveel mee want ik vertrouw ze niet echt. Ik moet altijd eerst het vertrouwen winnen van ze maar deze waren echt zo lief, die kan ik wel hebben Clown

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-06 12:32

Haha nee ik denk niet dat ze 't grappig vind. Ik denk dat 't door d'r wintervacht komt... Clown

Vreemde katten vind ik ook niet leuk hoor, was vroeger altijd doosbang dat een kat me zou krabben, maarja die katten van ons doen zoiets niet want die zijn lievvv. Lachen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-06 13:17

Hahaha Stees de shetquarter Clown

Dat heb ik nu nog steeds met katten Nagelbijten / Gniffelen Maar idd, als je ze eenmaal kent dan is het goed. Een kat van ze (Garfield) die kwam ook steeds likjes geven en dan weer kopjes, was echt te schattig voor woorden. Heb echt in de meest onmogelijke houdingen gezeten om ze allebei op schoot te kunnen hebben Haha!

Net een heel kort sollicitatiegesprek gehad. Ik ging mijn sollicitatiebrief afgeven bij een reibureau hier aan de overkant en ze waren helemaal enthousiast. Ik zou donderdag iets te horen krijgen, mij benieuwen. Ik hoop dat ik ben aangenomen, het is nl nog geen 10 seconden lopen en voor de wintermaanden is dat toch wel ideaal volgend jaar Vork

Op wie heb je zaterdag trouwens gereden?

schumiegirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-06 17:46

Hoi meiden!Voor het geval ik toch helemaal ga omschakelen op de western sport.Nog tips voor goede westernstallen hier in de buurt.Kan namelijk niet zoveel vinden....
Ik woon nu in putten,dus omgeving van putten,ermelo,barneveld,stroe,voorthuizen,wekerom en evtueel ede.

Cassidy

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-06 17:48

Stel die vraag eens op western? Er is bij het westernforum overigens ook een sticky met adressen van stallen.

Cassidy

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-06 17:49

schumiegirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-06 18:05

Link had ik ook al gevonden.Was alleen benieuwd of jullie met een van de stallen wat meer bekend waren.Lijkt er op dat in de buurt de meeste aan pleasure doen.Terwijl ik de reining uit eindelijk toch het leukste onderdeel vindt....

schumiegirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-06 18:06

Wel bedankt voor de tip trouwens!

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-06 18:08

Kriebelt 't? Schijnheilig

Heb vanmiddag nog wat foto's gemaakt van Stees, ga zo ff kijken of d'r nog wat tussen zit dat gelukt is. Nagelbijten / Gniffelen

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-06 18:25

Afbeelding
(D'r voorknietjes zijn 't qua kleur niet eens met de rest Nagelbijten / Gniffelen )

Afbeelding
Ze kijkt zo lievvv Lovers

Blont (foto was beetje mislukt, paardlief begon te lopen Clown )