stal taams

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Dabo

Re: stal taams

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-06 23:42

pascha7 schreef:
suc6 morgen Haha! ze heb lekker gerold Haha! en ziet er dus niet uit Tong uitsteken hahaha
hahahaa dan heb ik lekker wat te 'tutten' morgen! Lekker toch... Haha!

Hoe laat is Andrea morgen nou op stal? heb je ergens ff een plekje voor haar dan? of zet je pascha en bo buiten, en drea ff in je eigen box..? Haha!

Ik kan het filmpje niet zien, maar die foto's die geplaatst worden spreken boekdelen... Verdrietig Boos!

Bingelding

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-06 06:17

hey shir en daan

ja jullie hebben ook gelijk hoor overklaske en snap zeeeeeeeeeeeeer goed waarom jullie t niet meer doen hoor Haha! Ik zal t is ff met haar er over hebben!

Ik kan het eventueel ook een dag in de week doen Haha! en Marian ook!

ShirleyA

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-06 09:33

Azzaro schreef:
hey shir en daan

ja jullie hebben ook gelijk hoor overklaske en snap zeeeeeeeeeeeeer goed waarom jullie t niet meer doen hoor Haha! Ik zal t is ff met haar er over hebben!

Ik kan het eventueel ook een dag in de week doen Haha! en Marian ook!

Ik denk niet dat Daan nog paarden buiten zet, ze moet rust nemen, dus alleen even haar eigen ding doen. Het belangrijkste is nu dat Daan opknapt! En Klaske moet iets anders regelen voor haar paard. Klinkt miss l*llig maar het is haar eigen schuld.... Stel jij doet n dag en Marian ook 1 dan blijven er nog 5 dagen over....
Ik snap wel dat jij ook je best doet Willie maar het is de verantwoordelijkheid v Klaske, ze kan ook Taams elke dag haar paard buiten laten zetten, tegen betaling, dat is sportiever dan anderen op laten draaien voor jouw 'probleem'
Bedoel t niet banketstaaf naar jou hoor Willie! Zeker niet.

ShirleyA

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-06 09:35

Bren, hoe oud is Drea eigenlijk.... de fokkerij in.... En wat als ze nu weer bevangen raakt en medicijnen moet en niet mag eten? Deze merrie is toch niet meer geschikt als fokmerrie? Of heb ik t niet goed begrepen en gaat ze niet als fokmerrie weg? Maar gewoon als knuffel? Dat llatste hoop ik eigenlijk voor haar...

ShirleyA

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-06 09:48

Stelletje slaapkoppen Dromen WAKKER WORDEN!!!!!! Haha!

Gieltje2002

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-06 12:08

Ik ben wakker hoor! Kon Drea niet blijven waar ze nu is? Waarom gaat ze nu opeens als fokmerrie? Of heb ik het verkeerd begrepen? Verward

Ojajoh

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-06 14:06

jaaaaa is nu eindelijk wakker Tong uitsteken Dromen

was weer een leuk weekend en heb mooie kadootjes gehad Haha!
ook Wild Rose is verwend want ik kreeg een mooi nieuw halster met touw voor mijn verjaardag Knipoog

ik had wel verwacht 4 pagina's te moeten bijlezen maar jullie zijn rustig gebleven..

Dabo

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-06 17:29

Midddaaaag!
Leuke dag gehad gister, Natasja? Haha! Nogmaar eens gefeliciteerd he!

Vanmiddag heerlijk in het Twiske getufd met Bella, die echt super braaf was! Ik had niet eens de hack om, maar mijn gewone hoofdstel Haha! Kon zelfs draven aan een lang teugeltje.. sjah, als het zonnetje schijnt, en het is warm, is mevrouw toch lang niet zo voorwaarts als als het frisser is hoor! hahaha

Ik heb vanavond foto's, vanmiddag gemaakt, van Bella met haar nieuwe dekje. zo lief roze! Haha!
En haar nieuwe frontriem, zelf gemaakt Haha! (heb er gelijk al klanten voor! hahaha)

ShirleyA

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-06 17:30

Ohhhhh Naadje het hele weekend dacht ik: er is iemand jarig zaterdag... maar wie. SORRY SORRY SORRY! Vriendjes zijn? Als nog van harte gefeliciteerd! Go jij! Go jij!

ShirleyA

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-06 17:33

Dabo schreef:
Midddaaaag!
Leuke dag gehad gister, Natasja? Haha! Nogmaar eens gefeliciteerd he!

Vanmiddag heerlijk in het Twiske getufd met Bella, die echt super braaf was! Ik had niet eens de hack om, maar mijn gewone hoofdstel Haha! Kon zelfs draven aan een lang teugeltje.. sjah, als het zonnetje schijnt, en het is warm, is mevrouw toch lang niet zo voorwaarts als als het frisser is hoor! hahaha

Ik heb vanavond foto's, vanmiddag gemaakt, van Bella met haar nieuwe dekje. zo lief roze! Haha!
En haar nieuwe frontriem, zelf gemaakt Haha! (heb er gelijk al klanten voor! hahaha)

Het stond Bella ook bijna net zo mooi als Ilion Ellen, dat dekje, hahahaah. Nee hoor, maar t viel me mee hoe roze bij een vos kan, al zal het bij een bruin altijd mooier passen. Ze zag er erg knap uit!

bloempie186

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-06 18:00

nog gefeliciteerd naadje!! ik was het ook vergeten Bloos maar dan alsnog dus maar Haha!

k heb vandaag wel een lekker relaxt dagje gehad! eerst smorgens een lekker rit in t twiske gemaakt en daarna maar weer eens een bezoekje aan t zwembad gebracht met danielle Haha! was echt ffies lekker!

ShirleyA

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-06 19:14

Zwembad, zwembad?? En .....? Knipoog
Vandaar dat jullie er vanmiddag niet waren, ongezellig hoor! Cool

Dabo

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-06 20:09

Maar ik was er toch Shir.. gezellig toch? Haha! Haha! Haha! hahahaha
Het dekje stond bij Ilion ook wel heel chic hoor, Shir, daar heb je gelijk in. Roze past goed op een vos, en zoals je al zei: homo is hij toch al, dus roze kan hij best wel hebben! Haha! Haha!

Foto's zijn lichtelijk overbelicht, maar deze was toch wel leuk, van d'r frontriem, die net ff te krap is, dus ... te koop!! 5euro maar! Haha! Haha!
Afbeelding
Op deze kun je het dekje wat beter zien:
Afbeelding
Alleen die sperriem! geen pan zeg, dat moet ik ff anders gaan doen hahaha

ShirleyA

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-06 20:12

Ja echt gezellig hoor Ellen: je ging t Twiske in.... nee echt gezellig......
Paard v Esmee was wel even spannend niet?

AnneOmie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-06 20:28

Azzaro schreef:
lekker weertje he vandaag Haha!
Morgen wedstrijd met die merrie uit kwadijk Lachen gewoon onderling 1 dressuurproef, 1 springproef en ringsteken! Is altijd zo gezellig Haha!

Hoest nu met je daan? Ik hoorde dat jullie picasso niet meer op het land willen zetten en afhalen! Snap het wel hoor want Klaske doet het niet! Maar ik moet wel zeggen klaske zit weer midden in een studie dus heb ik hem weer 2 weken! En daarom kan ze de andere paarden v aak niet op het land zetten!

Zit ze de hele zomer al in een studie Verward Nagelbijten / Gniffelen

Sorry Wil maar ze heeft deze heel zomer is geloof maar 3x de paarden op het land gezet of gehaald... voor de rest hebben de anderen het altijd gedaan en iedere dag met haar paard lopen sjouwen. Ik had er al lang voor gepast! Het is haar paard en vind dat zij daar ook de verantwoordelijkheid voor heeft en wat voor zal moeten opofferen en anders dan kan hij gewoon niet op het land staan want daar heeft zij geen tijd voor.

ShirleyA

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-06 20:31

Klaske had Taams toch kunnen vragen: ja kost wel wat maar dan zet je niemand voor t blok....

Waar is iedereen???? het is hier de laatste tijd wel erg rustig!?!?!?!

AnneOmie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-06 20:35

Waar is iedereen???

Naadje GEFELICITEERD met je verjaardag Clown Go jij! Go jij! Go jij! Go jij!

Hoe is het vanmiddag met het paard van Esmee gegaan trouwens Shir?? Gaat Luc hem deze week nog rijden? Mijn ritje buiten met Omar was heerlijk. Pffff was best warm zeg en van die vieze steekbeesten Scheve mond

AnneOmie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-06 20:37

ShirleyA schreef:
Klaske had Taams toch kunnen vragen: ja kost wel wat maar dan zet je niemand voor t blok....

Waar is iedereen???? het is hier de laatste tijd wel erg rustig!?!?!?!

Ik was bijna het hele weekend weg Haha! Ben nu pas weer thuis.

Ja, ze kan Taams vragen hem binnen EN buiten te zetten!! Alleen buiten dan zadeld ze nog de rest met haar paard op. Ik zou serieus de ogen uit mijn kop schamen als ik de mensen uit mijn groepje iedere avond met mijn paard zou opzadelen Bloos! en daarbij... ik wil mijn paard gewoon iedere dag zien dus zou dat niet eens kunnen. Ik wil ook zien hoe hij uit de wei is gekomen, of hij wondjes heeft of heel vies is (zoals Omar vaak Haha! ).

Dabo

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-06 20:42

ShirleyA schreef:
Ja echt gezellig hoor Ellen: je ging t Twiske in.... nee echt gezellig......
Paard v Esmee was wel even spannend niet?
jaaah ben toch zeker wel een half uur weggeweest! Tong uitsteken Haha!"
Ja, paard van Esmee was wel ff spannend...

Gelijk heb je hoor Annemiek, ik ben ook 7 dagen in de week bij Bella. Al is het alleen maar om haar ff te knuffen, en buiten te zetten, of binnen te halen. Ja, tenzij ik natuurlijk 4 dagen op de Veluwe ga zitten of zo hahahaha

Ojajoh

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-06 20:51

Nog bedankt voor de feli's Haha!

Vandaag weer een topdagje gehad!!
Wild rose is helemaal los geweest!! stappen en draven en gewoon los in de binnenbak en terwijl er nog iemand reed (wel even gevraagd rekening te houden met haar)

Superknol he!! Lovers
Ik word steeds verliefder op dat paard!! enne ze wordt zo mooi....* zucht*

Wat ben ik ook een eigenheimer he? Bloos

kleur staat leuk dabo! enne mooie frontriem,heb toevallig net zo'n zelfde laten maken..

Daan: hoe is het nu met je meis?

brenpasbeau

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-09-06 21:03

ShirleyA schreef:
Bren, hoe oud is Drea eigenlijk.... de fokkerij in.... En wat als ze nu weer bevangen raakt en medicijnen moet en niet mag eten? Deze merrie is toch niet meer geschikt als fokmerrie? Of heb ik t niet goed begrepen en gaat ze niet als fokmerrie weg? Maar gewoon als knuffel? Dat llatste hoop ik eigenlijk voor haar...

ze gaat als knuffelpony en willen 1 keer een veulen eruighebben omdat ze de bloedlijn hoog willen houden. maar ze gaat gewoon bij een andere pony lekker in de bak als speelmaatje en als je een keer mee wil mogen jullie allemaal wel mee hoor om stebeurt dan kunnen jullie zelf zien hoe ze erbijstaat en vragen wat jullie willen vragen want ik weetook niet wat ze allemaal gaan doen.maar heb er wel een goed gevoel bij. en mag langskomen als ik wil en wanneer ik wil hoeft niet van tevoren tebellen.
woensdag komt de hoefsmid weer voor drea en dan worden de ijzers weer goed eronder gedaan anders had ze van de week naar de hoefsmid gegaan maar dat wordt nu gelukkig daar gedaan. ja ze krijgt gewoon weer openteen ijzers voor de bevangenheid.

Dabo

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-06 22:14

Het zit vast wel goed, met Andrea. Ook je vader had er wel een goed gevoel bij hoorde ik van hem vanmiddag. En ik wil best wel een keertje met je mee om te kijken hoe ze het maakt hoor! (alhoewel.. Epe he? **end rijden hoor! Is verder weg dan DenHelder) Tong uitsteken Haha!

Lekker gevoel he Naadje.. verliefd zijn op je paard! hahahha ik ken het maar al te goed. Dat blije gevoel wat zo'n beessie je geven kan.... zooooo lekker! Haha! Haha!
naadje24 schreef:
Wild rose is helemaal los geweest!! stappen en draven en gewoon los in de binnenbak en terwijl er nog iemand reed (wel even gevraagd rekening te houden met haar)

Uhm.. heb je aan die rijdende persoon gevraagd om rekening te houden met jouw paard die los in de bak aan het sjezen was..? Of aan roos om rekening te houden met het paard wat aan het rijden was? hahahaha Tong uitsteken
Dit soort dingen kunnen bij ons ook niet hoor, moet er niet aan denken dat jij je paard los gooit terwijl wij aan het rijden zijn..? of ben ik blonT en begrijp ik het verkeerd..? Blond Haha!

ShirleyA

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-06 22:42

Ik denk dat je t niet helemaal snapt Ellen..... ik ook niet hoor! Je paard los gooien in de bak terwijl er iemand rijdt.... gelukkig kan dat niet bij ons! Ik hoor al dan men last heeft v n veulen in de bak (wie is dat nou? Welk veulen??) omdat alle paarden alleen nog maar naar t knappe ding willen kijken en niet meer op hun baasjes letten... dames voed te paard toch een op zodat ie gewoon doorloopt hahahahaha.
Maar een los paard wat uit zijn dak gaat terwijl je rijdt.... nee dank u.
We zullen t dus wel fout opvatten Ellen.... Blond dus toch!

Ojajoh

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-06 23:12

ow hahaha ik lig in een deuk! door mijn enthousiasme ben ik vergeten neer te zetten.....rijden helemaal los Haha!
dus zonder "veilige"longeerlijn eraan
dus onder de man Knipoog

en uiteraard heb ik netjes gevraagd aan de andere ruiter dat ze nogal moeilijk te sturen is en of diegen er even om heen wou sturen Knipoog

ik vind m wel grappig mijn schrijffout Clown

Dabo

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-06 08:18

Oooohhhhhhhh hahahahaha ZEG dat dan! hahahaha Ja NOU snap ik hem wel Tong uitsteken Haha!
Zo heb ik dat met Bella in het begin ook gehad hoor 'Pas op, zit nog geen stuur op!' hahahaha
Hoeveel dagen nog Naadje? 19?! Haha! Haha!