Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Bolhvj schreef:geflipte jolli?
friendly schreef:Sinds kort is mijn manege lid geworden van de FNRS dus wij gaan ook beginnen met de F-proefjes. Heb dr eens 1 opgezocht op het internet.. Nou wel ff anders dan de KNHS proefjes hoor! Weer met binnenkomen en groeten aan het begin.. Vond het juist wel lekker zonder dat binnenkomen aan het begin. Ik rij ook KNHS wedstrijden maar met de FNRS wedstrijden er ook nog bij zal me pony veel ervaring opdoen.. Hij is nog niet zo aan wedstrijden gewend.. Maar t gaat ons lukken!
Ik snap alleen dat hele gedoe van proef A en proef B niet zo bij F1/2 ect.. Is dat hetzelfde idee als bij de KNHS wedstrijden dat je bijv proef 3 en 4 moet rijden?
Mandyy schreef:Haha nee, maar Sammy is ongeveer de enige die ik leuk vind met de wedstrijd.
Embrasseur rij ik elke week op, maar dat is niet uit te zitten en dan lukt het ook niet.
Daar word ik dan ook alleen nog maar gestressed van en is het niet eens meer leuk.
Shalimar schreef:
Mijn vriendin heeft een keer met school 6 weken paardgereden en toen reed ze ook elke keer op Embrasseur...ze vond hem ook niet lekker zitten met doorzitten...
C_hristel schreef:Als ik zelf vind dat ik nog niet toe bent aan een proef hoger te gaan (na de 2 pp) Blijf ik gwn nog even wat oefenen in dezelfde proef.
smurffie schreef:in maart waarschijnlijk mijn laatste fnrs proef
C_hristel schreef:Dat is echt vervelend he van die paarden die niet uit te zitten zijn. Wij hebben echt een mooi paard op de manege staan mrja daar valt ook niet op door te zitten. Daar kan ik dus ook echt me proefjes niet op doen waarbij je groten deels alles moet doorzitten
smurffie schreef:ik moet gaan stoppen op de manege .. mijn verzorgpaard wil ik mee gaan lessen en dan moet ik stoppen op de manege .. dus dan geen fnrs proeven meer maar echt starten (op die vereniging) en aangezien er maar 1x per 3 maanden fnrs is bij ons .. word dat waarschijnlijk mijn laatste keer
noami10 schreef:Eigenlijk mag dat dus niet
FNRS is voor mensen die geen eigen (verzorg) pony/paard hebben
Als je dat wel hebt is het ook niet echt eerlijk om dan mee te doen aan de f-proefjes
noami10 schreef:Eigenlijk mag dat dus niet
FNRS is voor mensen die geen eigen (verzorg) pony/paard hebben
Als je dat wel hebt is het ook niet echt eerlijk om dan mee te doen aan de f-proefjes