antoinetje schreef:
Heeft iemand al wat van Gerald en Manda gehoord??
Met gerald gaat het niet goed

Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
antoinetje schreef:
Heeft iemand al wat van Gerald en Manda gehoord??
kooslover schreef:Ik weet er verder natuurlijk ook niets van af.... Wel weet ik dat hij goed voor zijn paarden zorgt en ik vind het gewoon raar dat hij Cavel dan wel gewoon heeft laten springen en buitenrijden.
Er staan op de manege ook andere paarden met rugproblemen of die last hebben van een been. De paarden met rugproblemen mogen niet zonder zadel gereden worden en iedereen moet opstappen met een krukje om de rug zoveel mogelijk te ontlasten. Voor de paarden met beenproblemen geldt dat zij meestal niet meelopen met dagtochten en ze zoveel mogelijk rust krijgen.
Maar jij zal meer van Cavello afweten dan ik. Cavel was een paardje waar ik me eigenlijk nooit echt in verdiept heb of iets dergelijks
Maar ik moet moet me daar denk maar niet druk om gaan maken, het zijn zijn paarden en hij moet zelf weten wat hij ermee doet....
antoinetje schreef:@ Kooslover, ik vindt je tekening van Fox erg mooi!
Wat zijn jullie toch creatief allemaal!!!
kooslover schreef:Ik heb vandaag op Nielske gereden. Gisteravond schijnt hij nogal vervelend te zijn geweest dus het ding moest aangepakt worden ofzo. Hij had af en toe nog steeds wel wat eigenwijze trekjes en racestukken dus echt lekker ging het niet, op het laatst ging hij pas een beetje normaal doen.