antoinetje schreef:
Heeft iemand al wat van Gerald en Manda gehoord??
Met gerald gaat het niet goed
maar is Manda nu ook kreupel? Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

antoinetje schreef:
Heeft iemand al wat van Gerald en Manda gehoord??
maar is Manda nu ook kreupel? 
kooslover schreef:Ik weet er verder natuurlijk ook niets van af.... Wel weet ik dat hij goed voor zijn paarden zorgt en ik vind het gewoon raar dat hij Cavel dan wel gewoon heeft laten springen en buitenrijden.
Er staan op de manege ook andere paarden met rugproblemen of die last hebben van een been. De paarden met rugproblemen mogen niet zonder zadel gereden worden en iedereen moet opstappen met een krukje om de rug zoveel mogelijk te ontlasten. Voor de paarden met beenproblemen geldt dat zij meestal niet meelopen met dagtochten en ze zoveel mogelijk rust krijgen.
Maar jij zal meer van Cavello afweten dan ik. Cavel was een paardje waar ik me eigenlijk nooit echt in verdiept heb of iets dergelijks
Maar ik moet moet me daar denk maar niet druk om gaan maken, het zijn zijn paarden en hij moet zelf weten wat hij ermee doet....
Maar toch is het jammer, want als er 1 een geweldig paard was, was het Cavello'tje wel !!!!
[/quote]
Wat er precies met Manda is weet ik niet, ik weet dat ze vorige week ineens begon te bloeden zeg maar, dat is alles wat ik weet.
. Dinsdagavond heeft ze weer twee ritten meegelopen en daarvoor zal ze dus ook al wel gelopen hebben... Vandaag liep ze ook weer mee en dat gaat gewoon goed! Maar wat had Manda dan, was ze niet kreupel?
. En ik weet zeker dat Aad Gerald nooit zomaar weg zal doen... (Maar wat er precies met hem is weet ik niet
)
. Hij had af en toe nog steeds wel wat eigenwijze trekjes en racestukken dus echt lekker ging het niet, op het laatst ging hij pas een beetje normaal doen...antoinetje schreef:@ Kooslover, ik vindt je tekening van Fox erg mooi!
Wat zijn jullie toch creatief allemaal!!!
(O Mariet: Ik heb trouwens jouw foto daarvoor gebruikt, vind je wel goed toch? ) kooslover schreef:Ik heb vandaag op Nielske gereden. Gisteravond schijnt hij nogal vervelend te zijn geweest dus het ding moest aangepakt worden ofzo. Hij had af en toe nog steeds wel wat eigenwijze trekjes en racestukken dus echt lekker ging het niet, op het laatst ging hij pas een beetje normaal doen.

Hahahaha tuurlijk gek, geen probleem
. Vandaag was daar zijn dag niet zo voor, en dan nog het probleem dat hem mooi laten lopen niet mijn sterkte kant is 
, Het is maar goed dat je het goed vind want ik ben al begonnen
Ik had trouwens gevraagd of er zaterdag over een week nog een plekje was, maar het schijnt helemaal vol te zitten nu. Jullie gaan zeker met een grote groep en dan in het bos splitsen ofzo, want ik zag me daar een lijst met namen staan om 09.00 uur

) om tien over drie uit op dinsdag. 
Ondanks dat ik nog een keer een trap van meneer heb gehad, (geen idee waarom) vond ik hem gewoon echt een stoer paard, eentje met karakter. Was het bij jullie ook zo dat hij mensen die hij niet mocht de stal niet in liet ?
Bij ons op het land (waar hij vroeger dus stond) was dat zo, en in zijn stal was de zadelkast. Mij mocht hij, dus ik moest altijd de zadels halen (als hij op stal stond) omdat de meesten het niet durfden.

.. Uhm.. Hij heeft een onherstelbare peesblessure (waarschijnlijk gescheurde pees). Hij wordt als het goed is maandagochtend weggebracht..