Leuk zeg dat je bij Misty bent geweest! Kreeg net een mailtje van Tessy, waarin ze ook aanbood dat ik een keertje kon komen kijken!
Dus dat ga ik binnenkort ook maar is doen, eerste even kijken hoe het met school loopt, heb toch wel behoorlijk veel huiswerk.. 
Nou, Annabel ging goed! Zal even het hele verhaal vertellen:
Vroeg dus aan Chris of ik op Anke mocht, hij antwoordde nee, maar zei dat tie nog wel een ander paardje had staan. Dus ik met zadel en hoofdstel naar annabel toegelopen..
Flink beestje, lekker stevig en groot hoofd
Maar wel vriendelijk 
Wilde de bak binnenlopen, ging aardig moeilijk want ze wilde al niet..
Toen we eenmaal in de bak waren wilde ze juist weer wel heel snel doorlopen. Tijdens het opstappen liep ze namelijk al weg
Nja, toen vroeg Chris dus of ik een zweepje wilde.. Ik zo: "huh is dat nodig dan?" , ja dat was nodig, dus ik een zweep gekregen. Eerste paar rondjes was ze lekker oplettend en actief enzo, wel meteen heel mooi en lekker nageefelijk enzo, dus dat was wel super! Maar na die paar rondjes werd ze inderdaad wat sloompjes dus was een zweep wel nodig! 
Nou toen draf, moest ik even mijn draai invinden want ze gooit heel hoog op en ze snijdt nogal de hoeken af + ze loopt niet graag op de hoefslag, maar dat kwam na een tijdje ook wel goed..
Toen galop, en ik dacht ik maak even een volte (want we gingen nogal hard van start) nou daar had ze dus niet heel veel zin in want toen we tijdens de volte de andere kant van de bak hadden bereikt had ze dus zin om even de andere kant in te gaan.. Dus maar geen voltes meer gereden toen ik erachter kwam dat ze helemaal niet zo hard ging als je haar gewoon los liet en gewoon door de hoeken liet gaan.
Ohja, ook nog aan het einde was ze ontsettend veel aan het hinniken naar een ander paard, haha
Maarja gelukkig aan het einde pas want aan het begin kon ze zich dan nog goed concentreren 
Nja beviel me wel goed, dus volgende week weer Annabel!