Ik ga ook naar bedje!

trouwens iemand uit onze les die altijd op padroega reed is nu weg omdat ze op niemand anders wil, en ze wist niet dat padroega al weg was.. Dus die is nu aan het kijken of ze ergens een paard kan leasen ofzo, zei dr zus
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Was dat charlotte dan? want die reed toch altijd op padroega?

Heb dr nog niet onder het zadel gezien maar wat ik van het longeren/afspuiten/uit de wei halen/wandelen etc gemerkt heb is ze niet zo koelbloedig 
Dus dat ga ik binnenkort ook maar is doen, eerste even kijken hoe het met school loopt, heb toch wel behoorlijk veel huiswerk.. 
Maar wel vriendelijk 
Toen we eenmaal in de bak waren wilde ze juist weer wel heel snel doorlopen. Tijdens het opstappen liep ze namelijk al weg
Nja, toen vroeg Chris dus of ik een zweepje wilde.. Ik zo: "huh is dat nodig dan?" , ja dat was nodig, dus ik een zweep gekregen. Eerste paar rondjes was ze lekker oplettend en actief enzo, wel meteen heel mooi en lekker nageefelijk enzo, dus dat was wel super! Maar na die paar rondjes werd ze inderdaad wat sloompjes dus was een zweep wel nodig! 
Maarja gelukkig aan het einde pas want aan het begin kon ze zich dan nog goed concentreren 

haha

) .. hopelijk blijven ze dan nog even hier! Moet idd ook haast wel .. 

maar ik heb er verder nog niks over gehoord of ze al heeft gebeld ofzo.
ik denk idd dat ze zowiezo niet weggaan voor december! zolang de lessen nog lopen!

na school