Bij het NIC (werkte ik afgelopen keer) kwamen GrootBittaniers aan met een giga vrachtwagen er daarbovenop allemaal eigen hooibalen

*Heeft de Cashewnoten van beden gejat, zit nu op te peuzelen
Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

niet gezellig bokken met de andere bokkers
nuj dan gaat ik slapen nog 1nachtje namelijk(das deze dus) en dan komt vriendlief thuis en al wel ergens in de late ochtend dus als ik uit ben van school dan ga ik vriendlief zoenen
en blij zijn dat ie er weer is
rink schreef:neej daar hoef jij niet aan te denken.. je hebt het trouwens ook veels te druk op ponykamp om met hooibalen te gaan shouwen en inpreciepe krijgen ze hier kuil (tenzij die echt hooi moet hebben) en hebbie de groenige pakken bij ons al eens zien liggen daar gaat jij niet zomaar mee shouwen hoor
(lees: tanja die over eigen erf ront rent en zo'n ding voort rolt). Die van mij heeft denk et wel genoeg aan alleen gras , anders word die toch weer te dik (Fjord
).
"
rink schreef:al wel ergens in de late ochtend dus als ik uit ben van school dan ga ik vriendlief zoenen![]()

(plagend)? rink schreef:van zo'n 300 kg? alst neit meer is? rol jij die"
ik geloof als je daar onder ligt je plat bent
die van ons waren alleen wat lichter als 300 denk et
anders zou ik er nu nog steeds staan te duwen Tanja_ schreef:Oke! Niet dat ik met eigen hooibalen mag shouwen. Dat doen sommige mensen wel !
Bij het NIC (werkte ik afgelopen keer) kwamen GrootBittaniers aan met een giga vrachtwagen er daarbovenop allemaal eigen hooibalen
*Heeft de Cashewnoten van beden gejat, zit nu op te peuzelen
die dingen kun je niet eens schuiven
als ze op een karretje staan dan is het karretje met 2 man voort te duwen anders niet
zovan vandaag ga ik dat doen
haha maar ik heb hem 5 daag niet gezien dus ga ik hem echt wel zoenen
Zo oefent Tanja der engels in Praktijk 
Heb toen Schimmie nog moeten vashouden toen hij moest plassen
hebben we samen toch nog mooi 40 euro verdient
in de pauze even heel snel heen en weer, het achterste deel vergeten, maar tralala, je ziet ze toch nooit weer
maar ik ga slapen des te sneller is het morgen en kan ik mijn vriendlief weer zoenen en zien
spreek jullie morgen LC bokkers
Ik ga ook slapen

lekker 1 uurtje proefwerk nederlands, zo klaar mee

Kwart voor 9 zijn, 9 uur beginnen en rond 2 uur klaar
ben rond half 11 wel weer hier

ikke lekker niet
wij hadden een te klein groepje zeker
Wij haden die keer ook een kleinere groep dan de keer daarvoor