manege Paardoes

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Barbara_

Re: manege Paardoes

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-05 18:21

Jaja Cis, duim wel een beetje voor mooi weer he?! Want dit is echt NIX! Ik had vandaag wel s middags vrij maar ik kon niet eens gaan rijden omdat het zo hard regende en hagelde! Bah!

Thirz, je laarzen die je hebt zijn echt super mooi! Waar heb je ze vandaan? Kben jaloers!

Verder zit ik echt te twijfelen in welk model ik shaar moet laten scheren en of ik dr benen ook moet scheren enzo... want als het zo nat is als nu heeft ze die bescherming wel nodig!

Thirz

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-05 18:38

Owja, morgen wordt Shaar onder handen genomen...spannend! Je moet iig geen sterretje doen op dr kont, want dat heb ik al zoveel gezien, een visje vond ik wel een leuk idee, gewoon heel simpel! En zaterdag ook graag mooi weer......we willen niet in dit rotweer naar de manege fietsen!!
De laarzen komen van Hyporama, maar ze hebben ze vast ergens anders ook wel!
En Cis, doe je wel voorzichtig? Ik wil geen ambulance horen hoor!

Anne_87

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-11-05 20:57

Gelukkig hoeft Cis niet in der eentje auto te rijden en zit er een *hopelijk* goed oplettende chaufeur naast
Nee een sterretje is niets Bar Maar een visje vind ik wel een leuk idee, zker met die uitleg erbij... jij en frans en je cavia's = vis
wel een foto plaatsen van hoe ze is als ze geschoren is hoor!
Tja miss is t wel lekkr om een beetje warme beentjes te hebben.. t is nu egt winter weer *bluh, hagel en regen!*

Gister natuurlijk een hoop foto's gemaakt. 's morgens dus van het strand (om te schilderen en voor de heb!)
Zie: http://www.bokt.nl/forums/viewtopic.php?f=76&t=495806&hilit=

en gister ook nog wat foto's voor de Kubus van mn pa
*om de een of andere reden lukt t me maar niet om ze gedraait op bokt te krijgen.. al een hoop keer geprobeerd en ik ben t zat.. Dus als jullie ze willen zien, draai je hoofd maar een kwartslag *
Afbeelding
wij saampjes
Afbeelding
ikke in t sonnetje
Afbeelding
bij deze foto viel t me ineens op dat mn ene oog verder open staat dan de ander Nooit gweten, maar t schijnt dat mn oma dat ook altijd had...
Afbeelding
nog een keertje saampjes
*de andere foto's zal ik jullie maar besparen.. anders worden het er wel heel veel

Thirz

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-05 21:04

Superleuke foto´s! En weet je, ik heb ook meestal 1 oog dat dichter zit dan de ander.....ik gaf de schuld altijd aan mn lenzen, maar misschien zijn onze ogen gewoon raar?!

Nou, een groot deel van de show staat al op papier, nu kijken of het een beetje matcht bij de muziek... en anders gooien we alles weer om, haha! Nu ga ik nog even in je andere topic spieken!

Anne_87

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-11-05 21:07

haha *stiekem doen hoor!*
pff, hoop egt dat de show precies past op de muziek *hoezo ik hoop op een wonder!* maar ben wel tevree met hoe die nu is...
nu nog hopen dat we morgen wel roze stof kunnen vinden!

Bianz

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-05 21:10

Wauw Annemijn, je bent een volleerd fotomodel! Echt mooie foto's van jullie!
Ow Bar, ik zou het aantal studiepunten dat je nu hebt op Shaar laten scheren
En Cis, hoe laat moet je rijden? Ik zit zaterdag denk ik toch thuis van de kaakchirurg, dus dan kom ik wel ff stiekum om de hoek kijken hahaha!
En Marieke, wanneer gaan we nu afspreken; al een gaatje gevonden (je hebt het gewoon te druk!)??
Tsja, Thirz heeft echt rare knieën, maar ik heb grote voeten! Zegt dat mens bij de Bijenkorf: wat? wil je schoenen groter dan maat 42??? (ik heb 42/43...) Dus ja, ik heb een grote voeten complex. En wist je dat Thirz nog heeeeel mooie foto's van de verloren voorwerpen, de rotterdam mountains, de laarzen met blinkend petrieteken, de Bootcare actie, de... m.a.w.: klasse onnozel! Ow en in Rotterdamse Brownies zit spacecake. Tis maar dat je 't weet.

Bianz

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-05 21:12

Ow enne, een oog dat dichter zit dan de andere is logisch omdat ieder mens asymmetrisch is, ik heb 't nl ook al...

Anne_87

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-11-05 21:13

Citaat:
Wauw Annemijn, je bent een volleerd fotomodel! Echt mooie foto's van jullie!

*bloos* Haha, thirz zal ik dan één van deze foto's ook eens in t "modellen"topic zetten? (dus niet, daar waag ik me niet aan! )
Maar goed dat ik niet abnormaal ben met dat oog *stelt me weer een beetje gerust...*
(vraag t net nog ff over dat oog, maar mn moeder had me verkeerd begrepen.. ze dacht dat ik het over de kleur van mn ogen had Uhm, nee mam)

Thirz

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-05 21:22

Tja, t was een dolle boel in de trein, mede soor de space-brownie (echt, er moet wat inzitten!) en mede doordat we depri waren doordat we in de stad zelf niet veel kleren/schoenen konden vinden.... De medepassagiers hebben zich vast ge-ergerd aan ons...... De onnozele foto´s zal ik nog een keer uploaden en plaatsen, ze zijn zeker een kijkje waard

Edit: en het lachen vanmiddag was vooral om die jongen die onze ´tuinkamer´kwam bekijken Moet ik mn schoenen uitdoen???

Bianz

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-05 21:25

Hahahaha neee? Wat voor rare jongen was dat dan???

Anne_87

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-11-05 21:29

Spannie! *zeg, maar kunnen jullie ook niet dol zijn zonder ook maar een vleugje *fouts* in een cake? (denkt aan de natio )

Ja thirz was ons even iets vergeten te vertellen! Maar wel een goede smoes "ik kom jullie tuin-kamer bekijken" Valt een stuk minder op dan "ik kom thirz ff gedag zeggen!" Maar ik had um door hoor! (wie van de gemeente komt nou op de fiets de kamer checken! en dan ook nog beginnen met de zin "ik kom de tuinkamer bekijken " Neehoor je hoeft je niet voor te stellen, huize faase laat iedereen zomaar binnen... Haha, maar die jongen was wel ouder dan 16 hè thirz

Bianz

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-05 21:36

Tsja het had ook best iets subtieler gekund dan doornat aankomen fietsen, dan zeggen dat je de tuinkamer komt bekijken en dan al meteen vragen of je je schoenen uit moet doen... ik bedoel maar: je kunt ook TE hard van stapel lopen...

Thirz

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-05 21:37

Tja, soms komt de gemeente dus de aanbouw checken, wisten wij veel. En als helemaal als ze een stagiar sturen...die arme jongen snapte er ook nog niet veel van. Paar foto´s genomen en hij was weer snel vertrokken...jammer hoor, zo´n tof type

Anne_87

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-11-05 21:42

Nou thirz, je trucje is dus totaal mislukt! (zelfs Bianz heeft t door ) dus de volgende keer, gwoon zeggen dat hij kan stoppen met zn toneelstukje en hem even aan ons voorstellen
*miss kom je um nog wel tegen in de stad "hoi ik ben 23, maar geestelijk 16! " Zeg weet je trouwens zker dat ie foto's heeft genomen van t huis? *

voicenel

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-05 23:21

Tjonge wat een verhalen.......

Maar thirz en annemijn wees gerust....: NOBODY IS PEFECT!!!
De één schele ogen en de ander kromme tenen en de ander een facelift...

Heeft iedereen al zin in vrijdag de 25ste???
Ikke wel hoor, lekker eten en gek doen.

Mooie foto's hoor annemijn! Een echt foto model!

Nou ik ga slapen doei!

Bianz

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-05 23:38

En de ander een pijnlijk rug die het nu al veel beter doet?? Voiceje zal wel weer blij zijn, maar niet overmoedig worden he!

Anne_87

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-11-05 15:11

voicenel schreef:
Tjonge wat een verhalen.......
Maar thirz en annemijn wees gerust....: NOBODY IS PEFECT!!!
De één schele ogen en de ander kromme tenen en de ander een facelift...
( Oh wat ben je mooi )

Heeft iedereen al zin in vrijdag de 25ste???
Ikke wel hoor, lekker eten en gek doen.
Mooie foto's hoor annemijn! Een echt foto model!

*tuurlijk, ik een foto-model... in mn dromen! Maar wel mooi, dat jullie de foto's leuk vinden. Anders had ik natuurlijk meteen nieuwe gemaakt, dat snappen jullie wel!*

Super verhalen hè Nel jaja, op stap met thirz.. dan maak je nog eens wat mee!

En ook Super zin in de 25ste Whieie! zeg en t thema, zijn we daar al over uit? nog steeds TINK PINK? of stappen we tog weer trug op de boerendoekjes Als we TINK gaan PINKEN wat doen we dan met ons haar? *gooi je haar los? *

Thirz en mariek, ik ben vandaag naar de leenbakker gweest en heb een stofje meegenomen. Zaterdag neem ik t mee en dan moeten jullie t maar ff keuren. Als t nie goed is kan ik t trug brengen dus..
Maar we hebben nu een roze (jaja verrassing!) katoen/voile stof. je kijkt er dus wel een beetje doorheen, maar tog ook weer niet heel erg zegmaar.. Er was ook nog een dikkere stof maar die was meteen ook een stuk duurder En van deze stof waren nog maar een paar pakken over (wij hebben er al 2 nodig), dus t leek ons slimmer om de stof gwoon mee te nemen en evt trug te brengen, dan strax voor een leeg rek te staan.
We moeten t morgen gwoon ff bekijken, ok?

voicenel

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-05 16:20

Zo voice is net onder handen genomen, de tandarts had ik gebeld voor voice, want ze stikte steeds in een pluk kuil of boterham en at dus heel slecht.
Mocht van de tandarts ook even in haar mond voelen, en ze had bijna op alle kiezen haken, ze waren heel scherp.
Dr wangen aan de binnenkant waren ook open, zat ook bloed aan.
Ze was behoorlijk wild met het vijlen, maar het is toch gelukt en nou kan ze weer normaal eten.
De tandarts vroeg ook naar het rijden, hoe dat ging, en hij zei dat het aan de teugel rijden ook moeileker voor haar was, omdat het pijn deed in haar mond.
Dus thirza en ciska dat verklaart waarschijnlijk waarom ze niet aan de teugel wilde.....

Maar alles is nu weer goed, dus dan kunnen jullie het weer opnieuw komen proberen!

Nou ik ga werken!

Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-05 17:26

Nou cis, je mag morgen op een naakt paardje rijden! Shaar is namelijk geschoren, het was een heel gedoe, naja vooral dr hoofd was een heel gedoe. Ze heeft nl oorvrees!
Maar het is toch wel mooi geworden... hier de foto's!
Ik heb trouwens geen figuurtje meer gedaan want dat vond ik mooier!
Zie hier: PIMP my horse!
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Praam om dr lip omdat ze niet wilde dat ze aan de oren kwamen...
Tsja dan maar een praam om dr wat rustiger te laten zijn!
Afbeelding
Eindresultaat, gaaf kleurtje he?!
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Anne_87

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-11-05 20:32

eknein schreef:
Bar: Ik dacht bij de eerste foto; fiets ze heeft het toch niet zo gelaten.. Maar gelukkig zag ik daarna dat je de rest van shaar ook nog had geschoren
Tja, als je het zo had gelaten vond ik shaar pas egt zielig, dan valt een roze dekje, paars hoofdstel, roze beenbeschermers nog best mee tog? (Ben dol op die kleuren hoor, maar op t reelaer was er een bepaald persoon die het extreem zielig vond *zeur* )

op de eerste 3 foto's een hele deken van haar onder Shaar... * Dekbedje?*
op de eerste foto zie je egt heel duidelijk kleur verschil, maar aan het eind vind ik het kleur verschil niet eens zo heel erg opvallen. Vind t wel mooi *knapperd!* Alleen tja, die zwarte staart, past dus niet bij zo'n mooi geschoren, schoon, licht huidje... Moet je tog iets aan doen, desnoods ga je der gwoon in de regen staan wassen!

Arm voice-je.... Zere tandjes! Neline gaat nu meteen aan de tandjes van voice voelen zodra Voice niet meer aa de teugel wil

Ladylada

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-05 11:32

ik vind shaar helemaal gaaf!
Nel: als voice dus nu stikt in een boterham is het mijn schuld?
Ik heb net mn eerste autorijles gehad en vind het super. ik rijd alleen teveel aan de rechterkant haha.
nou tot zo
xxx

_Marjon_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-05 13:37

Hoihoi.
Ik kreeg gisteren van de eigenaar van m'n verzorgpony te horen dat Lady de oma is van Axel, mijn verzorgpony dus.
Axel zijn moeder heet Vera, zegt dat jullie iets?

_Marjon_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-05 13:43

En ehm zou ik dan van 1 van jullie een foto van Lady mogen gebruiken voor op mijn site?

Wie o wie heeft er een foto van Lady

Barbara_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-05 14:06

ja dit is ciska. (op bar dr account hihi). Lady is de moeder van Vera en dan dus de oma van Axel. Dus dat klopt wel. Ik heb honderden foto's van Lady maar die heb ik thuis op de compu staan dus ik zal een mooie foto voor je uitzoeken!

_Marjon_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-05 14:18

Ok dank je wel

Dit is Axel:

Afbeelding