Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Maar een visje vind ik wel een leuk idee, zker met die uitleg erbij... jij en frans en je cavia's = vis 
*
Nooit gweten, maar t schijnt dat mn oma dat ook altijd had...
*hoezo ik hoop op een wonder!* maar ben wel tevree met hoe die nu is...
Citaat:Wauw Annemijn, je bent een volleerd fotomodel! Echt mooie foto's van jullie!
Haha, thirz zal ik dan één van deze foto's ook eens in t "modellen"topic zetten?
(dus niet, daar waag ik me niet aan!
)
*stelt me weer een beetje gerust...*
Uhm, nee mam) 
Moet ik mn schoenen uitdoen???
)
" Neehoor je hoeft je niet voor te stellen, huize faase laat iedereen zomaar binnen... Haha, maar die jongen was wel ouder dan 16 hè thirz
" Zeg weet je trouwens zker dat ie foto's heeft genomen van t huis?
*
Voiceje zal wel weer blij zijn, maar niet overmoedig worden he!
voicenel schreef:Tjonge wat een verhalen.......
Maar thirz en annemijn wees gerust....: NOBODY IS PEFECT!!!
De één schele ogen en de ander kromme tenen en de ander een facelift...
(Oh wat ben je mooi
)
Heeft iedereen al zin in vrijdag de 25ste???
Ikke wel hoor, lekker eten en gek doen.
Mooie foto's hoor annemijn! Een echt foto model!
Maar wel mooi, dat jullie de foto's leuk vinden. Anders had ik natuurlijk meteen nieuwe gemaakt, dat snappen jullie wel!*
jaja, op stap met thirz.. dan maak je nog eens wat mee!
Whieie! zeg en t thema, zijn we daar al over uit? nog steeds TINK PINK? of stappen we tog weer trug op de boerendoekjes
Als we TINK gaan PINKEN wat doen we dan met ons haar? *gooi je haar los?
*
En van deze stof waren nog maar een paar pakken over (wij hebben er al 2 nodig), dus t leek ons slimmer om de stof gwoon mee te nemen en evt trug te brengen, dan strax voor een leeg rek te staan.
eknein schreef:Bar: Ik dacht bij de eerste foto; fiets ze heeft het toch niet zo gelaten.. Maar gelukkig zag ik daarna dat je de rest van shaar ook nog had geschoren
Tja, als je het zo had gelaten vond ik shaar pas egt zielig, dan valt een roze dekje, paars hoofdstel, roze beenbeschermers nog best mee tog? (Ben dol op die kleuren hoor, maar op t reelaer was er een bepaald persoon die het extreem zielig vond
*zeur* )
*knapperd!* Alleen tja, die zwarte staart, past dus niet bij zo'n mooi geschoren, schoon, licht huidje... Moet je tog iets aan doen, desnoods ga je der gwoon in de regen staan wassen! 
Arm voice-je.... Zere tandjes! Neline gaat nu meteen aan de tandjes van voice voelen zodra Voice niet meer aa de teugel wil