Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Dan vind het nog steeds vreemd dat je er zo 'gemakkelijk' een grapje over kunt makenCitaat:Zoals ik al zei, ik ken het verhaal niet!

Binar schreef:elady schreef:hhm...die dingen van de paardendrogist zal wel wat voor mij zijn. Merk dat ik soms echt zit te stinkmodder met mijn onderbeen!
Ja het lijkt mij ook wel wat, maar vraag me echt af of het werkt..
Heb een topic geplaatst bij VMR, dus die maar even in de gaten houden
elady schreef:Dan vind het nog steeds vreemd dat je er zo 'gemakkelijk' een grapje over kunt makenCitaat:Zoals ik al zei, ik ken het verhaal niet!
*

Jetta schreef:Ik heb altijd een strotouwtje in mijn zak, dus als ik iets zie wiebelen, bind ik het meteen vast! Fixeren die boel!
Kim, hierom dus.Citaat:Ach, weet je, dat kind van die pony doet alsof dat dier het vreselijk heeft gehad in zijn leven en verzint er vanalles bij.....niet zo vreemd dat er dan wel eens rare grappen worden over zo'n situatie worden gemaakt. Het was een grappig ponietje en ze heeft hem terug en hier heeft hij het goed gehad.Die paar dagen....Dat weet iedereen op stal, we weten toch waar stal MIdden Delfland voor staat? Juist, voor paardvriendelijkheid!
Jetta schreef:Ik heb altijd een strotouwtje in mijn zak, dus als ik iets zie wiebelen, bind ik het meteen vast! Fixeren die boel!
Jetta schreef:Tja, die kans bestaat....zit je lekker ingewikkeld op je knollie![]()
John en Aad zijn wel blij met zo'n touwtje van Jetje...Ze bouwen er omheiningen mee....
Gelukkig wist john me te vertellen dat de kast niet was weggelopen...Linda ook weer helemaal blij hahaha
....Ik ken iemand die dat doet!