Stal Midden Delfland roddels :D :P

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Jetta

Re: Stal Midden Delfland roddels :D :P

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-05 10:53

Geeft niet Kim, ik heb je trouwens gemaild, misschien een interessant gevalletje voor jou..

elady

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-05 11:00

Citaat:
Zoals ik al zei, ik ken het verhaal niet!
Dan vind het nog steeds vreemd dat je er zo 'gemakkelijk' een grapje over kunt maken Boos!

Ik hou het topic in de gaten Anous. Wat vind je van mijn vraagprijs? Als het te hoog is hoor ik het!

TwinklebelJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-05 11:05

Binar schreef:
elady schreef:
hhm...die dingen van de paardendrogist zal wel wat voor mij zijn. Merk dat ik soms echt zit te stinkmodder met mijn onderbeen!

Ja het lijkt mij ook wel wat, maar vraag me echt af of het werkt..
Heb een topic geplaatst bij VMR, dus die maar even in de gaten houden Knipoog

Bij mij werkt het wel. Ik heb een hele tijd een rechterbeen gehad die alle kanten op wilde, in plaats van stil langs je paard. Heb toen een paar weken met een strotouwtje (ietswat goedkopere oplossing) gereden en nu kan ik mijn been aardig op zijn plaats houden. Ik vind het alleen geen aanrader bij wat drukkere paarden. Volgens mij schiet je voet niet meer zo makkelijk uit de beugel als je echt gaat vliegen (zandhappen).

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-05 11:06

elady schreef:
Citaat:
Zoals ik al zei, ik ken het verhaal niet!
Dan vind het nog steeds vreemd dat je er zo 'gemakkelijk' een grapje over kunt maken Boos!

Hoezo ??? Snap ik niet! Wat is er zielig aan het verhaal dan? gewoon een pony die teruggaat naar de oude eigenaar omdat de nieuwe eigenaar door omstandigheden die pony niet kan houden......... en de pony moest in de achterin een bestelbus, en de pony is met mijn trailer opgehaald.......... waarom is dit een zielig verhaal dan?

Misschien omdat suusje de omstandigheden een beetje boel verdraait, daar prik ik heus wel doorheen hoor!

Als je nog niet eens mag glimlachen om een stukje toevalligheden, nou dan kan er helemaal niet meer gelachen worden!

Jetta

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-05 11:06

Ach, weet je, dat kind van die pony doet alsof dat dier het vreselijk heeft gehad in zijn leven en verzint er vanalles bij.....niet zo vreemd dat er dan wel eens rare grappen worden over zo'n situatie worden gemaakt. Het was een grappig ponietje en ze heeft hem terug en hier heeft hij het goed gehad.Die paar dagen....Dat weet iedereen op stal, we weten toch waar stal MIdden Delfland voor staat? Juist, voor paardvriendelijkheid!

Ireen_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-05 11:07

nog nooit gezien zo'n ding om je been stil te houden! maar zou dat niet net zo makkelijk gaan met een strotouwtje?

*edit; zie nu pas berichtje van Fieke Knipoog *
Laatst bijgewerkt door Ireen_ op 09-02-05 11:08, in het totaal 1 keer bewerkt

Jetta

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-05 11:08

Als je je benen niet stil kan houden, ligt dat aan je spieren en je bewustzijn. Dat kun je oefenen. Ik wiebel ook, hoor! Haha!
Klitteband op de markt is vast goedkoper...

Jetta

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-05 11:09

Ik heb altijd een strotouwtje in mijn zak, dus als ik iets zie wiebelen, bind ik het meteen vast! Fixeren die boel! Haha!

Yustin

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-05 11:09

raar om zo'n verhaal op bokt te lezen als je weet over welke pony het gaat. Ik vind het wel overdreven hoor.pfffff zielig en in
een natte stal. Hamer

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-05 11:11

De grootste reden waarom ik het topic hierheen heb gecopieerd is omdat het over jullie stal gaat............. en ik weet dat het gewoon goed geregeld is bij jullie!

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-05 11:14

Met je benen vastbinden moet je alleen wel een beetje oppassen Haha!

Mensen met dikke bovenbenen, zullen en kunnen nooit hun voet goed houden, tenen zullen altijd naar buiten steken en de voeten iets afsteken van het paard, daardoor zullen ze ook altijd wat meer bewegen dan mensen met dunne bovenbenen, die hun bovenbenen meer om het paard heen kunnen laten hangen Haha! Haha!

Als je mensen met dikke bovenbenen de voeten vast laat maken dan heb je veel kans op een scheuring van de binnendijbeenspier Haha! Haha! Haha!

Jetta

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-05 11:14

Zo is het, laten we ons niet druk maken om een dodo die teveel fantasie heeft. Wij weten wel beter! We zijn zo aardig, dat Kim zelfs haar trailer op Midden Delfland durft te stallen..nou, dat zegt toch wat!

Binar

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-05 11:15

Jetta schreef:
Ik heb altijd een strotouwtje in mijn zak, dus als ik iets zie wiebelen, bind ik het meteen vast! Fixeren die boel! Haha!

Moet je zeker doen Jet!! Clown
Zou het ook wat zijn als het paard nog wel eens wil bokken? Knipoog
Wil het eigenlijk wel een keer proberen Clown

Ireen_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-05 11:17

ik denk dat je wel eerder je evenwicht verliest ja..
als je je beugels onder het zweetblad door doet liggen je benen ook wel wat stiller, zoals Renee had maar dat vind ik wel zo rot zitten!
Laatst bijgewerkt door Ireen_ op 09-02-05 11:18, in het totaal 1 keer bewerkt

elady

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-05 11:18

Citaat:
Ach, weet je, dat kind van die pony doet alsof dat dier het vreselijk heeft gehad in zijn leven en verzint er vanalles bij.....niet zo vreemd dat er dan wel eens rare grappen worden over zo'n situatie worden gemaakt. Het was een grappig ponietje en ze heeft hem terug en hier heeft hij het goed gehad.Die paar dagen....Dat weet iedereen op stal, we weten toch waar stal MIdden Delfland voor staat? Juist, voor paardvriendelijkheid!
Kim, hierom dus.
Maar genoeg erover.

Ik ga zo weer naar mijn les. Had 2 tussenuren (hoor je iets voor school te doen, maar ik ga gelijk achter bokt...hoezo verslaafd?)

Nog 1 vraagje: Hebben jullie een beetje vaste tijden dat je naar stal gaat? Ik ga meestal rond een uur of 3 a 4 en ben dan rond half 6 a 6 uur. Hoezo nieuwsgierig!!

TwinklebelJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-05 11:19

Elady, ga je die lick-it houder trouwens nog ophalen? Anders haal ik hem zelf weer terug voordat die straks ergens verdwijnt en niet meer te vinden is. Probeer ik hem wel aan iemand anders te verkopen. Want hij ligt daar nu al een paar maanden.

Ik ben trouwens weer door mijn dipje van van de week heen. Zag het even helemaal niet meer zitten met Tos. Gisteravond heb ik maar even lekker bij mijn moeder uitgejankt, die het helemaal begrijpt, maar ook niet weet wat ik er mee aan moet. Maar goed, het lucht in elk geval op en ik kan er weer even tegen.

Jetta schreef:
Ik heb altijd een strotouwtje in mijn zak, dus als ik iets zie wiebelen, bind ik het meteen vast! Fixeren die boel!

Oei, Jet geloof dat ik je niet tegen moet komen te paard. Wordt ik helemaal in strotouw gewikkeld.

Jetta

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-05 11:22

Tja, die kans bestaat....zit je lekker ingewikkeld op je knollie Knipoog

John en Aad zijn wel blij met zo'n touwtje van Jetje...Ze bouwen er omheiningen mee.... Pling

elady

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-05 11:23

Ik wil hem nog wel hebben, maar zit even te kijken wanneer ik hem kan ophalen. Misschien kan ik wat regelen met de midden-delftlanders voor de vakantie Clown

Verder hoop ik dat Tos snel opknapt voor je. Dit is ook geen doen!

TwinklebelJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-05 11:25

Ik gebruikte het strotouwtje omdat mijn rechterbeen steeds naar achter schoot. Vooral op brede paarden, mezelf aangeleerd op Yus. Om te voorkomen dat mijn been helemaal in zijn lies belande heb ik op het paard dat ik nu rijd een tijdje met strotouwtje gereden. Ik hoefde hem niet zo strak te doen, maar wel zo dat ik niet te ver naar achter kon met mijn been.

TwinklebelJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-05 11:29

Jetta schreef:
Tja, die kans bestaat....zit je lekker ingewikkeld op je knollie Knipoog

John en Aad zijn wel blij met zo'n touwtje van Jetje...Ze bouwen er omheiningen mee.... Pling

Hm, val ik er in elk geval niet meer af. Maar dan moet paard ook niet vallen met mij erop, dan wordt het zo'n plat pakketje.

En met strotouwtjes kan je een heleboel. Tuig aan elkaar knopen, hekken maken, stalgenoten killen....... }> . Zeg Jet, mag ik je touwtje even lenen?

Yustin

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-05 11:31

Ik heb gister na het rijden mijn beugelriemen onder de zweetbladen gedaan.....Ga morgen eens uittesten hoe dat zit Clown

Linda belde me vanochtend op.....Was de kast kwijt waar het zadel in ligt Haha! Gelukkig wist john me te vertellen dat de kast niet was weggelopen...Linda ook weer helemaal blij hahaha

Jetta

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-05 12:13

Touwtjes genoeg! Ik bind alle eindjes aan elkaar! Je kan er ook je broek mee ophouden Haha! ....Ik ken iemand die dat doet!

Yustin

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-05 12:25

oke dan volgt de logische vraag: WIE?? Haha! Knipoog

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-05 13:00

Bedankt Jetta, ik heb woensdag een afspraak met haar Haha!

Ireen_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-05 13:53

creatief met strotouwtjes Haha!
je kunt er ook de lamp van je fiets mee omhoog houden trouwens Knipoog

Ik ben net even bij m'n stage geweest, stagebegeleider kwam wel aardig over Lachen