Jullie ook allemaal een heel gelukkig nieuwjaar!! Met heel veel liefde, gezondheid en lol met je knol
vikki
Geplaatst: 31-12-15 22:43
Helaas moet ik ook in 2016 voorlopig nog verplicht stappen aan de hand met mijn knol... Eind februari laat ik denk ik een 2e scan maken, tot die tijd mag hij niet los :'( .
Kan ik me voorstellen, en dan nog in de springbak rijden ook Ik was in de buitenbak/paddock met mijn paardjes....Ook niet echt aangenaam...TOch liever dit dan die ellendige regen steeds...
Ach alles voor het springen en met een fleecevest, body protector en mijn jas aan had ik het nou niet bepaald koud. Eerder bloedheet aan het einde haha Dat zeker, regen is nog vervelender..
Donderdag rond 4/5 was ik aan het trainen in de westernhal. Eén van de platen van het dak is stuk en er kwam toch een slok water naar binnen!!! Het stroomde gewoon door de bak heen! Fuego was superheet van die regen. Was niet echt een geslaagde training, maar meer damage control omdat ie zo liep te klooien. Wel lekker mijn rundowns op snelheid kunnen oefenen.
Het waaide donderdag ook wel ECHT heel hard! Ik heb met Copain aan de hand gewerkt in de westernbak, met meteen gratis schriktraining, met al die klapperende ramen. Was toen wel droog gelukkig. Dylan gereden in nieuwe bak, ook daar klapperde het zo nu en dan flink...
Ik zit net de denken wat ik donderdag gedaan had met mn paarden. Nou de 4 jarige had ik gewoon gereden, die geeft er dus niks om Handig een lek dak met dit weer...
Ik kom zaterdag weer naar wennekers met een nieuw paard, een 11 jarige Krack C merrie. Hoop haar in april M te gaan starten. Zijn er hier ook nog andere wedstrijdruiters op M niveau die het leuk vinden om samen te gaan starten ergens?
paljaslaura
Geplaatst: 13-01-16 13:33
Ik heb M gestart met m'n pony mag nu L2 met m'n springpaard maar heb daar geen zin in om door te zitten hahaha. Dus aan mij heb je niks Leuk dat je hier heen komt!
Ja ik rij M, maar we zijn momenteel nog niet helemaal in wedstrijd vorm.. In april hopelijk wel. Op facebook zag ik ook net de instructieweek data van dit jaar. Waarschijnlijk ga ik in week 4 allround. Die valt weer precies voor de sgw, super handig